efi paigalds algusest lõpuni
efi paigalds algusest lõpuni
kuna minu eelnevates teemades enamused laitsid karpa mõtte maha, siis nüüd puuriks veidi efi paigalduse kohta. mul oleks võibolla saada audi 80 1.8 el pritse, kui väga tahaks. kordan siis üle autoks on clio mk1 1.2 monokas. ma saaksin hakkama küll pihustite, pihustilati ja kütuse torustiku paigaldusega, aga elektroonilise poole pealt ei oska ma midagi teha. ehk keegi oskab ka öelda, kas selle pritse aju ka madalat turborõhga hakkama saab, ja kas seda tulevikus annaks välja vahetada megas. vastu. st kas pistikud, lamda sobivad sellele ajule. kui see pritse ei sobi, siis mis seeriaauto pritse oleks sellise aretuse jaoks hea? muud ei paluks teilt kui kannatlikust, teadmisi ja näpunäiteid. tänan
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
megasquirti peale panna on muidugi kordades lihtsam kui suvalise auto efit ja võimalus temaga korrektselt tööle saada on suurem.
Suva auto efit paigaldades pead installima täpselt samasuguse triggeri ja pööreteanduri sama hamba kohale, et üldse käiks. siis jääb vaid üle mõelda kuidas segu rikastada aga arvan, et seda saab teha vaid terves töö alas näiteks pihustite vahetusega. järgmiseks pead mõtlema kuidas süüdet boosti all hilisemaks saada aga kardan, et sedagi saad sa vaid kogu alas muuta pööretelugemise andurit keerates. Ehk et ilge keberniit ja ära võta parem ette.
Kogu miski raha ja telli kitt või lase mihklil või kellelgi miski 5k eest kokku joota sulle sobiv aju ja on sul 1 asigi olemas mida saad ka järgmiste projektide juures kasutada kui see peaks kuusakoskisse jõudma.
Suva auto efit paigaldades pead installima täpselt samasuguse triggeri ja pööreteanduri sama hamba kohale, et üldse käiks. siis jääb vaid üle mõelda kuidas segu rikastada aga arvan, et seda saab teha vaid terves töö alas näiteks pihustite vahetusega. järgmiseks pead mõtlema kuidas süüdet boosti all hilisemaks saada aga kardan, et sedagi saad sa vaid kogu alas muuta pööretelugemise andurit keerates. Ehk et ilge keberniit ja ära võta parem ette.
Kogu miski raha ja telli kitt või lase mihklil või kellelgi miski 5k eest kokku joota sulle sobiv aju ja on sul 1 asigi olemas mida saad ka järgmiste projektide juures kasutada kui see peaks kuusakoskisse jõudma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
mul kodukandis on yks audi 80, ja sellel on täis elektrooniline pritse. võibolla on sellel mingi teine mootor peal. ma ka ei tea, pole huvi tundnud. üldsegi on mul tunne, et teen clio kere korda ja panen selle müüki. järgmiseks autoks võiks olla kas 1990-1992 celika või siis 1988-1991 civic. need kaks on minu lemmik masinad seles hinnaklassis
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
sinna juurde kaablistik, pistikud ja WBlambda kit(u 5k eeq) ja seadistus.jeff01 kirjutas:MS1 ver 3.0 on umbes 5k eestis kokkupanduna.
EDIT: triger ja trigerwheel ka, kuid pidavat olema optional, ehk võimalik kasutada ka jagajat?
umbes 15k max toimiv süsteem?
just odavam ei tule kui EFI peale ehitada, kuid jebimist palju vähem ja muidugi ka toimimist ja seadistust saad alati parandada. Peaks ka olema töökindlam, samas ka lihtsam kui mingi muu/võimsama auto ECU peale ehitada pritsega.
Parandage kui eksisin mingis osas või jätsin mõne plussi või miinuse mainimatta.
olenevalt confist kompl. aju tõesti kuni 5k. pigem saab natuke alla
juhtmekit ~1k.
Vabalthingavale WB lamdat küll vaja pole. Lihtsam kindlasti, aga saab ilma hakkama.
Mul NB lamdaga see kamm nüüd läbi tehtud ja sai enamvähem seadesse küll. Pärast WB-ga kontrollides oli vaja üsna vähe korrigeerida.
Kui ise paigaldada ei oska, siis arvestada paar tonni paigalduse ja esmase seade peale kah.
Vsjo
juhtmekit ~1k.
Vabalthingavale WB lamdat küll vaja pole. Lihtsam kindlasti, aga saab ilma hakkama.
Mul NB lamdaga see kamm nüüd läbi tehtud ja sai enamvähem seadesse küll. Pärast WB-ga kontrollides oli vaja üsna vähe korrigeerida.
Kui ise paigaldada ei oska, siis arvestada paar tonni paigalduse ja esmase seade peale kah.
Vsjo
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Minu ainuke soovitus (mida Sa ilmselt väga ei oota) on see, et organiseeri endale raamat "Understanding Automotive Electronics", kirjutanud William B. Ribbens
Nimelt see raamat on üsna hea (vähemalt minule on nii tundunud), kuna seletab päris hästi EFI tööpõhimõtteid, täpsemalt ju elektroonikat puudutavat külge. Samuti on iga peatüki lõpus ka enesekontrolliks väike test.
Usun, et kindlasti on veel raamatuid, kuid näiteks minul aitas see raamat oluliselt paremini mõista kuidas töötab EFI. Mitte et ma moraali loeks ja niisama targutaks, aga üldjuhtudel on targem enne asjade tööpõhimõtted selgeks teha ja alles seejärel "näppe õliga määrida".
Kui aga tekkib vajadus ka "raua" poolepealt teadmisi täiendada, anna teada, võin ka selleks mõne hea raamatu välja otsida...
Nimelt see raamat on üsna hea (vähemalt minule on nii tundunud), kuna seletab päris hästi EFI tööpõhimõtteid, täpsemalt ju elektroonikat puudutavat külge. Samuti on iga peatüki lõpus ka enesekontrolliks väike test.
Usun, et kindlasti on veel raamatuid, kuid näiteks minul aitas see raamat oluliselt paremini mõista kuidas töötab EFI. Mitte et ma moraali loeks ja niisama targutaks, aga üldjuhtudel on targem enne asjade tööpõhimõtted selgeks teha ja alles seejärel "näppe õliga määrida".
Kui aga tekkib vajadus ka "raua" poolepealt teadmisi täiendada, anna teada, võin ka selleks mõne hea raamatu välja otsida...
Ussike Racing