Turbo viivitus, ja rõhk.
Turbo viivitus, ja rõhk.
Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
323 turbo :)
Re: Turbo viivitus, ja rõhk.
Rõhku annab tõsta, kolbidele keegi garantiid ei anna.kallas93 kirjutas:Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
Kui sul peaaegu originaal ja räägid viivitusest ehk vist lääägist, siis sul seal midagi mäda. Kõigepealt remondime mootori, siis vaatame edasi...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
No ma ei tea, pole eriti kokku puutunud varem turbo mootoritega, kohapeal võtab rõhu suht kergelt taha aga kui sõidad siis mingi 3500 ja sealt üles vajutades hakkab turbo korralikult tööle, on tunda kohe, ent kui kohalt ära lasta rõhk üleval siis kuni 3 käiguni kõik korras, ja peale neljandat jälle läheb aega kuni liikuma hakkab, kolvid+ rõngad+ saaled, kõik vahetatud ja sissesõit ka juba olemas.
323 turbo :)
no kui pole turbomootoriga kokku puutund siis ma vähe täpsustan, et peaks sisinaid ja susinaid olema kui kuskilt läbi laseb, aga kohapeal võtab rõhu ülesse? Enamasti NoLoad käimisel ei võta rõhku taha, eriti veel tehase turboga. Lisa jah enda salongi ilustuseks ja rõhu jälgimiseks ka boostikell, et saaksid ise ka aru kuna rõhu üles võtab ja kui palju.
Rõhu tõstmisega on see, et siis vaja hakata juba ka mootori sisemusse rohkem investeerima ja ega vist enamus autosid nagunii üleliigset rõhku ei kasuta kuna neil elektrooniled boosti solenoidid mis hoiavad rõhu kontrolliall. Muidugi oleneb autost, 200Sixidel pole seda süsteemi aga neil pole tehase poolt bypass'i ka kuid toimivad ja veel kuidas toimivad. Kui sees tehase kolvid siis ega neile garantii oli stock seades ja sedagi vist kuni poe uksest välja sõidab. Ok kes on käinud Dacia müügisalongis on ehk kohanud kirja müügisildil, et isegi õlile garantii antud
(täpsustuseks see oli eelmise aasta suvel ja hetkeolusid ei oska kommenteerida).
Rõhu tõstmisega on see, et siis vaja hakata juba ka mootori sisemusse rohkem investeerima ja ega vist enamus autosid nagunii üleliigset rõhku ei kasuta kuna neil elektrooniled boosti solenoidid mis hoiavad rõhu kontrolliall. Muidugi oleneb autost, 200Sixidel pole seda süsteemi aga neil pole tehase poolt bypass'i ka kuid toimivad ja veel kuidas toimivad. Kui sees tehase kolvid siis ega neile garantii oli stock seades ja sedagi vist kuni poe uksest välja sõidab. Ok kes on käinud Dacia müügisalongis on ehk kohanud kirja müügisildil, et isegi õlile garantii antud

Võta blow-offi voolik lahti ja proovi uuesti.kallas93 kirjutas:Olen kuulanud kohal käies ja sõites mingit susinat ei tule, kuid mul auto võtab ikka kohal lihtsalt gaasi andes rõhu üles, lõdvikutest aru saada kohe kuidas paisuvad ja blow off teeb ilusti häält.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET