BMW 525eT - Mart154
Pole kunagi eriti selliseid plaane pidanud...
Keeran niipalju, kuni midagi lendab või midagi otsa saab või muud sellist
Või kuni tundub, et liigub piisavalt hästi... Selle tundega on muidugi naljakasti...
Seniajani on kõigi sõidutatud sõprade kommentaarid mineku kohta olnud vägevad... Samas enda jaoks tundub see auto juba üsna lahja
A see on juba paras õllelaua jutt ja siia foorumisse väga ei kõlbagi...
Keeran niipalju, kuni midagi lendab või midagi otsa saab või muud sellist

Või kuni tundub, et liigub piisavalt hästi... Selle tundega on muidugi naljakasti...
Seniajani on kõigi sõidutatud sõprade kommentaarid mineku kohta olnud vägevad... Samas enda jaoks tundub see auto juba üsna lahja

A see on juba paras õllelaua jutt ja siia foorumisse väga ei kõlbagi...
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Ei no tunne on mõnus kui boostima hakkab. Ja tänaval saab hakkama ilusti. Samas LSD ning nõks aeglasem ülekanne oleks vast vajalikud.
Mulle igatahes meeldis. Funnim kui stock RX-7. Tekkis kohe tuju omal ka rõhku tõsta natukene.
IvarR
Mulle igatahes meeldis. Funnim kui stock RX-7. Tekkis kohe tuju omal ka rõhku tõsta natukene.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
Jätsin ta nüüd jälle mõneks ajaks seisma.
Sai nüüd sellises confis ligi 2000 kilomeetrit eesti teid põletatud.
Midagi selle ajaga otseselt ära ei lagunenud.
Sidurit olen paarkorda libisema saanud, kui ettevaatamatult ringi käia.
Samas, kui sidur ilusti ettevaatlikult kokku lasta, peab ka neljandaga.
Uus on juba välja mõeldud, vaja lihtsalt teostama hakata. Lähen üle 240mm kettale. Loodan et see 12mm diameetrilisa annab ka midagi.
Ahjaa, sponsorkorras võtan vastu ~600cc pihustid. Boschi stiilis, vahetpole, kas kõrge või madalaoomised.
Sai nüüd sellises confis ligi 2000 kilomeetrit eesti teid põletatud.
Midagi selle ajaga otseselt ära ei lagunenud.
Sidurit olen paarkorda libisema saanud, kui ettevaatamatult ringi käia.
Samas, kui sidur ilusti ettevaatlikult kokku lasta, peab ka neljandaga.
Uus on juba välja mõeldud, vaja lihtsalt teostama hakata. Lähen üle 240mm kettale. Loodan et see 12mm diameetrilisa annab ka midagi.
Ahjaa, sponsorkorras võtan vastu ~600cc pihustid. Boschi stiilis, vahetpole, kas kõrge või madalaoomised.

[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Nii, uus hooratas CNCs töödeldud, et paaritada Audi S4 sidurikorviga.
Massi 7.1kg
M20 hooratast saaks julgelt 2kg kergemaks teha, aga selle mootori puhul ei näinud vajadust. Oma vabalthingava projekti peal on plaan see kerge hooratas ära katsetada
Hooratta ja S4 korvi vahele hangitud 240mm ketas uute Pidurimeistri katetega.
Ketas on leevenditega, vast ongi hea, ehk hoiabki jõuülekannet kauem tervena.
Edit. et teema nii kuiv poleks, lisan siia ühe kevadise pildi auto run-in'ist
See lahtikistud ja segamini salong tundus täna hommikul kuidagi armas

Massi 7.1kg
M20 hooratast saaks julgelt 2kg kergemaks teha, aga selle mootori puhul ei näinud vajadust. Oma vabalthingava projekti peal on plaan see kerge hooratas ära katsetada
Hooratta ja S4 korvi vahele hangitud 240mm ketas uute Pidurimeistri katetega.
Ketas on leevenditega, vast ongi hea, ehk hoiabki jõuülekannet kauem tervena.
Edit. et teema nii kuiv poleks, lisan siia ühe kevadise pildi auto run-in'ist
See lahtikistud ja segamini salong tundus täna hommikul kuidagi armas


[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]
Siduriga on selline teema, et pole kuidagi viitsinud kastini jõuda...
Aga piiratud libisemisega differ sai alla ja 0-100 aeg halvenes, sest pidamine on tänu teisele ülekandele veel sitem.
Mihkel tegi ühe videolõigu kahh...
http://www.youtube.com/watch?v=D4TZTDfy5A4
Aga piiratud libisemisega differ sai alla ja 0-100 aeg halvenes, sest pidamine on tänu teisele ülekandele veel sitem.
Mihkel tegi ühe videolõigu kahh...
http://www.youtube.com/watch?v=D4TZTDfy5A4
[url=http://www.e21.ee/galerii/album658]TurboLestaKala[/url] | [url=http://jam.axatem.ee]JAM Racing[/url]