Nissan Silvia S12 1,8T 87a

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
Selle põhjuseks on pigem turboauto jaoks veidi valed sõiduvõtted. Point on selles, et pöörded tuleb ikka boostialas hoida.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Väga huvitav kuidas sa labade järgi turbo boosti suutlikust hindad. :shock: Äkki jagad teistele ka näpunäiteid?

Lisaks miks osta stock võimsuse tarbeks 2x suurema kuumaosa ja trim-iga turbo?
Et stock võimsus tuleks väiksemal pööretevahemikul?

Boost peabki taha tulema järsult ja ootamatult, see ongi tõeline FUN.
Uuekooli turboautod on enamjaolt pure PUSSY, turbo tahatulekut tunda polegi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Siim kirjutas:
ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
:-D that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.
Tegelt jah. Endal kül disla turboga, vanakooli oma aga kui rõhk üle 0,5bar läheb siis minek tuleb.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Pilt
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Turbo madal või kõrgsurve määrab compressori trim.
Räägi lähemalt, millega täpsemalt tegu. Kust tellisid, mõõtmed, ar. jne :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

kuumkoda A/R 63
külmkoda A/R 50
tellitud USA-st
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga miks tagumine parem amort alt lahti on?
Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Sest katsetan ja otsin madaldusvedru ja pole mõtet teda kinni kruvida. Tegelt on vasak ka lahti.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Miks diffrikronsa roostes on ja miks roostes polte kasutad :lol:?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

aga tegelikult Astrona küsimusel poltide kohta täitsa tuline õigus, kuigi jah see suht norimine, kuid rooste ju muudab materjali nõrgemaks, kuid kui pole eluks ajaks ehitatud siis jah ega minu küsimuski oli naljaga küsitud.
Pilt
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

silvia kirjutas:Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.
Poolasside värvimist pidasid mõtekamaks kui uute poltide ostmise? Ah las olla :)
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

Just :-D
silvia
Postitusi: 226
Liitunud: 26.06.2008 10:40
Asukoht: tartu

Postitus Postitas silvia »

huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning

[initialisation]
config=CA18ET
cyl=4
cc=1809
injectorsize=375
romsize=&h4000
airflowmeter = 0

fuelstep=16
fuelchange=8
ignstep=10
ignchange=8
revtimes=50
revsize=1
speedtimes=2

[address locations]
fuelhighmap=&h3d00
fuellowmap=&h3d00
ignhighmap=&h3c00
ignlowmap=&h3c00
kval=&h3f80
injnulltime=&h3f8f

fuelrev=&h3bd0
fuelflow=&h3bc0
ignrev=&h3bf0
ignflow=&h3be0

rev1=&h3980
rev2=&h3981
rev3=&h3982
rev4=&h3983

speed1=&h392c
speed2=&hffff
speed3=&hffff
speed4=&hffff

accelpump=&h3970
accelsize=8

vqmap=&h3e18
vqsize=104

ttpmin=&hffff
ttpmax=&h3f40
aflimit=&h3690
Vasta