BMW 525eT - Mart154

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Palju rõhku kasutate?
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

0.85bar...








... on veel vähe :)
aga 320cc pihustite vahetamiseks on raha vaja...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Noh siis on jah midagi 300 ja 350hj vahele olenevalt dünost millega mõõta... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
cthen
Postitusi: 249
Liitunud: 02.10.2008 18:22
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas cthen »

mart154 kirjutas:0.85bar...








... on veel vähe :)
aga 320cc pihustite vahetamiseks on raha vaja...
Palju plaanid keerata suuremate pihustitega?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Pole kunagi eriti selliseid plaane pidanud...

Keeran niipalju, kuni midagi lendab või midagi otsa saab või muud sellist :)

Või kuni tundub, et liigub piisavalt hästi... Selle tundega on muidugi naljakasti...

Seniajani on kõigi sõidutatud sõprade kommentaarid mineku kohta olnud vägevad... Samas enda jaoks tundub see auto juba üsna lahja :)

A see on juba paras õllelaua jutt ja siia foorumisse väga ei kõlbagi...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Ei no tunne on mõnus kui boostima hakkab. Ja tänaval saab hakkama ilusti. Samas LSD ning nõks aeglasem ülekanne oleks vast vajalikud.
Mulle igatahes meeldis. Funnim kui stock RX-7. Tekkis kohe tuju omal ka rõhku tõsta natukene.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Jätsin ta nüüd jälle mõneks ajaks seisma.


Sai nüüd sellises confis ligi 2000 kilomeetrit eesti teid põletatud.
Midagi selle ajaga otseselt ära ei lagunenud.

Sidurit olen paarkorda libisema saanud, kui ettevaatamatult ringi käia.
Samas, kui sidur ilusti ettevaatlikult kokku lasta, peab ka neljandaga.

Uus on juba välja mõeldud, vaja lihtsalt teostama hakata. Lähen üle 240mm kettale. Loodan et see 12mm diameetrilisa annab ka midagi.

Ahjaa, sponsorkorras võtan vastu ~600cc pihustid. Boschi stiilis, vahetpole, kas kõrge või madalaoomised. :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Nii, uus hooratas CNCs töödeldud, et paaritada Audi S4 sidurikorviga.
Massi 7.1kg

M20 hooratast saaks julgelt 2kg kergemaks teha, aga selle mootori puhul ei näinud vajadust. Oma vabalthingava projekti peal on plaan see kerge hooratas ära katsetada

Hooratta ja S4 korvi vahele hangitud 240mm ketas uute Pidurimeistri katetega.
Ketas on leevenditega, vast ongi hea, ehk hoiabki jõuülekannet kauem tervena.

Edit. et teema nii kuiv poleks, lisan siia ühe kevadise pildi auto run-in'ist
See lahtikistud ja segamini salong tundus täna hommikul kuidagi armas :)
Pilt
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Kus sa CNC`s töödelda said? Mis firma ?

Mind on mitmest kohast viisakalt pikale lainele saadetud. Sügisepoole tuleb oma kanal, seniks võiks mingi võimalus olla.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

Kundel pidi ju CNC pink endal kodus olema, ema õmblusmasina kõrval, lubas minugi hoorattaga imesid teha kui õige aeg käes :bb
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

:P ma võin tasakaalu lükata
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Sai ka sidurikorv ära tellitud.

Sarnase kasutatud korvi survejõuks mõõtsime 800kg. Uuel väidetakse seda olevat umbes tonni kanti. Eks kui saabub, läheme ja mõõdame uuesti üle :)
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Siduriga on selline teema, et pole kuidagi viitsinud kastini jõuda...

Aga piiratud libisemisega differ sai alla ja 0-100 aeg halvenes, sest pidamine on tänu teisele ülekandele veel sitem.


Mihkel tegi ühe videolõigu kahh...
http://www.youtube.com/watch?v=D4TZTDfy5A4
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
hents99
Postitusi: 1371
Liitunud: 12.03.2005 18:40
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Postitus Postitas hents99 »

Mis peaülekanne on?
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

Peaülekanne sai vahetatud 2.93 => 3.46

Kasti ülekanded:
3.83 ; 2.20 ; 1.40 ; 1.00 ; 0.83


tänavarehv hetkel 195/65 R14
sliki mõõt euromõõtudesse teisendatuna 205/60 R15
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Vasta