coupele turbo mootor.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

coupele turbo mootor.

Postitus Postitas selfer »

Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

ragz kirjutas:konkreetset informatsiooni oleks ehk kõige lihtsam leida audiclub'i foorumist.

Kindlasti küsin sealt ka.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

siit ma usun saad ka kindlasti abi meil üksjagu audikutte ka foorumis.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Re: coupele turbo mootor.

Postitus Postitas quattromees »

selfer kirjutas:Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Re: coupele turbo mootor.

Postitus Postitas selfer »

Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).[/quote]

Kuda mootori kinnitustega on ,kas enda vana moto omad või 200 või midagi kolmandat ?ja kas pean lisakinnitusi/tugevdusi ka panema?
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.
Kasutaja avatar
Eints
Postitusi: 143
Liitunud: 18.02.2005 12:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Eints »

mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.
Teostan Audi, VW, BMW remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

piazza_mees kirjutas:Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.
kahjuks veel pole mootor peal, aga arvan et mingi veb. peaks asi looma hakkama(kere töödega venib asi meeletult)....alati ei lähe kõik nii kiirelt nagu tahaks.aga annan ikka teada kuda asi läheb/läks 8)
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

Eints kirjutas:mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.
Tänud! Masin on esiveoline !
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

Nii asi siis nii kaugel et mootor on enam-vähem peal ....on probleeme ...nimelt ei mahu sissepritsepea/õhufiltrikopsik kudagi sinna ära neid tuleb mujale viia ...kas võib lõdvikuid pikendada ? ja bensiini voolikuid(pritsepeast pihustisse)....et mootor vahele mahuks tuli ära lõigata aku koht ja parem poolne roolivarras jah hakkab vastu väljalaske toru hõõruma kui vaskule rooli keerata....ma arvan et lihtsam on välja lase ümber teha . mootori kinnitus vasakpoolne tuleb ainult ära vahetada ...minul olid need erinevad parem poolne oli sama. tänan
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

mõned pildid et paremini aru saaks murest...
http://www.fotod.ee/selfer/1/
piazza_mees
Postitusi: 48
Liitunud: 15.05.2005 14:39
Asukoht: türi

Postitus Postitas piazza_mees »

Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.
selfer
Postitusi: 8
Liitunud: 11.09.2005 14:50
Asukoht: Lasnamägi/järva-jaani

Postitus Postitas selfer »

piazza_mees kirjutas:Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.

koonusfilter tuleb 100 protsenti ...aga küsimus kas seda sissepritsepealt turbosse minevat lõdvikut tohib pikendada ? või pihusti voolikuid ? ja millega ma pean arvastama ?tänan
hnz
Postitusi: 28
Liitunud: 11.04.2006 0:02

Postitus Postitas hnz »

Põhimõtteliselt võib aga see ei mõju hästi rõhule, ja turbost peaks sul ju ikkagi intercoolerisse minema lõdvik enne pritsungit
Vasta