Mure turbo rakendumisega

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
koit46
Postitusi: 1
Liitunud: 05.10.2006 13:48
Asukoht: Tartu

Mure turbo rakendumisega

Postitus Postitas koit46 »

Olen oma autol (Volvo V70 2.0T 132 kw) pikemat aega tunnetanud, et kiirendamisel turbo kord rakendub ja minut hiljem kiirendades on kõik hobused kapoti alt kadunud.

Sai vahetatud TCV (Turbo Control Valve) turbot vaakumiga kontrolliv/juhtiv magnetklapp. (klappi tellisin esindusest)

Pilt

Asub ta õhufiltri taga, korpuse küljes.
Kuid vahetusest abi ei olnud, ikka sama jama, kord on, kord pole. Töötab nagu vana. Veakoodi ka ei näita.
Sa testriga mõõdetud, kas vool üldse klapile tuleb. Mõõtsin nii tühikäigul kui ka suurtel pööretel, vool on pidevalt peal. 6,5 v....7.2 v kõigub selles vahemikus, vahet pole mis pöörded mootoril on.
Klapil ju ei tohiks pidevalt vool peal olla?
Mina mõtlen, et peaks olema avatud ilma el signaalita ja kui el signaal peale tuleb siis käseb sulgeda.

Nüüd küsin targematelt.
Kust tuleb TCV signaal?

Internet annab vasteks
The control valve isactivated by turbo control unit, which receives signals from throttle position sensor, fuel injection ECU and turbo pressure sensor.
Tekst võetud http://www.volvoclub.org.uk/tech/servic ... Theory.pdf

Mida ma vaatama kontrollima peaks?
Kus asuvad throttle position sensor, fuel injection ECU ja turbo pressure sensor?
Kes oskaks aidata?
Kes on Volvo turbodega pädev tegelema???
Volvo V70 2.0T aut
132kw B5204T2
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mõõda pigem sõidu ajal, koormusega. tähtis on siiski kuidas ta rõhuga käitub.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Kas see klapp mitte PWMiga ei tööta?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Tundub jah 12V PWM.

Nagu kirjutatud, see TCU saab signaale kolmest kohast. Ma eeldaks naiivselt, et kui ECU käsib tal rõhu maha keerata, siis oleks selle kohta ka veateade ECUs, aga kui ikkagi ECU käsib, ja veateadet pole, siis võib see olla põhjustatud millest iganes. Kui võimalik, proovi teist ThPS'i (asub gaasisiibri küljes) - sest kui selle potekas näiteks lõpuks kehva signaali annab, arvab TCU, et sul on tähikäigul boost üleval ja loobub üldse. No ja hangi kelleltki Turbo Pressure Sensor kah proovimiseks ja kui see on voolikuga ühendatud - kontrolli voolik üle - võimalik, et näiteks kui too loeb gaas-maas-asendis, et rõhk on 100kpa (kuna voolikus pragu), siis keeldub ka hiljem rõhku tõstamast.
Proovi kiirendada poolgaasiga ja kolmveerand gaasiga ja vaata kas on parem - kui on, siis süüdistaks ThrPS. sry a ei tea kah volvodest midagi.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta