Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Suletud
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

arne13 kirjutas:No nii!! Tundub, et saime siis täna kaubale ja auto müüdud! Ehk siis palve modedele, et äkki muudate auto omaniku nime ära ja jätkaks siis sama teema alt edasi! :-D
Palju õnne uue kiire sõiduki soetamise puhul. Kas nüüd võimalik näha seda masinat rakvere vahel? :)
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

õnne kõige kiiremale ostjale! :? :)
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Arvan et ikka jah!Peale selle kui nii öelda beebi vead kõrvaldatud! Siis liiklen nii paar nädalat sellega ja siis talveks juba uued plaanid!
Ehk siis tuleks see auto ehitada B klassi vääriliseks (mis on nii ulmeliseks aetud, et alla 10 seki autoga pole midagi peale hakata) Aga see esialgu plaan ja vaatame mis tulevik toob :)
booster
Postitusi: 205
Liitunud: 04.06.2005 19:37

Postitus Postitas booster »

kuidas siis auto toimetab on??? muljed kerged? :)
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Muljetaks homme selllest siis vähe! Siis testisõidud ka tehtud :-D
woush
Postitusi: 32
Liitunud: 31.08.2009 3:03
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas woush »

wow, väga kena :) Kiirendusel esiveduse tühja kaapimisest sai siiber ? :) Kui paha ei tee, siis ehk räägid plaanidest ka selle autoga ? Viljarile konkurentsi pakkuma ? :p

tartuse AC dragile autot rajal ka proovima ?

Kuradi palju küsimusi sai nüüd esitatud :)
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Ka Coupe jääb alles ja võistlema ka!
Eks plaan ongi jah teha veel üks B klassi masin!
Kui kõik hästi läheb, siis laupäevall rajal sellega :-D
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Sai siis täna vähe lähemalt autot uuritud!
Enne kui sõitma hakata tuleks teha järgmised asjad:

roolivõimuleke peatada
paigaldada boostcontroller
rehvi ventiilid üle kontrollida (üks lekib vähe)
kütterõhuregulaator vahetada
juhiiste tõsta koos siinidega tahapoole :lol:

Siis on veel nipet näpet (sai VKM-is Karoliga arutatud), mis võiks vähe ringi teha, et muuta autoomadused paremaks!
Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga :-D
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Eile sai siis käidud Audiklubi Dragil! Kuna nii lühikese ajaga korralikke slikke ei leidnud, siis sai ikka mõnusalt uisutatud :) Pidamist polnud mitte mingi sugust! Sai katsetatud nii madala pöördega starti kui ka vähe kõrgema pöördega (3000 rpmi) , aga ei mingit vahet polnud. Ajad olid suht ühte auku 13,6 -13,9 ja 60ft ajad olid nii 2,5-3,0 :-D ja lõpp kiirused ka 170-175 km/h. Ehk siis ilma korraliku rehvita pole ikka mitte midagi teha!

Äkki on kellegil järgmiseks laupäevaks laenata 16 tolli ja 245 laia slikki??Või midagi sinna lähedale, mis sobiks 8,5 tolli laiale rehvile!
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Ma ei taha küll kedagi maha teha, ega solvata, aga 175kmh lõppkiirus ei viita just ulmelisele jõule?

Ma sõitsin taolisi 170-175 kiirusi 0.6 bariga....

kuigi see auto vist kaalub sutsu rohkem kah minu omast?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

See lõpukiirus tuleb ikka sellest, et pool rada sai uisutada ja pidamine tekkis alles siis kui 200m oli läbitud! Ehk siis et saavutada kiirus 170 km/h oli mul maad vaid 200m :-D Ja ma pole öelnudki, et on ulmeline jõud, see jõud mis eelmine omanik väitis olevat (680hp) on arvutuslik ja reaalselt pole seda kuskilt välja mõõdetud!
Nüüd olekski vaja leida vastavad rehvid ja teha üks külaskäik dünopingile, siis saab rääkida reaalsetest jõu numbritest!
Fiatil mõõdeti rattast 404 hp rattast ja tagumiku düno ütleb, et jõu number on suht võrdne! Kuigi Datsunil on 4-nda ja 5-nda käiguga on jõudu rohkem!
Aga eks siis paistab mis numbrid tulevad korraliku pidamisega 400 meetri peale 8)
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Ah jaa unustasin ka mainimata jätta ka selle, et ise ei süüdistaks seekord tehnikat vaid tihendit rooli ja istme vahel!
Kuna autoga sai esimene sõit teha neljapäeval ja laupäev kohe rajale, siis jäi ka sõiduoskus väga puudulikuks. Ehk järgmine kord läheb paremini 8)
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

arne13 kirjutas: Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga :-D
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!

AC Dragil olid 1.5barises seades?
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Kahjuks mitte! Esialgu oli 1.1 bari ja hiljem 1.32 bari! Kuid spoolup oli ka maha keeratud. Aga mingit vahet ei täheldanud 1.1 ja 1.32 bari vahel, lihtsalt sai pikemalt uisutada. Ja rohkem nuppe Viljar ei lubanud näppida! Nii öelda safe mode katsetamine oli see kord Ac-l
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Mis 200 m vaheaeg ja eriti kiirus olid?
Suletud