Opel Astra GSI "rwd+turbo" -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ma arvan, et oma tervise huvides tasuks tal näiteks Haapsalu lennuväli valida seadistamiseks :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

Mihkel kirjutas:Ma arvan, et oma tervise huvides tasuks tal näiteks Haapsalu lennuväli valida seadistamiseks :-D
minu tervise huvides võiks esialgu dynosse minna :D
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Kaugel siis auto tegemine on?
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

Kui igal juhul R4 ja olulised on kaal ja töömaht siis porsche 944S2 kolme liitrine alumiiniumist mootor :-D
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Paraku ei jõua kolme masinat ajaliselt kui finantsiliselt korraga ehitada. Astra plaan ei ole maha maetud vaid on tuleviku tegemine. Paistab kui heaks saab originaal 2.0 mootori teha, võimalik et kasutan sama isendit.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Kodumaal tagasi ja saab ka selle projekti vaikselt elustada. Mingisugust ajalist sihti pole...

Välja sai puutitud ja lõigatud Astra originaal tagumise põhjapleki osa. Külge meisterdan Calibra tagumise põhja, seal on tagasilla kinnitus juba difriga versioonile ja asi saab väga hea. Tulemus saab ka silmale viisakas, teemast eemal olev kodanik ei märka muudatust. Järgmine suurem töö saab olema Omega tulemüüri külge sobitamine, et mootor rohkem salongi saada (kaalujaotuse parandamine).


Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 03.08.2009 22:24, muudetud 1 kord kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Tuleb siis väike "võidujooks". Ühe ascona 4wd tegemine täpselt sama kaugel,nagu sul astral hetkel.
birdshit
Postitusi: 46
Liitunud: 30.11.2008 22:13
Asukoht: Söörömöö
Kontakt:

Postitus Postitas birdshit »

Jälgin põnevusega!
tomsonmrt.com
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

VTF have you done----you bastard !!! :roll: :lol:
Hayabusa Turbo 281 RWHP/270 Tq @ 1.2 bar.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Ei ole mingisugust võidujooksu. Võtan asja väga rahulikult, enne suuri külmasi tahaksin ainult kere valmis saada.
Seda projekti toetab omalt poolt www.kasutatud-varuosad.ee ja ettevõtmise plaan on suuremahuline.
Tänase päeva seisuga peaks masin ainult kere poolest Astra F jääma.

Esisild
Omega B tulemüür, kardaanitunnel ja osaline põhjaplekk.
Astra F sillatalale lisab Omega mootori kinnitused ja talade tugevduse.
Omega B amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B rummud
Vectra B õõtsad
Vectra B roolilatt
Omega B 3.0L MV6 käigukast
C20XE turbotatud mootor
jne

Tagasild
Calibra tagumine põhjaplekk
Calibra sillatala
Omega B õõtsad
Omega B rummud
Calibra 4x4 amordid
Astra F Caravani vedrud
Omega B 3.0L MV6 LSD differ
Omega B 3.0L MV6 poolteljed
Calibra kütusepaak
Omega kardaan mis on kohandatud vastavalt masinale
jne

Enamus detailid plaanin liivapritsiga puhtaks teha ja korralikult värvida

Pilt
Pilt

Suhteliselt tüütu ja ebameeldiv on sellist nn plekkide koorimist teha, jupid vajavad veel parajaks lihvimist. Peale uue tulemüüri paika sobitamist tekib ilme uuest kapotialusest :)
Mootori liigutan ~40cm salongi poole võrreldes eelneva seisuga.
Kasutusele võtan Omega B kliimaseade ja pedaalid ning salongi sportlikuma ilme saavutamiseks Astra G armatuuri.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Viimati muutis Marko, 14.08.2009 11:55, muudetud 4 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mardo
Postitusi: 589
Liitunud: 26.10.2005 0:16
Asukoht: Võru
Kontakt:

Postitus Postitas Mardo »

sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
- KKD Motorsport - EstPerformance -
citizen
Postitusi: 202
Liitunud: 11.01.2006 18:54
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas citizen »

Jõudu tööle, vähemalt igav ei hakka :-D
Endal ka põhimõtteliselt sama tee läbi käidud :)
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Mardo kirjutas:sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Pulbervärv ei kõlba absoluutselt sillaoasde värvimiseks.
Ainult kahekomponentne tööstuse või veoki raami värv peab auto all vastu.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Mardo kirjutas:sillaosade värvimisel kasuta kindlasti pulbervärvi või kuidas sa plaanisid?
Et esimese kivitäkke peale kogu see kama lahti tuleks sealt ja roostet hakkaks alla koguma?

Showautodel võid jah pulbriga värvida, pärisellu see ei kõlba.
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ma lasin 3a tagasi amordipüstakud liivapritsist läbi ja seejärel pulbervärvimisse, siiani pole mitte mingit kivitäket ega roostet. Kuna auto praegu pukkidel, siis nimme hiljuti uurisin, kas kuskilt pulber pinnalt lahti tulema hakanud vms pole. Midagi.

Usun, et paljuski on asi pinnatöötluses enne värvimist ja selles, kui suurt kivirahet taluma peab.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta