Turbo probleem

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
hypnootik
Postitusi: 17
Liitunud: 29.11.2004 11:48
Kontakt:

Turbo probleem

Postitus Postitas hypnootik »

Terve


Mure järgmine:

Tühikäigul töötav mootor hakkab umbes 1 minuti pärast tagant paksu helehalli suitsu välja ajama. Sõidu ajal pole miskit probleemi ja samuti esimese 30 - 60 sekundi vältel alates tühikäigul töötamise algusest.
Tossu tuleb ka täie rauaga kiirendamisel.

Saan aru, et viga oleks kas mootoris või siis turbo simmergates. Aga kuna tossu ei tule pidevalt siis tekitab kõhklusi.

Kas tühuikäigul pääseb õli kuhugi kogunema?
Samuti lekib turbo korpuse välispinnale(päris tugevalt)
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

õli tagasivool.
Kasutaja avatar
hypnootik
Postitusi: 17
Liitunud: 29.11.2004 11:48
Kontakt:

Postitus Postitas hypnootik »

Kas pead silmas, et õli tagasivool lekib või on ummistunud?

Karteripõhja ja turbot ühendav toru on mõlemasse otsa saanud korralikud vasest tihendid ning sealt tundub see leke täiesti võimatu.

Samuti ei saa olla ummistust turbos, torus, ega karteripõhjas kuna kõik on üle kontrollitud.
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

äkki sul on tehasest mingi turbo õlituse õlisurve kraan/regul.-kruvi vm asi mis on mõeldud õli surve reguleerimiseks, mis laseb teatud situatsioonides liiga palju õli survet turbole peale, et viimane ei suuda seda enam kinni hoida. :idea:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui on valge lõhnatu aur, siis lekib õli ilmselt turbost väljalaskesse.
Vähemasti minu kogemuste põhjal on siiani see viga olnud.

Katsu võlli lõtk soojast peast üle.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
hypnootik
Postitusi: 17
Liitunud: 29.11.2004 11:48
Kontakt:

Postitus Postitas hypnootik »

Kas võib siis olla, et kui mootor on pöördes on õlisurve suurem ning pigistab simmergad kinni?
Tühikäigul aga surve madalam ning sedasi pääsebki õli simmergatest läbi voolama?

Krt mul juba kolmas turbo läheks siis.
2 x taastatud
1 x kasutatud aga testitud


Kas võib olla et konel endal on midagi viga mis põhjustab turbote rikknemise?
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mul oli sama asi :) turbo oligi see mis läks mitte mingi vesi ei pääsenud mootorisse...valge suits oli eksitav...
mul oli õli tagasijooks liiga all karteris ja õlil ei olnud kuhugi minna...ja hakkas otse väljalaskesse pressima...käis 2x remondis ja ikka sama asi...
Kasutaja avatar
hypnootik
Postitusi: 17
Liitunud: 29.11.2004 11:48
Kontakt:

Postitus Postitas hypnootik »

Kuna mul on turbo paigaldatud juba tehases siis tagasivooli liiga madalal olla ei saa. (kui jätta muidugi välja korralikult lömmis karteripõhi :) )

Aga kuidas kontrollida kas õli tagasivoolul on takistus?
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Võta tagasivool turbo küljest lahti ja puhu sinna toru sisse - siis teada kas õhk käib vabalt läbi :)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
hypnootik
Postitusi: 17
Liitunud: 29.11.2004 11:48
Kontakt:

Postitus Postitas hypnootik »

:D Käib käib - see toru on nii suur, et sealt mahub 10-sendine ka läbi.

Võtsin asja lähemalt ette.

Selgus, et turbo lekib külma poole pealt õli. Nimelt turbo enda ja korpuse vahelt. Ei tea kas see saab põhjustada nimetatud tossu.

Kusjuuures täna näiteks ei tossanud masin kordagi. :shock:
[b] > Veebilahendused < [/b]
[url=http://www.fotoalbum.ee]www.FOTOALBUM.ee[/url] | [url=http://www.rover-club.org]Rover Club[/url] | [url=http://www.fotoalbum.ee/pictures.php?action=4&id=312]Rover 820 ti rs[/url]
Andruzka
Postitusi: 30
Liitunud: 29.04.2005 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andruzka »

mul oli sam asi kunagi, pool kvartalit oli tossu täis+auto tagant õlikäkk :lol:
Vasta