BMW e36 325i
Tänaseni polnud veel kõiki kolbe plokist välja võetud.
Nüüd on see siis tehtud.

Krt, see masin oskab ikka üllatada. Kõverad on nii viies kui kuues. Viiendal olid ka saaled natuke räsitud, kuuendal mitte.
Kokkuvõtteks:
Mootor sai lahti võetud kahtlustusega, et jahutusvedelikku lekib silindrisse.
Muus osas toimis normaalselt. Jõudu jagus, tühikäigul käis ühtlaselt ja mingeid kõrvalisi helisid nagu ka ei täheldanud.
Välja tuli:
silinder nr4 - kaanes pragu
nr1 - kolb rõngaste vahelt katki
nr6 - keps natuke kõver
nr5 - keps natuke rohkem kõver
See mootor, võiks öelda, et lausa karjub aftermarket forged komponentide järele.
Nüüd on see siis tehtud.

Krt, see masin oskab ikka üllatada. Kõverad on nii viies kui kuues. Viiendal olid ka saaled natuke räsitud, kuuendal mitte.
Kokkuvõtteks:
Mootor sai lahti võetud kahtlustusega, et jahutusvedelikku lekib silindrisse.
Muus osas toimis normaalselt. Jõudu jagus, tühikäigul käis ühtlaselt ja mingeid kõrvalisi helisid nagu ka ei täheldanud.
Välja tuli:
silinder nr4 - kaanes pragu
nr1 - kolb rõngaste vahelt katki
nr6 - keps natuke kõver
nr5 - keps natuke rohkem kõver
See mootor, võiks öelda, et lausa karjub aftermarket forged komponentide järele.
need kepsud on ikka parajad pliiatsid, kasuta originaal non-vanose sisu.
ei tea küll kuidas siis see surveastmeteema jääb aga vähemalt rootsis-
soomes-norras projekte mis selle sisuga 500hp all-day sõidavad
EDIT: Kui pilte või midagi nendest asjadest tarvis sis anna aga märku.
ei tea küll kuidas siis see surveastmeteema jääb aga vähemalt rootsis-
soomes-norras projekte mis selle sisuga 500hp all-day sõidavad
EDIT: Kui pilte või midagi nendest asjadest tarvis sis anna aga märku.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Samast suunast kostavad ka mingid sahinad, et 500hp juures on m50 originaalkolvi purumine ainult aja küsimus.Mardo kirjutas:need kepsud on ikka parajad pliiatsid, kasuta originaal non-vanose sisu.
ei tea küll kuidas siis see surveastmeteema jääb aga vähemalt rootsis-
soomes-norras projekte mis selle sisuga 500hp all-day sõidavad Wink
Kepsuteemaga olen natuke kursis. Varasematel vanos mootoritel on ka jämedad kepsud. Loodetavasti on olemas ka 145mm variant.
Võrdluspilt:

Võimalik.Silwer kirjutas:Või siis vähe parema seadistuse järele?
kõik on kinni seadesivar kirjutas:Samast suunast kostavad ka mingid sahinad, et 500hp juures on m50 originaalkolvi purumine ainult aja küsimus.
oli M50B25 stock sisuga 590hp mootorist ja samamoodi igapäeva masin.
turbo ei olnud küll teab mis suur aga kõik toimis tal kenasti üle aasta
kuni saaled ära pidi vahetama.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Niisugune konkreetne näide muidugi tõstab lootusi, aga selge on see, et eksimisruumi jääb seadistajal võimsuse kasvades järjest vähemaks. Lisaks omavad järjest suuremat mõju veel juhuslikud faktorid nagu kütuse kõikuv kvaliteet või näiteks silindrite erinev täitumine mingi mehaanilise kala tõttu.
Ehk siis rikke tekkimise tõenäosus suureneb tugevalt.
Tugevate tükkide kasutusele võtmisel see tõenäosus langeks. See oligi põhjus, miks kirjutasin et mootor kisab sepisjuppide järele.
Praegu siiski sepiskepse/kolbe ei tule. Arvatavasti lähevad mootorisse eelmainitud vanemat tüüpi kepsud mingisuguste kolbidega. Täna sai toodud komplekt non-vanos kolbe. Eks lähiajal uurib, mida need endast lähemalt kujutavad.
Ehk siis rikke tekkimise tõenäosus suureneb tugevalt.
Tugevate tükkide kasutusele võtmisel see tõenäosus langeks. See oligi põhjus, miks kirjutasin et mootor kisab sepisjuppide järele.
Praegu siiski sepiskepse/kolbe ei tule. Arvatavasti lähevad mootorisse eelmainitud vanemat tüüpi kepsud mingisuguste kolbidega. Täna sai toodud komplekt non-vanos kolbe. Eks lähiajal uurib, mida need endast lähemalt kujutavad.
590hj väike turbo? Kõik sõltub ka sellest kui tihti svensson spidokat 300kmh peale paugutas. Rootsis kestavad CA mootorid kah 350-400hj juures stock sisuga, aga Eestis on harv juhus kui keegi 250-300hj'ga üle aasta sõita saab.Mardo kirjutas:kõik on kinni seadesivar kirjutas:Samast suunast kostavad ka mingid sahinad, et 500hp juures on m50 originaalkolvi purumine ainult aja küsimus.Ma mäletan paar aastat tagasi mul ühel tuttaval rootsis
oli M50B25 stock sisuga 590hp mootorist ja samamoodi igapäeva masin.
turbo ei olnud küll teab mis suur aga kõik toimis tal kenasti üle aasta
kuni saaled ära pidi vahetama.
Kui sa neid jämedaid kepse ei pane, siis tuleb sul lihtsalt pöördeid piirata või pööretel boosti piirata, ja võtta vana võimsus madalamal pöördel (sux). Plaanid peale remonti võimsust kasvatama hakata või nii jätta?
Täpsustage, mis seadest jutt käib? Süüde oli liiga varajane? Aga kas siis poleks pidanud kolvid vähe sulanumad olema? Kes ja millega seadistas? Kõvad kolvid olid, et kepsu kõveraks jaksasid väänata, võibolla isegi liiga rasked kolvid nende pöörete jaoks. Palju OMC'l boosti ja pöördeid oli?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Ivar, nonvanos kolb on kõvasti kõrgem (sõrmest ülespoole) kui on TÜ
mootori kolb, sa peaksid siis kasutama 140mm kepsu hoopis. Teoorias
on lühem keps ka tugevam.
dynos keerasid nad 2,3 bar.
mootori kolb, sa peaksid siis kasutama 140mm kepsu hoopis. Teoorias
on lühem keps ka tugevam.
mulle ta väitis, et max rõhk(~2bar) oli käes juba 3600 pöörde peal.590hj väike turbo?
dynos keerasid nad 2,3 bar.
- KKD Motorsport - EstPerformance -
Praktikas aga on lühem keps nõrgem, kuna peab taluma suuremat nurka ja läbib kahjuks kiiremini ka ÜSS. Mida pikem keps, seda parem kolvikäigu/kepsu pikkuse suhe.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Praegusel juhul on kolvikäik ainult 66mm, rod ratio jääb ka 140mm kepsuga üsna suur. Peaks pöördeid üsna hästi kannatama.
OMC: turborõhk 1.5bar, lambda näit 0.75 ja 0.79 vahel, piiraja 7300rpm.
Peale remonti sõidab auto ilmselt väiksema rõhuga. Vähemalt mõnda aega kindlasti, sest lähiajal pole eriti tahtmist mootorit uuesti lammutama hakata.
OMC: turborõhk 1.5bar, lambda näit 0.75 ja 0.79 vahel, piiraja 7300rpm.
Peale remonti sõidab auto ilmselt väiksema rõhuga. Vähemalt mõnda aega kindlasti, sest lähiajal pole eriti tahtmist mootorit uuesti lammutama hakata.
Viimati muutis ivar, 14.12.2009 1:21, muudetud 1 kord kokku.