Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Audi S3 1.8TQ 2000a. puterdab peale 4000rpm-i.

Postitus Postitas malone32 »

Probleem siis selline, et 3 ja kõrgemate käikudega hakkab peale 4000rpm-i puterdama ja jõud kaob ära ning peale 5500rpm-i tuleks nagu jõud tagasi. Puterdamise ajal turborõhk ei muutu. Auto on chipitud ja peaks turbo puhuma 1,55bar-i kuid puhub max 1.25bar-i korraks ning siis kukub kohe 0,8-0,9 peale. Rõhulekkeid kusagilt ei leidnud ning diagnost veakoode ei näita. Sai pandud ka uued küünlad, uus bentsufilter kuid muutust ei esinenud. Proovitud sai ka teist õhulugejat ning süütepoole/piipe.
WG klapp liigub ilusti.
Arutelu käib ka Audiclub.ee foorumis: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.ph ... #pid383445
Viimati muutis malone32, 14.09.2009 12:32, muudetud 1 kord kokku.
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Piibud/poolid. Vaheta välja, taob üle ülerõhuga, tavaline jama.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Piibud/poolid proovitud teised, mitte midagi ei muutunud.
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kuna küünalde-poolide vahetus midagi paremaks ei muutnud, polegi ehk viga sädemes? Pakun, et hoopis segu paigast ära selles pööretevahemikus.

Äkki liiga lahja (võib-olla on chip mõeldud suuremate pihustitega koos töötama)? Kui liiga rikas, võiks/peaks puterdamise ajal suitsema tagant ning sellisel juhul tuleks viga otsida lekkest sisse- või väljalaskes (see tundub üldse loogiline viga, kuna ka turbo ei puhu soovitud rõhku) või lambda andurist, näiteks.
Lauda nitro
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Chipitud sai juba 1a tagasi, kuid jupsima hakkas umbes 3-4 kuud tagasi. Samas kui lambda andur oleks läbi, siis näitaks ka diagnost seda.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Alustame sellest, et sul on keeratud 1.5bar peale, aga seda ei tule - seega kaob see arvatavasti kuhugi ära - bypass, blowoff pane kinni ja proovi siis. Kontrolli kõik boosti-voolikud üle, Kõik klambrid keera üle :D
Kas rõhku peale saad keerata? Kas kasvab või pigem läheb kehvemaks?

* õhufilter umbes
* benapump õhtal
* võibolla sul on suht sama kala mis mul - poolide toites ja mootorimassides võib kah viga olla. Kui korralikult jätab vahele, siis rõhku kah ei teki. Ei tea miks nüüd tekkis võibolla sai auto vahepeal lihtsalt 9a vanaks.
* vanad küünlad jäid vanaks ja uued küünlad on jamad.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Rõhku peale keerata ise ei saa. By-pass on kontrollitud ja selles ei saa viga olla. Kuigi kohe kui auto ostsin valetas tal kütusenäidik ning kogemata jäi pump kuivale. Kuna auto jäi seisma ja näidik näitas üle poole paagi siis sai ikka mitu korda süüdet sisse välja keeratud, ehk pump lõi tühja. Peal on org. õhufiltri asemel hetkel koonusfilter.
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

siis võibki olla, et kütuserõhust jääb puudu, ehk pump ei jõua piisavalt palju toita.
Pilt
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Pump on vähe tõenäoline, kuna siis kõrgemal pöördel üldiselt jõud tagasi ei tule. Muidugi kui turbo rõhk kukub rohkem ära, siis võib ka seda juhtuda.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Kas viga võib ka selles olla, et koonusfilter on paigaldatud liiga õhulugeja lähedale. Ehk peaks panema vahele 10-20cm jupi, et ta ei ajaks õhulugejat lolliks.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

malone32 kirjutas:Kas viga võib ka selles olla, et koonusfilter on paigaldatud liiga õhulugeja lähedale. Ehk peaks panema vahele 10-20cm jupi, et ta ei ajaks õhulugejat lolliks.
See võib alati olla, ja lisa-trellid, põlved jne teeks asja paremaks, samuti ei tohi mõõdik turbo lähedal olla. Aga usun, et on mõni muu probleem kah.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Täna siis kiirendades hakkas mootor jubedalt puterdama ja lõi põlema Check engine tule just 4500rpm-i peal. Peale seda töötas mootor 3 silindriga. Viga oli katkises süütepoolis/piibus mis sai ka uue vastu vahetatud, kuid ikkagi puterdab peale 4500rpm-i. Nädalavahetusel vahetan prooviks koonusfiltri org. filtri vastu ning siis on näha kas koonusfilter põhjustab sellist janti.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Küünlad kah vahetasid? Koonus võib MAFi lolliks küll ajada.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
malone32
Postitusi: 26
Liitunud: 14.09.2009 9:55
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas malone32 »

Küünlad said juba varem uued pandud.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

malone32 kirjutas:Küünlad said juba varem uued pandud.
Soovitav on proovida uuesti vanasid, kui vanadega ei puterdanud. Kuigi kui uute kah algul ei puterdanud, siis võivad need korras olla. Samas puterdamine rikub ise kah küünlad ära - tuleks vähemalt puhastada vms.
1 tüüp leidis peale 6 kuulist pusimist, et tutikas jagajakaas oligi põhjuseks.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta