Selle põhjuseks on pigem turboauto jaoks veidi valed sõiduvõtted. Point on selles, et pöörded tuleb ikka boostialas hoida.ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.
Nissan Silvia S12 1,8T 87a
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Väga huvitav kuidas sa labade järgi turbo boosti suutlikust hindad.
Äkki jagad teistele ka näpunäiteid?
Lisaks miks osta stock võimsuse tarbeks 2x suurema kuumaosa ja trim-iga turbo?
Et stock võimsus tuleks väiksemal pööretevahemikul?
Boost peabki taha tulema järsult ja ootamatult, see ongi tõeline FUN.
Uuekooli turboautod on enamjaolt pure PUSSY, turbo tahatulekut tunda polegi.

Lisaks miks osta stock võimsuse tarbeks 2x suurema kuumaosa ja trim-iga turbo?
Et stock võimsus tuleks väiksemal pööretevahemikul?
Boost peabki taha tulema järsult ja ootamatult, see ongi tõeline FUN.
Uuekooli turboautod on enamjaolt pure PUSSY, turbo tahatulekut tunda polegi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tegelt jah. Endal kül disla turboga, vanakooli oma aga kui rõhk üle 0,5bar läheb siis minek tuleb.Siim kirjutas:ahto42 kirjutas:Siis võib juhtuda nii nagu omal ajal Porsche turbodega kardeti kurvis pedaali vajutada, et turbo tahatulek on eriti äkiline ja tagajärjed ka vastavad.that's pure fun. labidas selga effekt on mõnus just.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee
Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Poolasside värvimist pidasid mõtekamaks kui uute poltide ostmise? Ah las ollasilvia kirjutas:Diffrikronsa on roostes sest sinna pole veel sobivat puksi leidnud ja kui leian teen korda. Poldid on ainult silmale nähtavatest kohtadest roostes. Nende värvimist või galvaaniseerimist ei pidanud mõtekaks.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
huvitaks mida targemad inimesed sellisest asjast nagu arvaks...ecu tuning
[initialisation]
config=CA18ET
cyl=4
cc=1809
injectorsize=375
romsize=&h4000
airflowmeter = 0
fuelstep=16
fuelchange=8
ignstep=10
ignchange=8
revtimes=50
revsize=1
speedtimes=2
[address locations]
fuelhighmap=&h3d00
fuellowmap=&h3d00
ignhighmap=&h3c00
ignlowmap=&h3c00
kval=&h3f80
injnulltime=&h3f8f
fuelrev=&h3bd0
fuelflow=&h3bc0
ignrev=&h3bf0
ignflow=&h3be0
rev1=&h3980
rev2=&h3981
rev3=&h3982
rev4=&h3983
speed1=&h392c
speed2=&hffff
speed3=&hffff
speed4=&hffff
accelpump=&h3970
accelsize=8
vqmap=&h3e18
vqsize=104
ttpmin=&hffff
ttpmax=&h3f40
aflimit=&h3690
[initialisation]
config=CA18ET
cyl=4
cc=1809
injectorsize=375
romsize=&h4000
airflowmeter = 0
fuelstep=16
fuelchange=8
ignstep=10
ignchange=8
revtimes=50
revsize=1
speedtimes=2
[address locations]
fuelhighmap=&h3d00
fuellowmap=&h3d00
ignhighmap=&h3c00
ignlowmap=&h3c00
kval=&h3f80
injnulltime=&h3f8f
fuelrev=&h3bd0
fuelflow=&h3bc0
ignrev=&h3bf0
ignflow=&h3be0
rev1=&h3980
rev2=&h3981
rev3=&h3982
rev4=&h3983
speed1=&h392c
speed2=&hffff
speed3=&hffff
speed4=&hffff
accelpump=&h3970
accelsize=8
vqmap=&h3e18
vqsize=104
ttpmin=&hffff
ttpmax=&h3f40
aflimit=&h3690