Opel Astra GSiT ott5

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
stk
Postitusi: 202
Liitunud: 17.04.2006 17:14

Postitus Postitas stk »

ai väga hea (Y)

varsti saab sõitu neh :P
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

stk kirjutas:ai väga hea (Y)

varsti saab sõitu neh :P
sõiduni veel palju maad aga loodame et varsti ikka jah.

Aga nn ram stiil või oinasarved VL kollektor ja MS koos paigalduse ja seadistusega hinnapakkumised oleks teretulnud, siis hakkaks asi edasi juba arenema.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

sai siis ostetud turbo ka ära. Evo 8 turbo evo 9 turbo kuumakojaga (10,5)

nüüd küsimus selline, kas on vahet, millised silindrid kumba auku kokku viia.
On seal mingi vahe? Koos töötavad 1 4 ja 2 3, kas peaks nad koos ühte auku ka suunama või siis eraldi?

Pilt siis selgituseks.
Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Mihkel kirjutas:1-4 ja 3-2 vii vastavalt siis ühte auku.
Idee on selles, et järjestikused pulsid samasse auku ei satuks.
aga 1-4 ja 2-3 ju töötavad koos ja siis nad lähvadki ju koos ühte auku...või sain ma valesti aru :?

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead? ;)

Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

Mihkel kirjutas:Sa ikka mootori süüte ehk tööjärjekorda tead? ;)

Süütejärjekord on 1-3-4-2
Seega järjest lähevad 1-3 ja 4-2, et ei satuks järjest pulsid ühte auku ongi vaja 1-4 ja 3-2 kokku viia.
krt, jah....raske on nii loll olla :-D

Tänud.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... ch102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

RFL kirjutas:http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/tech_center/turbo_tech102.html
Punkt kolm selgitab DIVIDED kollet ka lõpupoole ning figure 6 peaks olema taoline, nagu sul vaja.
just, see nr 6 on päris hea. Eks näis kuda õnnestub ned sarved sinna vahele keerata.
jans kirjutas: Seda järjestikuse pulsi asja minagi sulle eile rääkisin!
niikaua kui koju jõudsin olid kõik asjad juba sassis :D Nüüd asi selge ja homme läheb ehituseks. Kõik flansid said ka täna ära lastud lõigata.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

laupäeva töö siis selline: pühapäev edasi ei saanud teha, nägin liiga palju keevitust ja luugid olid kinni :?

Pilt

uus radikas sai ka sobitatud, maks suurus mis mahub.

Pilt
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".

Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

sa võid ju sellise põlve osta, millel üks auk on 2" ja teine auk 2.5"
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ott5 kirjutas:mure järgmine. Turbo külm osa välja 2" ja siis oleks vaja kohe 90 kraadi keerata. Kas peaks panema selle põlve suurema või võib selle põlve 2" ära teha ja siis 2.5" edasi? Ülejäänud torustik on kõik 2,5".

Et kas oleks parem kui puhuks kohe suuremasse põlve või ei ole vahet.
mida suurem põlv seda parem, aga vahe on vaevu mõõdetav.
http://img2.auto24.ee/auto24/560/952/14152952.jpg
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ott5
Postitusi: 289
Liitunud: 28.10.2005 20:12
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ott5 »

hetkel käib sisselaske kolle ehitus.
Aga kui suur segusiiber oleks mõteks panna. Üle ilmselt ei ole ka mõtet punnitada aga varu peaks jääma, kes teab mis mõtteid tulevik toob.
nii 500+hp võiks ikka läbi mahtuda.

Mis oleks kõige normaalsem mõõt, mis toimiks tänavasõidus ka ilusti.
WWW.FASTIME.EE
Kõik vajalik kiireks sõiduks
Vasta