Opel Astra GSiT ott5
sõiduni veel palju maad aga loodame et varsti ikka jah.stk kirjutas:ai väga hea (Y)
varsti saab sõitu neh :P
Aga nn ram stiil või oinasarved VL kollektor ja MS koos paigalduse ja seadistusega hinnapakkumised oleks teretulnud, siis hakkaks asi edasi juba arenema.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
sai siis ostetud turbo ka ära. Evo 8 turbo evo 9 turbo kuumakojaga (10,5)
nüüd küsimus selline, kas on vahet, millised silindrid kumba auku kokku viia.
On seal mingi vahe? Koos töötavad 1 4 ja 2 3, kas peaks nad koos ühte auku ka suunama või siis eraldi?
Pilt siis selgituseks.

nüüd küsimus selline, kas on vahet, millised silindrid kumba auku kokku viia.
On seal mingi vahe? Koos töötavad 1 4 ja 2 3, kas peaks nad koos ühte auku ka suunama või siis eraldi?
Pilt siis selgituseks.

WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead? 
Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.

Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
just, see nr 6 on päris hea. Eks näis kuda õnnestub ned sarved sinna vahele keerata.RFL kirjutas:http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
niikaua kui koju jõudsin olid kõik asjad juba sassis :D Nüüd asi selge ja homme läheb ehituseks. Kõik flansid said ka täna ära lastud lõigata.jans kirjutas: Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".
Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks
mida suurem põlv seda parem, aga vahe on vaevu mõõdetav.ott5 kirjutas:mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".
Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
http://img2.auto24.ee/auto24/560/952/14152952.jpg
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
hetkel käib sisselaske kolle ehitus.
Aga kui suur segusiiber oleks mõteks panna. Üle ilmselt ei ole ka mõtet punnitada aga varu peaks jääma, kes teab mis mõtteid tulevik toob.
nii 500+hp võiks ikka läbi mahtuda.
Mis oleks kõige normaalsem mõõt, mis toimiks tänavasõidus ka ilusti.
Aga kui suur segusiiber oleks mõteks panna. Üle ilmselt ei ole ka mõtet punnitada aga varu peaks jääma, kes teab mis mõtteid tulevik toob.
nii 500+hp võiks ikka läbi mahtuda.
Mis oleks kõige normaalsem mõõt, mis toimiks tänavasõidus ka ilusti.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kõik vajalik kiireks sõiduks