Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.
Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.
Probleem siis selline, et 3 ja kõrgemate käikudega hakkab peale 4000rpm-i puterdama ja jõud kaob ära ning peale 5500rpm-i tuleks nagu jõud tagasi. Puterdamise ajal turborõhk ei muutu. Auto on chipitud ja peaks turbo puhuma 1,55bar-i kuid puhub max 1.25bar-i korraks ning siis kukub kohe 0,8-0,9 peale. Rõhulekkeid kusagilt ei leidnud ning diagnost veakoode ei näita. Sai pandud ka uued küünlad, uus bentsufilter kuid muutust ei esinenud. Proovitud sai ka teist õhulugejat ning süütepoole/piipe.
WG klapp liigub ilusti.
Arutelu käib ka Audiclub.ee foorumis: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid383445
WG klapp liigub ilusti.
Arutelu käib ka Audiclub.ee foorumis: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid383445
Viimati muutis malone32, 14.09.2009 12:32, muudetud 1 kord kokku.
Kuna küünalde-poolide vahetus midagi paremaks ei muutnud, polegi ehk viga sädemes? Pakun, et hoopis segu paigast ära selles pööretevahemikus.
Äkki liiga lahja (võib-olla on chip mõeldud suuremate pihustitega koos töötama)? Kui liiga rikas, võiks/peaks puterdamise ajal suitsema tagant ning sellisel juhul tuleks viga otsida lekkest sisse- või väljalaskes (see tundub üldse loogiline viga, kuna ka turbo ei puhu soovitud rõhku) või lambda andurist, näiteks.
Äkki liiga lahja (võib-olla on chip mõeldud suuremate pihustitega koos töötama)? Kui liiga rikas, võiks/peaks puterdamise ajal suitsema tagant ning sellisel juhul tuleks viga otsida lekkest sisse- või väljalaskes (see tundub üldse loogiline viga, kuna ka turbo ei puhu soovitud rõhku) või lambda andurist, näiteks.
Lauda nitro
Alustame sellest, et sul on keeratud 1.5bar peale, aga seda ei tule - seega kaob see arvatavasti kuhugi ära - bypass, blowoff pane kinni ja proovi siis. Kontrolli kõik boosti-voolikud üle, Kõik klambrid keera üle :D
Kas rõhku peale saad keerata? Kas kasvab või pigem läheb kehvemaks?
* õhufilter umbes
* benapump õhtal
* võibolla sul on suht sama kala mis mul - poolide toites ja mootorimassides võib kah viga olla. Kui korralikult jätab vahele, siis rõhku kah ei teki. Ei tea miks nüüd tekkis võibolla sai auto vahepeal lihtsalt 9a vanaks.
* vanad küünlad jäid vanaks ja uued küünlad on jamad.
Kas rõhku peale saad keerata? Kas kasvab või pigem läheb kehvemaks?
* õhufilter umbes
* benapump õhtal
* võibolla sul on suht sama kala mis mul - poolide toites ja mootorimassides võib kah viga olla. Kui korralikult jätab vahele, siis rõhku kah ei teki. Ei tea miks nüüd tekkis võibolla sai auto vahepeal lihtsalt 9a vanaks.
* vanad küünlad jäid vanaks ja uued küünlad on jamad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Rõhku peale keerata ise ei saa. By-pass on kontrollitud ja selles ei saa viga olla. Kuigi kohe kui auto ostsin valetas tal kütusenäidik ning kogemata jäi pump kuivale. Kuna auto jäi seisma ja näidik näitas üle poole paagi siis sai ikka mitu korda süüdet sisse välja keeratud, ehk pump lõi tühja. Peal on org. õhufiltri asemel hetkel koonusfilter.
See võib alati olla, ja lisa-trellid, põlved jne teeks asja paremaks, samuti ei tohi mõõdik turbo lähedal olla. Aga usun, et on mõni muu probleem kah.malone32 kirjutas:Kas viga võib ka selles olla, et koonusfilter on paigaldatud liiga õhulugeja lähedale. Ehk peaks panema vahele 10-20cm jupi, et ta ei ajaks õhulugejat lolliks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Täna siis kiirendades hakkas mootor jubedalt puterdama ja lõi põlema Check engine tule just 4500rpm-i peal. Peale seda töötas mootor 3 silindriga. Viga oli katkises süütepoolis/piibus mis sai ka uue vastu vahetatud, kuid ikkagi puterdab peale 4500rpm-i. Nädalavahetusel vahetan prooviks koonusfiltri org. filtri vastu ning siis on näha kas koonusfilter põhjustab sellist janti.
Soovitav on proovida uuesti vanasid, kui vanadega ei puterdanud. Kuigi kui uute kah algul ei puterdanud, siis võivad need korras olla. Samas puterdamine rikub ise kah küünlad ära - tuleks vähemalt puhastada vms.malone32 kirjutas:Küünlad said juba varem uued pandud.
1 tüüp leidis peale 6 kuulist pusimist, et tutikas jagajakaas oligi põhjuseks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET