
Opel Astra GSI "rwd+turbo" -Marko-
Ma arvan, et oma tervise huvides tasuks tal näiteks Haapsalu lennuväli valida seadistamiseks 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Paraku ei jõua kolme masinat ajaliselt kui finantsiliselt korraga ehitada. Astra plaan ei ole maha maetud vaid on tuleviku tegemine. Paistab kui heaks saab originaal 2.0 mootori teha, võimalik et kasutan sama isendit.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kodumaal tagasi ja saab ka selle projekti vaikselt elustada. Mingisugust ajalist sihti pole...
Välja sai puutitud ja lõigatud Astra originaal tagumise põhjapleki osa. Külge meisterdan Calibra tagumise põhja, seal on tagasilla kinnitus juba difriga versioonile ja asi saab väga hea. Tulemus saab ka silmale viisakas, teemast eemal olev kodanik ei märka muudatust. Järgmine suurem töö saab olema Omega tulemüüri külge sobitamine, et mootor rohkem salongi saada (kaalujaotuse parandamine).




Välja sai puutitud ja lõigatud Astra originaal tagumise põhjapleki osa. Külge meisterdan Calibra tagumise põhja, seal on tagasilla kinnitus juba difriga versioonile ja asi saab väga hea. Tulemus saab ka silmale viisakas, teemast eemal olev kodanik ei märka muudatust. Järgmine suurem töö saab olema Omega tulemüüri külge sobitamine, et mootor rohkem salongi saada (kaalujaotuse parandamine).
Viimati muutis Marko, 03.08.2009 22:24, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ei ole mingisugust võidujooksu. Võtan asja väga rahulikult, enne suuri külmasi tahaksin ainult kere valmis saada.
Seda projekti toetab omalt poolt www.kasutatud-varuosad.ee ja ettevõtmise plaan on suuremahuline.
Tänase päeva seisuga peaks masin ainult kere poolest Astra F jääma.
Esisild
Omega B tulemüür, kardaanitunnel ja osaline põhjaplekk.
Astra F sillatalale lisab Omega mootori kinnitused ja talade tugevduse.
Omega B amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B rummud
Vectra B õõtsad
Vectra B roolilatt
Omega B 3.0L MV6 käigukast
C20XE turbotatud mootor
jne
Tagasild
Calibra tagumine põhjaplekk
Calibra sillatala
Omega B õõtsad
Omega B rummud
Calibra 4x4 amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B 3.0L MV6 LSD differ
Omega B 3.0L MV6 poolteljed
Calibra kütusepaak
Omega kardaan mis on kohandatud vastavalt masinale
jne
Enamus detailid plaanin liivapritsiga puhtaks teha ja korralikult värvida


Suhteliselt tüütu ja ebameeldiv on sellist nn plekkide koorimist teha, jupid vajavad veel parajaks lihvimist. Peale uue tulemüüri paika sobitamist tekib ilme uuest kapotialusest
Mootori liigutan ~40cm salongi poole võrreldes eelneva seisuga.
Kasutusele võtan Omega B kliimaseade ja pedaalid ning salongi sportlikuma ilme saavutamiseks Astra G armatuuri.






Seda projekti toetab omalt poolt www.kasutatud-varuosad.ee ja ettevõtmise plaan on suuremahuline.
Tänase päeva seisuga peaks masin ainult kere poolest Astra F jääma.
Esisild
Omega B tulemüür, kardaanitunnel ja osaline põhjaplekk.
Astra F sillatalale lisab Omega mootori kinnitused ja talade tugevduse.
Omega B amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B rummud
Vectra B õõtsad
Vectra B roolilatt
Omega B 3.0L MV6 käigukast
C20XE turbotatud mootor
jne
Tagasild
Calibra tagumine põhjaplekk
Calibra sillatala
Omega B õõtsad
Omega B rummud
Calibra 4x4 amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B 3.0L MV6 LSD differ
Omega B 3.0L MV6 poolteljed
Calibra kütusepaak
Omega kardaan mis on kohandatud vastavalt masinale
jne
Enamus detailid plaanin liivapritsiga puhtaks teha ja korralikult värvida
Suhteliselt tüütu ja ebameeldiv on sellist nn plekkide koorimist teha, jupid vajavad veel parajaks lihvimist. Peale uue tulemüüri paika sobitamist tekib ilme uuest kapotialusest

Mootori liigutan ~40cm salongi poole võrreldes eelneva seisuga.
Kasutusele võtan Omega B kliimaseade ja pedaalid ning salongi sportlikuma ilme saavutamiseks Astra G armatuuri.
Viimati muutis Marko, 14.08.2009 11:55, muudetud 4 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Et esimese kivitäkke peale kogu see kama lahti tuleks sealt ja roostet hakkaks alla koguma?Mardo kirjutas:sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Showautodel võid jah pulbriga värvida, pärisellu see ei kõlba.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Ma lasin 3a tagasi amordipüstakud liivapritsist läbi ja seejärel pulbervärvimisse, siiani pole mitte mingit kivitäket ega roostet. Kuna auto praegu pukkidel, siis nimme hiljuti uurisin, kas kuskilt pulber pinnalt lahti tulema hakanud vms pole. Midagi.
Usun, et paljuski on asi pinnatöötluses enne värvimist ja selles, kui suurt kivirahet taluma peab.
Usun, et paljuski on asi pinnatöötluses enne värvimist ja selles, kui suurt kivirahet taluma peab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;