taxu kirjutas:Vist jäänud teha veel vaid üks asi- pane see auto põlema...

Vastu seina sõitmine aitab ka.
Tegelt nii naljakas polegi, kuna mul endal vaja mingi taoline kala üles leida. Ka täis koormusel ja pöörete ülemises otsas hakkab vahele jätma. Kuna WB järgi püsib ilusti rikkas alas kogu aeg, siis pakun et küttesüsteemi viga ei peaks olema.
Kui sul vahelejätmise ajal näitab rikast, siis on tegemist ju väga rikka seguga.
Googledasin...
Mingil 1.8T volkaril täpselt sama probleem... loen loen loen ja lõpuks selgus, et uus MAF parandas vea - tra mul polegi MAFi.
Laenan sealt teemast ka antud pilti ->
Siis ühel Volvo 740'l sama probleem.... kutt otsis 5 kuud, enne kui avastas, et tutikas jagajakaas oli vigane.... Tra, tahan kah jagajakaant ja MAFi.
Keeruliseks teeb asja see, et tundub olevat ikkagi veel mingi 3 viga.
1* coilid, küünla juhtmed, küünlad
2* triggeri
3* süütesignaal aju toide jms
1* olen proovinud nii oma vana mõtetu automaadika cop'e - töötas enamvähem, kui ka oma kiire nissani cop'e, mis teise masina peal käisid ...7700RPM piirajaga ideaalselt, kuigi cop'ide külgedelt oli näha läbilöögi jälgesid - külmast peast testides töötasid ok'ilt kuni 3 käik (4.ga ei saand proovida) soojast peast üldiselt 2. käiguga juba hakib. Ja siis veel VW coilpacki - külmalt ok.
Dwelli suurendamine >3.5ms VW Coilpackiga võitles hästi 7000rpm kandis olevate vahelejätmistega. Nissani cop'idele üle 2.7 ei julge panna.
Järgmise asjana lähvad peale tagasi IQ24'd - las puterdab kuni mootor soojeneb - ja neile saan külge lükata ka uued juhtmed, kuna kogemata ostsin peene otsaga piibud.
2* tundub nagu ok - vähemalt pole mingit sellist läbu mis enne. Ja nädalaega erroreid ei visanud... nüüd siis need kah suurema boosti all tagasi.
Kuigi ütleks, et selline madalsageduslik müra on päris kõva - iga pöörde jooksul kohe peale missingtooth kohta muutuvad kõik pulsid peaaegu missingtooth signaaliga ühe kõrguseks - samas mingit hakkimist pole ja pulsside pikkused ju õiged. Kui muidugi sellepeale see VR LMxxx kivi lolliks ei lähe. Ei usu et see otsaratta loperdamisest tingitud on, kuigi too võib mingi 0.2mm loperdada küll - mõõtnud pole ja vibreeriva mootori pealt silmajärgi väga vahet ei teind.
Korra hakkis ka triggeri-signaal, aga see võis olla mõõtmisviga. Kuna 99% juhtudest, kui masin täiesti paukus, oli trigger ilus.
3* tõesti ei viitsi uut juhtmestikku hakata praegu tegema. Mul üv ja kindlustus lõpeb see kuu, ja libeda ajaks võiks mõne teise pilli vaadata.
Oluline tähele panek on muidugi see, et peale seda kui vesipritse peale panin läks asi igapäevaga aina hullemaks. Kuigi vahelejätmised on ka enne kui see 0.7bar pealt aktiveerub ja isegi siis kui too on välja lülitatud, siis võis kuumadele küünaldele jahe sahmakas eluiga lühendada, kes teab. Neis goolge'st leitud teemades kasutati kah alati BPxxx7 küünlaid.
Veelkord....

EDIT: Keerasin korra ka boosti maha 0.8-1.0peale, aga ikka paukus natuke, ja siis keerasin tagasi, aga läks paljuks... 1.7+ - ütleks et vahele jätmised olid tugevamad, aga huvitav ikkagi, kui asi oleks küünaldes, kuidas ta näiteks selle rõhuga siis 5-6K suutis ilma vahele jätmata tõmmata. 1 tähelepanek veel, et kui gaasi vajutada natuke vähem, siis sama rõhuga tundub, et jätab vähem vahele.
EDIT2: Panin IQ24'd tagasi koos värskete juhtmetega. Garaazist tööle sõiduga tundus tiba parem, aga noh ega enne teistega kah linnavahel joristades eriti viga polnud. 1. 'ga puterdamis ei tähelda, ja 2.ga ainult täisgaasiga lõpuni pressides ning 3.'ga 100-150 igalpool proovida ei saa

No ja õli kell jõudis vist kah alles 70C'ni (veetemp ~10min 86 peal), ja vahelejätmine näiteks eile avaldus korralikult alates 86C'st. Õhtul teen väikse ringi, et siis paista, kas hakkab asja saama või ei. Eesmärk oleks u. selline et, võiks olla igakord üksikud vahele jätmised alates 1.2barist,aga ei tohi enam paukuda ega löriseda.