coupele turbo mootor.
coupele turbo mootor.
Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Re: coupele turbo mootor.
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).selfer kirjutas:Kasutasin otsingut ja lugesin päris paljusid teemasid, aga ei leidnud ikka enda probleemidele lahendust.
Audi coupele 1983a. 2,1(96kw) asemele läheb 2,2t (134 kw audi 200) mootor.Et on kellegil mingeid kogemusi/teadmis/soovitusi, et näiteks huvitaks süütesüteem, kas panna ka 200 oma või jätta coupe oma.Kuhu panna näiteks turboradiaator ja õliradiaator.Tundub et kogu see süteem ei mahu niisama sinna kapoti alla.Pole turbomootoriga varem tegemist onud, et teadmised suhteliselt halvad. Hetkel kõik. Tänud!!
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Re: coupele turbo mootor.
Vaheta mootor ikka komplektselt koos juhtmestikuga, mis aju puudutab. Süütesüsteem ka kindlasti 200 oma. Õliradiaatori mahutamisega ei tohiks olla probleeme. Turboradiaatori all mõtled intercoolerit? Mahub ka see ära. Erinevad 2,2t mootorid on coupe´le ka tehases paigaldatud (Ur-Quattro).[/quote]
Kuda mootori kinnitustega on ,kas enda vana moto omad või 200 või midagi kolmandat ?ja kas pean lisakinnitusi/tugevdusi ka panema?
Kuda mootori kinnitustega on ,kas enda vana moto omad või 200 või midagi kolmandat ?ja kas pean lisakinnitusi/tugevdusi ka panema?
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
mootorikinnitused jäävad samaks. soovitav oleks käigukastile teine padi juurde ehitada juhul kui tegu esiveoga, kuna Quattrol on juba sünnist saati käikaril kaks patja. ringi pead tegema parempoolse roolivarda kuna muidu ei mahu mootor ära.
Teostan Audi, VW, BMW remondi, hooldus, elektri ja diagnostika töid...FORSS ja IDEEAUTO 5115122
kahjuks veel pole mootor peal, aga arvan et mingi veb. peaks asi looma hakkama(kere töödega venib asi meeletult)....alati ei lähe kõik nii kiirelt nagu tahaks.aga annan ikka teada kuda asi läheb/läkspiazza_mees kirjutas:Kas mootor peal ja töötab ka. Kui ei olen nõus infot jagama nii palju kui tean, olen kursis 10v mootori paigaldamisega 3b kerele.

Nii asi siis nii kaugel et mootor on enam-vähem peal ....on probleeme ...nimelt ei mahu sissepritsepea/õhufiltrikopsik kudagi sinna ära neid tuleb mujale viia ...kas võib lõdvikuid pikendada ? ja bensiini voolikuid(pritsepeast pihustisse)....et mootor vahele mahuks tuli ära lõigata aku koht ja parem poolne roolivarras jah hakkab vastu väljalaske toru hõõruma kui vaskule rooli keerata....ma arvan et lihtsam on välja lase ümber teha . mootori kinnitus vasakpoolne tuleb ainult ära vahetada ...minul olid need erinevad parem poolne oli sama. tänan
mõned pildid et paremini aru saaks murest...
http://www.fotod.ee/selfer/1/
http://www.fotod.ee/selfer/1/
-
- Postitusi: 48
- Liitunud: 15.05.2005 14:39
- Asukoht: türi
piazza_mees kirjutas:Se pritsepea korpus viska minema selle suure korpuse käraka asemele vääna plekist uus pisike kopsik kuhu otsa koonusfilter sobitada.
koonusfilter tuleb 100 protsenti ...aga küsimus kas seda sissepritsepealt turbosse minevat lõdvikut tohib pikendada ? või pihusti voolikuid ? ja millega ma pean arvastama ?tänan