Palju õnne uue kiire sõiduki soetamise puhul. Kas nüüd võimalik näha seda masinat rakvere vahel?arne13 kirjutas:No nii!! Tundub, et saime siis täna kaubale ja auto müüdud! Ehk siis palve modedele, et äkki muudate auto omaniku nime ära ja jätkaks siis sama teema alt edasi!
Nissan 300 ZX Twin Turbo - Arne
Arvan et ikka jah!Peale selle kui nii öelda beebi vead kõrvaldatud! Siis liiklen nii paar nädalat sellega ja siis talveks juba uued plaanid!
Ehk siis tuleks see auto ehitada B klassi vääriliseks (mis on nii ulmeliseks aetud, et alla 10 seki autoga pole midagi peale hakata) Aga see esialgu plaan ja vaatame mis tulevik toob
Ehk siis tuleks see auto ehitada B klassi vääriliseks (mis on nii ulmeliseks aetud, et alla 10 seki autoga pole midagi peale hakata) Aga see esialgu plaan ja vaatame mis tulevik toob
Sai siis täna vähe lähemalt autot uuritud!
Enne kui sõitma hakata tuleks teha järgmised asjad:
roolivõimuleke peatada
paigaldada boostcontroller
rehvi ventiilid üle kontrollida (üks lekib vähe)
kütterõhuregulaator vahetada
juhiiste tõsta koos siinidega tahapoole
Siis on veel nipet näpet (sai VKM-is Karoliga arutatud), mis võiks vähe ringi teha, et muuta autoomadused paremaks!
Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!
Enne kui sõitma hakata tuleks teha järgmised asjad:
roolivõimuleke peatada
paigaldada boostcontroller
rehvi ventiilid üle kontrollida (üks lekib vähe)
kütterõhuregulaator vahetada
juhiiste tõsta koos siinidega tahapoole
Siis on veel nipet näpet (sai VKM-is Karoliga arutatud), mis võiks vähe ringi teha, et muuta autoomadused paremaks!
Muidu üldmulje on küll hea!Eks paistab kuidas on sõita ka 1,5 bariga
Hetkel sai proovitud 0,6 bariga!
Eile sai siis käidud Audiklubi Dragil! Kuna nii lühikese ajaga korralikke slikke ei leidnud, siis sai ikka mõnusalt uisutatud
Pidamist polnud mitte mingi sugust! Sai katsetatud nii madala pöördega starti kui ka vähe kõrgema pöördega (3000 rpmi) , aga ei mingit vahet polnud. Ajad olid suht ühte auku 13,6 -13,9 ja 60ft ajad olid nii 2,5-3,0
ja lõpp kiirused ka 170-175 km/h. Ehk siis ilma korraliku rehvita pole ikka mitte midagi teha!
Äkki on kellegil järgmiseks laupäevaks laenata 16 tolli ja 245 laia slikki??Või midagi sinna lähedale, mis sobiks 8,5 tolli laiale rehvile!
Äkki on kellegil järgmiseks laupäevaks laenata 16 tolli ja 245 laia slikki??Või midagi sinna lähedale, mis sobiks 8,5 tolli laiale rehvile!
Ma ei taha küll kedagi maha teha, ega solvata, aga 175kmh lõppkiirus ei viita just ulmelisele jõule?
Ma sõitsin taolisi 170-175 kiirusi 0.6 bariga....
kuigi see auto vist kaalub sutsu rohkem kah minu omast?
Ma sõitsin taolisi 170-175 kiirusi 0.6 bariga....
kuigi see auto vist kaalub sutsu rohkem kah minu omast?
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
See lõpukiirus tuleb ikka sellest, et pool rada sai uisutada ja pidamine tekkis alles siis kui 200m oli läbitud! Ehk siis et saavutada kiirus 170 km/h oli mul maad vaid 200m
Ja ma pole öelnudki, et on ulmeline jõud, see jõud mis eelmine omanik väitis olevat (680hp) on arvutuslik ja reaalselt pole seda kuskilt välja mõõdetud!
Nüüd olekski vaja leida vastavad rehvid ja teha üks külaskäik dünopingile, siis saab rääkida reaalsetest jõu numbritest!
Fiatil mõõdeti rattast 404 hp rattast ja tagumiku düno ütleb, et jõu number on suht võrdne! Kuigi Datsunil on 4-nda ja 5-nda käiguga on jõudu rohkem!
Aga eks siis paistab mis numbrid tulevad korraliku pidamisega 400 meetri peale
Nüüd olekski vaja leida vastavad rehvid ja teha üks külaskäik dünopingile, siis saab rääkida reaalsetest jõu numbritest!
Fiatil mõõdeti rattast 404 hp rattast ja tagumiku düno ütleb, et jõu number on suht võrdne! Kuigi Datsunil on 4-nda ja 5-nda käiguga on jõudu rohkem!
Aga eks siis paistab mis numbrid tulevad korraliku pidamisega 400 meetri peale