saigi neljap seal oma ladat kaalumas käidud ja jäi silma mingi julm pilvelõhkuja mootor garaaži servas. hiljem siit pilte nähes sain aru millega tegu. IRL on asi ikka väga kõrge...hakkab mingi top fueli moodi vist välja nägema
Anna andeks, aga minu arvates on selline kompressori paigutus äärmiselt kummaline. Kui Sa ei pane kompressorit otse sisselaskekollektorisse puhuma, siis miks Sa ta üldse sinna mootori peale istutasid - sellisel juhul ta võib ju täiesti vabalt olla mootori küljel ja ei peaks kapotti lõhkuma ja Audile ebasobilikku scoopi ehitama. Praegusel juhul asub kompressor mootori kõige kõrgemas kohas ning tema peale tuleb veel port kust siis õhk toru pidi alla originaalkollektorisse juhitakse. Kui torud juba mängu tulevad, siis ma ei suuda mõista ühtegi adekvaatset põhjust, miks peaks kompressor selle koha peal olema, va see, et seda Sa just tahadki et kompressor oleks kapotist väljas.
Üks mõte veel kaalumiseks. Kui Sa tingimata tahad, et kompressor oleks silidriridade vahel, siis ehita uus sisselaskekollektor selliselt, et kompressor on kollektori all, sama pidi nagu praegu ja sisselaskekanalid jooksevad kompressori pealt silindritesse. MTM pakub sellist kompressorilahendust koos kollektoriga A8'le
Uue kollektori tegemine juba plaanis See esialgne lahendus jah ebapraktiline ja kahjuks ei mahu kompressor mingi valemiga mootori küljele. Otse kollektorisse ei hakka puhuma, cooler tuleb ka vahele