Audi 80 b4 2,6 v6 quattro -93 colin

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Audi 80 b4 2,6 v6 quattro -93 colin

Postitus Postitas colin »

Omal siis sellise aparaadi ehitus käsil:
Pilt
Stange katki, kuna läks kitsaks ühes kohas. Uus carstyle.ee-st:
Pilt
Powerflex puksiring Keisei Racing OÜ-st:
Pilt
Kuna taga ülemisele õõtsale sisemised puksid mingil põhjusel ei sobinud, tuli õõtsad ise uued teha:
Pilt
Taga alumise õõtsa tagumine puks pärit E36 kerega BMW-lt:
Pilt
Ka käigukasti laagrid vajavad vahetust, OÜ Forss:
Pilt
Ja siis veel MS I V3 aju Keisei Racing OÜ-st ja stimulaator Mihklilt :-D :
Pilt
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

biturbo?
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Ei veel... aga on plaanis ühe turboga, selleks ka progetav aju soetatud :-D
nael
Postitusi: 42
Liitunud: 20.10.2005 21:33
Asukoht: tln->kesklinn

Postitus Postitas nael »

colin kirjutas:Ei veel... aga on plaanis ühe turboga, selleks ka progetav aju soetatud :-D
Kuhu kohta kokku sa väljalaske kollektori ühendad?
Liiga pikk uss ei tule?
V6 ju.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Turbo tuleb sinna, kus originaalis on õhupuhasti. Umbes-täpselt sama süsteemiga nagu Bentley Arnage-l.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Ise muidu tegelen Bentley, Lamborghini ja Lotuste remondi ja hooldusega... Varsti jääb võibolla Murcielago süsinik esipidurite komplekt ka üle :-D
Viimati muutis colin, 21.05.2008 15:33, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ice
Postitusi: 61
Liitunud: 27.12.2004 15:09
Kontakt:

Postitus Postitas Ice »

Kuna taga ülemisele õõtsale sisemised puksid mingil põhjusel ei sobinud, tuli õõtsad ise uued teha
Sellele on kahte tüüpi ülemisi õõtsasid, ühele sobib Powerflexi toodang ja teisele mitte. Seda loomulikult kuskil ei mainita :P
[url=http://www.aftermarket.ee]Aftermarket.ee[/url] // Driftworks
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

RS2-hel on plekist ülemised õõtsad, vb sinna sobivad.... Aga jah hind ka vastav neil... 1700.- tk oma hinnaga.
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

colin kirjutas:Ise muidu tegelen Bentley, Lamborghini ja Lotuste remondi ja hooldusega... Varsti jääb võibolla Murcielago süsinik esipidurite komplekt ka üle :-D
Varsti siis võibolla sa enam ei tööta ka seal kus praegu :) Minu soovitus sulle on toimiv turbolahendus valmis ehitada ja siis uuesti siia teema teha.
colin
Postitusi: 223
Liitunud: 12.02.2008 14:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas colin »

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Tegu siis Scania turoga :-D
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

Kas sisu jääb orginaaliks? mis rõhuga üldse plaanid sõitma hakata ja üldse, et sellist kõrvitsat liigutada tänaval peaks natuke mootori mahtu ka olema. On turbol ka mingid specid olemas?
Kasutaja avatar
prr
Postitusi: 160
Liitunud: 17.12.2004 13:37
Asukoht: tar2

Postitus Postitas prr »

ega vanema välimusega turbot pole nagu näinudki...
Rommi
Postitusi: 195
Liitunud: 14.01.2008 23:34
Asukoht: Tallinna lähistel.

Postitus Postitas Rommi »

prr kirjutas:ega vanema välimusega turbot pole nagu näinudki...
ja kas see on sõiduautoturbo:O?
KillFrenzy
Postitusi: 110
Liitunud: 21.08.2005 14:17

Postitus Postitas KillFrenzy »

Kirjas ju et scania turbo.
Kasutaja avatar
Cypress Hill
Postitusi: 73
Liitunud: 18.07.2005 22:44
Asukoht: Muraste

Postitus Postitas Cypress Hill »

Kes soovib see proovib:)
Audie edukas tuunimine toob aga audisi juurde, edu!
CELICA TURBO 4WD
www.silberauto.ee
Vasta