Turbo probleem
Turbo probleem
Terve
Mure järgmine:
Tühikäigul töötav mootor hakkab umbes 1 minuti pärast tagant paksu helehalli suitsu välja ajama. Sõidu ajal pole miskit probleemi ja samuti esimese 30 - 60 sekundi vältel alates tühikäigul töötamise algusest.
Tossu tuleb ka täie rauaga kiirendamisel.
Saan aru, et viga oleks kas mootoris või siis turbo simmergates. Aga kuna tossu ei tule pidevalt siis tekitab kõhklusi.
Kas tühuikäigul pääseb õli kuhugi kogunema?
Samuti lekib turbo korpuse välispinnale(päris tugevalt)
Mure järgmine:
Tühikäigul töötav mootor hakkab umbes 1 minuti pärast tagant paksu helehalli suitsu välja ajama. Sõidu ajal pole miskit probleemi ja samuti esimese 30 - 60 sekundi vältel alates tühikäigul töötamise algusest.
Tossu tuleb ka täie rauaga kiirendamisel.
Saan aru, et viga oleks kas mootoris või siis turbo simmergates. Aga kuna tossu ei tule pidevalt siis tekitab kõhklusi.
Kas tühuikäigul pääseb õli kuhugi kogunema?
Samuti lekib turbo korpuse välispinnale(päris tugevalt)
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kas pead silmas, et õli tagasivool lekib või on ummistunud?
Karteripõhja ja turbot ühendav toru on mõlemasse otsa saanud korralikud vasest tihendid ning sealt tundub see leke täiesti võimatu.
Samuti ei saa olla ummistust turbos, torus, ega karteripõhjas kuna kõik on üle kontrollitud.
Karteripõhja ja turbot ühendav toru on mõlemasse otsa saanud korralikud vasest tihendid ning sealt tundub see leke täiesti võimatu.
Samuti ei saa olla ummistust turbos, torus, ega karteripõhjas kuna kõik on üle kontrollitud.
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kui on valge lõhnatu aur, siis lekib õli ilmselt turbost väljalaskesse.
Vähemasti minu kogemuste põhjal on siiani see viga olnud.
Katsu võlli lõtk soojast peast üle.
Vähemasti minu kogemuste põhjal on siiani see viga olnud.
Katsu võlli lõtk soojast peast üle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kas võib siis olla, et kui mootor on pöördes on õlisurve suurem ning pigistab simmergad kinni?
Tühikäigul aga surve madalam ning sedasi pääsebki õli simmergatest läbi voolama?
Krt mul juba kolmas turbo läheks siis.
2 x taastatud
1 x kasutatud aga testitud
Kas võib olla et konel endal on midagi viga mis põhjustab turbote rikknemise?
Tühikäigul aga surve madalam ning sedasi pääsebki õli simmergatest läbi voolama?
Krt mul juba kolmas turbo läheks siis.
2 x taastatud
1 x kasutatud aga testitud
Kas võib olla et konel endal on midagi viga mis põhjustab turbote rikknemise?
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kuna mul on turbo paigaldatud juba tehases siis tagasivooli liiga madalal olla ei saa. (kui jätta muidugi välja korralikult lömmis karteripõhi
)
Aga kuidas kontrollida kas õli tagasivoolul on takistus?

Aga kuidas kontrollida kas õli tagasivoolul on takistus?
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
:D Käib käib - see toru on nii suur, et sealt mahub 10-sendine ka läbi.
Võtsin asja lähemalt ette.
Selgus, et turbo lekib külma poole pealt õli. Nimelt turbo enda ja korpuse vahelt. Ei tea kas see saab põhjustada nimetatud tossu.
Kusjuuures täna näiteks ei tossanud masin kordagi.
Võtsin asja lähemalt ette.
Selgus, et turbo lekib külma poole pealt õli. Nimelt turbo enda ja korpuse vahelt. Ei tea kas see saab põhjustada nimetatud tossu.
Kusjuuures täna näiteks ei tossanud masin kordagi.

[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]