efi paigalds algusest lõpuni

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

efi paigalds algusest lõpuni

Postitus Postitas omrek »

kuna minu eelnevates teemades enamused laitsid karpa mõtte maha, siis nüüd puuriks veidi efi paigalduse kohta. mul oleks võibolla saada audi 80 1.8 el pritse, kui väga tahaks. kordan siis üle autoks on clio mk1 1.2 monokas. ma saaksin hakkama küll pihustite, pihustilati ja kütuse torustiku paigaldusega, aga elektroonilise poole pealt ei oska ma midagi teha. ehk keegi oskab ka öelda, kas selle pritse aju ka madalat turborõhga hakkama saab, ja kas seda tulevikus annaks välja vahetada megas. vastu. st kas pistikud, lamda sobivad sellele ajule. kui see pritse ei sobi, siis mis seeriaauto pritse oleks sellise aretuse jaoks hea? muud ei paluks teilt kui kannatlikust, teadmisi ja näpunäiteid. tänan
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

siit hakkab tulema soovitusi kohe MS'i peale minna.. :)
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

paneks selle alguses tavalise pritsega tööle. edasi oleks juba lihtsam majandada, kui juba asjast aru olen saanud
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

pane ta vabalthingavana pritsega tööle kõigepealt.
Pilt
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

Aigo kirjutas:pane ta vabalthingavana pritsega tööle kõigepealt.
see mu mõte ongi, ma juba väljendasin seda ka oma eelmises postituses
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

megasquirti peale panna on muidugi kordades lihtsam kui suvalise auto efit ja võimalus temaga korrektselt tööle saada on suurem.

Suva auto efit paigaldades pead installima täpselt samasuguse triggeri ja pööreteanduri sama hamba kohale, et üldse käiks. siis jääb vaid üle mõelda kuidas segu rikastada aga arvan, et seda saab teha vaid terves töö alas näiteks pihustite vahetusega. järgmiseks pead mõtlema kuidas süüdet boosti all hilisemaks saada aga kardan, et sedagi saad sa vaid kogu alas muuta pööretelugemise andurit keerates. Ehk et ilge keberniit ja ära võta parem ette.

Kogu miski raha ja telli kitt või lase mihklil või kellelgi miski 5k eest kokku joota sulle sobiv aju ja on sul 1 asigi olemas mida saad ka järgmiste projektide juures kasutada kui see peaks kuusakoskisse jõudma.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Panustaks ka ms-i peale. 1,8L suva pilli ajuga 1,2L mootorit juhtima hakata võrdub lõpuks mingi valusa ikaldusega. Juhtmed pead anyway vedama siis oleks juba lihtsam esimesel korral õigesti teha.
Kasutaja avatar
Rain573
Postitusi: 110
Liitunud: 16.01.2006 13:00
Asukoht: Võru

Postitus Postitas Rain573 »

Audi 80 1,8 el pritse? Minuteada on audi 80 1,8 mootoritel monopritse või siis mehaaniline täispritse. Nendega pole Sul midagi teha!!!
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Miks mitte alustada sellest, et panna see clio vabalthingavana, sellisel kujul nagu ta on, monopritsega, tööle Megasquirtiga?

Kui selle juba ära teed, siis on tuhin suur ja kogemust piisavalt, et saad kütusesüsteemi ümber teha vajadusel ja hiljem sisse- ning väljalaske turbo jaoks.
Lauda nitro
omrek
Postitusi: 39
Liitunud: 17.09.2009 21:39
Asukoht: tartu

Postitus Postitas omrek »

mul kodukandis on yks audi 80, ja sellel on täis elektrooniline pritse. võibolla on sellel mingi teine mootor peal. ma ka ei tea, pole huvi tundnud. üldsegi on mul tunne, et teen clio kere korda ja panen selle müüki. järgmiseks autoks võiks olla kas 1990-1992 celika või siis 1988-1991 civic. need kaks on minu lemmik masinad seles hinnaklassis
Renault Clio RN 1.2 1991. tean et pole vaeva väärt, aga siiski esimene auto.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

mis hinnaklassis MS on üldse praegu?
Pilt
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

MS1 ver 3.0 on umbes 5k eestis kokkupanduna.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

jeff01 kirjutas:MS1 ver 3.0 on umbes 5k eestis kokkupanduna.
sinna juurde kaablistik, pistikud ja WBlambda kit(u 5k eeq) ja seadistus.
EDIT: triger ja trigerwheel ka, kuid pidavat olema optional, ehk võimalik kasutada ka jagajat?
umbes 15k max toimiv süsteem?

just odavam ei tule kui EFI peale ehitada, kuid jebimist palju vähem ja muidugi ka toimimist ja seadistust saad alati parandada. Peaks ka olema töökindlam, samas ka lihtsam kui mingi muu/võimsama auto ECU peale ehitada pritsega.

Parandage kui eksisin mingis osas või jätsin mõne plussi või miinuse mainimatta.
Pilt
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

olenevalt confist kompl. aju tõesti kuni 5k. pigem saab natuke alla
juhtmekit ~1k.

Vabalthingavale WB lamdat küll vaja pole. Lihtsam kindlasti, aga saab ilma hakkama.
Mul NB lamdaga see kamm nüüd läbi tehtud ja sai enamvähem seadesse küll. Pärast WB-ga kontrollides oli vaja üsna vähe korrigeerida.

Kui ise paigaldada ei oska, siis arvestada paar tonni paigalduse ja esmase seade peale kah.


Vsjo
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
ussike
Postitusi: 2
Liitunud: 19.10.2006 19:36

Postitus Postitas ussike »

Minu ainuke soovitus (mida Sa ilmselt väga ei oota) on see, et organiseeri endale raamat "Understanding Automotive Electronics", kirjutanud William B. Ribbens

Nimelt see raamat on üsna hea (vähemalt minule on nii tundunud), kuna seletab päris hästi EFI tööpõhimõtteid, täpsemalt ju elektroonikat puudutavat külge. Samuti on iga peatüki lõpus ka enesekontrolliks väike test.

Usun, et kindlasti on veel raamatuid, kuid näiteks minul aitas see raamat oluliselt paremini mõista kuidas töötab EFI. Mitte et ma moraali loeks ja niisama targutaks, aga üldjuhtudel on targem enne asjade tööpõhimõtted selgeks teha ja alles seejärel "näppe õliga määrida".

Kui aga tekkib vajadus ka "raua" poolepealt teadmisi täiendada, anna teada, võin ka selleks mõne hea raamatu välja otsida...
Ussike Racing
Vasta