tervitatud alati audi tuuning.
aga veits vähe oled kaevand netis, tundub.
päris palju on neid ümberehitusi tehtud v6 peale.
põhiline kiiks on olnud alati selles, et suuremad ehitajad on olnud ameerika maal ja seal tehakse lihtsalt 2.8
euros on olnud ka tegijaid ja saksamaal tundsin ise ühte isegi.
aga ka tegi 2.8 lihtsalt pole kellelgi ette sattund mõte hakata seda 2.6 tegema.
põhiline tegemine on olnudki kõigil komprekaga ja nii, et lõigatakse orikas kolle puruks ja tekitatakse adapter eatoni vms jaoks.
on ka olemas selliseid, kus on õhupuhasti asemele kompressor pantud.
Saksamaal tuttav aga läks raskemat teed ja sinna oli keeratud 2 turbot külge. võetud sis turbiinid mingite riisikate pealt minu meelest nissani 1,8 pealt või nii.
kõik oli ilus kuni 0,8 bar-ini ja jõud oli mõnus.
arvutuslikult oli 0,8 või kuskil 0,9 bar siis 300 hp ja see tähendas, et alt käis asi laiali. Vanadele v6 motodele pole saalede remmi saada. ös oleks vaja olnud tutikat kraami sisse kõike. Jäi tal tegemata ja äris romulast lihtsalt uue mootori ja edaspidi sõitis "turvalise" 0,65-0,7bar.
auto oli 93a 2,8 quattro sedaan, manuaal ja ilma kondita versioon, et kapoti all ruumi nagu jagus.
ahjaa, pensu kulust pole väga mõtet rääkida.
muutus suht utoopiliseks kuigi väidetavalt segu korras ja mingit "tossamist" ei olnud vms. Linnas oli kulu umbes 18-20 ja mnt mingi 12- 15.
Audi 80 b4 2,6 v6 quattro -93 colin
Kas see käis originaalajuga või pandi ikka miskitsorti programmeeritav aju ka peale?
Kui mitte, siis pole mingi ime, et laiali käis...
Kui mitte, siis pole mingi ime, et laiali käis...
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
kui ma õigesti mäletan, siis oli see Hestec isegi, mis toda kompotti juhtis.
nende vanade v6 motode piiriks midagi säärast ongi lihtsalt.
ja samas vaevalt, et see 300 hp teda lõhub, pigem ikke need Nm mis seal selleks ajaks on saavutatud, saavad sellest va pagana alumisest otsast jagu.
aga autoomanik, miks sis nüüd selle moto ää vahetama pead???
nende vanade v6 motode piiriks midagi säärast ongi lihtsalt.
ja samas vaevalt, et see 300 hp teda lõhub, pigem ikke need Nm mis seal selleks ajaks on saavutatud, saavad sellest va pagana alumisest otsast jagu.
aga autoomanik, miks sis nüüd selle moto ää vahetama pead???
/S4-ja ootel/ gsx-r 750
'Ahti kirjutas:kui ma õigesti mäletan, siis oli see Hestec isegi, mis toda kompotti juhtis.
nende vanade v6 motode piiriks midagi säärast ongi lihtsalt.
ja samas vaevalt, et see 300 hp teda lõhub, pigem ikke need Nm mis seal selleks ajaks on saavutatud, saavad sellest va pagana alumisest otsast jagu.
aga autoomanik, miks sis nüüd selle moto ää vahetama pead???
jutt oligi mitte sis hobenestest vaid Nm-test mis sellel motol 300hp juures juba seal all otsas pahandust teevad.
ja materjalidel peaks kindlasti vahe olema, sest tehase jutu järgi tehakse kõrgema katteteguriga ainult turbokatele tükke, mitte aga tavalistele motodele. AEB 1.8t sisu peaks kannatama väidetavalt ilma laiali lõhkumata 400hp aga sama 1.8 mahuga mootor mitte turbo versioon kannatavat ainult 200.
need on väited, mida kuuldud autosid ehitavate sassaste käest - mitte puhta kullana võtta ja mitte sellepärast miskit "jõhkrat" ehitamata jätta.
kuigi - b4 sedaan, millel kompressorist 300hp ja mõnusad 450Nm oleks päris lõbus aparaat ju juba.
/S4-ja ootel/ gsx-r 750