Turbo viivitus, ja rõhk.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
kallas93
Postitusi: 7
Liitunud: 19.08.2009 0:14
Asukoht: Pärnu

Turbo viivitus, ja rõhk.

Postitus Postitas kallas93 »

Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
323 turbo :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Re: Turbo viivitus, ja rõhk.

Postitus Postitas Astrona »

kallas93 kirjutas:Oleks siis küsimus , et kas meeletult suure turbo viivitusega annab midagi ette võtta ? , ning kas rõhku annaks tõsta.ilma turbo vahetamiseta.
Mootor ja kõik sinna kuuluv on sealhulgas praegu orig.
Rõhku annab tõsta, kolbidele keegi garantiid ei anna.

Kui sul peaaegu originaal ja räägid viivitusest ehk vist lääägist, siis sul seal midagi mäda. Kõigepealt remondime mootori, siis vaatame edasi...
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
kallas93
Postitusi: 7
Liitunud: 19.08.2009 0:14
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kallas93 »

No ma ei tea, pole eriti kokku puutunud varem turbo mootoritega, kohapeal võtab rõhu suht kergelt taha aga kui sõidad siis mingi 3500 ja sealt üles vajutades hakkab turbo korralikult tööle, on tunda kohe, ent kui kohalt ära lasta rõhk üleval siis kuni 3 käiguni kõik korras, ja peale neljandat jälle läheb aega kuni liikuma hakkab, kolvid+ rõngad+ saaled, kõik vahetatud ja sissesõit ka juba olemas.
323 turbo :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Kui neljandaga ei võta sul 2500 pealt rõhku momentaalselt taha, siis midagi mäda. Hangi esialgu boostikell ja siis kontrolli cooleri lõdvikud üle, võibolla teatud rõhust hakkab välja pressima, kas midagi kuulda pole?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Aigo
Postitusi: 1100
Liitunud: 29.07.2007 22:41
Asukoht: tartumaa nõo lähistel

Postitus Postitas Aigo »

no kui pole turbomootoriga kokku puutund siis ma vähe täpsustan, et peaks sisinaid ja susinaid olema kui kuskilt läbi laseb, aga kohapeal võtab rõhu ülesse? Enamasti NoLoad käimisel ei võta rõhku taha, eriti veel tehase turboga. Lisa jah enda salongi ilustuseks ja rõhu jälgimiseks ka boostikell, et saaksid ise ka aru kuna rõhu üles võtab ja kui palju.

Rõhu tõstmisega on see, et siis vaja hakata juba ka mootori sisemusse rohkem investeerima ja ega vist enamus autosid nagunii üleliigset rõhku ei kasuta kuna neil elektrooniled boosti solenoidid mis hoiavad rõhu kontrolliall. Muidugi oleneb autost, 200Sixidel pole seda süsteemi aga neil pole tehase poolt bypass'i ka kuid toimivad ja veel kuidas toimivad. Kui sees tehase kolvid siis ega neile garantii oli stock seades ja sedagi vist kuni poe uksest välja sõidab. Ok kes on käinud Dacia müügisalongis on ehk kohanud kirja müügisildil, et isegi õlile garantii antud :badgrin: (täpsustuseks see oli eelmise aasta suvel ja hetkeolusid ei oska kommenteerida).
Pilt
kallas93
Postitusi: 7
Liitunud: 19.08.2009 0:14
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kallas93 »

Olen kuulanud kohal käies ja sõites mingit susinat ei tule, kuid mul auto võtab ikka kohal lihtsalt gaasi andes rõhu üles, lõdvikutest aru saada kohe kuidas paisuvad ja blow off teeb ilusti häält.
323 turbo :)
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

kallas93 kirjutas:Olen kuulanud kohal käies ja sõites mingit susinat ei tule, kuid mul auto võtab ikka kohal lihtsalt gaasi andes rõhu üles, lõdvikutest aru saada kohe kuidas paisuvad ja blow off teeb ilusti häält.
Võta blow-offi voolik lahti ja proovi uuesti.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
kallas93
Postitusi: 7
Liitunud: 19.08.2009 0:14
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas kallas93 »

Kõik korras juba :D
viivitus ja minek on nüüd normaalne:D
Ei tea mis tehti aga viisin ühele vaadata ja õhtuks oli auto tip- top .
323 turbo :)
Vasta