Honda Integra Type R `2000 - Kummitus

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
MazdaGTI
Postitusi: 125
Liitunud: 03.09.2005 23:13
Asukoht: Tagadi getho.
Kontakt:

Postitus Postitas MazdaGTI »

Miks sa C klassi sõidsid aga mitte B?
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Ragnar kirjutas:
Kummitus kirjutas:Eks tuleb leida võimalus dyno külastuseks ja mõtlema 1. ja 2. käigul peab vist rõhku piirama, sest pidama ei saa kuidagi, kuigi rõhku ainult 1.2 bar i.
Millised sul 60ft ajad tulid ?
2.5, 2.1, 2.0, lõppkiirused 195, 197, 195
Viimati muutis Kummitus, 22.06.2009 10:34, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

MazdaGTI kirjutas:Miks sa C klassi sõidsid aga mitte B?
Tegelikukt polnud vahet, millises klassis sõita aga C klassi autod on sekund aeglasemad kui B klassi omad ja tahtsin lihtsalt aega teada saada.
550hp/493Nm
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Pilt

Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Väga kõva tulemus!
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Vägev graafik :)
Sheeri veidi spec-listi ka, mis autole teinud oled.
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Nimekiri mis hetkel meelde tuli:

ACT Xtreme siduri komplekt
Fidanza 4kg hooratas
Hondata s300 aju + boosti juhtimine
Hondata sisselaskekollektori tihend
ARP plokikaanepoldid
Innovate XD-16 lamda
Ramhorn väljalaskekollektor
Tial 44mm Wastegate
Wiseco kolvid ja kolvirõngad
Eagle kepsud
Kütuserõhu regulaator
Walbro kütusepump
AEM Kütuserelss
Clevite77 Saaled
Apexi Electronic Boosti näidik
AEM Electronic boost controller
Õlirõhu näidik
Õli temp näidik
4bar Hondata map sensor
Blockguard
Turbo Precision SC6152SP
Intercooler Precision (750hp)
750 RC Saturated pihustid
2x slim fan
Custom Oil Catch
HKS blow off
Custom 3“Intercooleri torustik
Autobahn88 lõdvikud ja vaakumvoolikud
Skunk2 PRO SERIES titaan klapid, klapivedrud, klapivedru taldrikud
Custom 3“ väljalase
Viimati muutis Kummitus, 20.07.2009 13:40, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Raceboy kirjutas:Väga kõva tulemus!
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.
Loeb ikka kuidas oled mootori komplekteerinud ja iga asja detailselt läbi mõelnud. Võlusõna on VTEC !
Kaan on puutumata, pole porditud, ega suuremaid klappe !
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No kaane voolavus loebki, see määrab ju kui palju õhku silindrisse mahub. Hondal on tehasest alati head kaaned olnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Kummitus kirjutas:Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
Kas segu oli korras erinevate rõhkudega?
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

RFL kirjutas:
Kummitus kirjutas:Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
Kas segu oli korras erinevate rõhkudega?
Jah 12.3-12.5 koguaeg
550hp/493Nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Kas vahe rattaste läbilibisemisest ei võinud tulla?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Raceboy kirjutas:Kas vahe rattaste läbilibisemisest ei võinud tulla?
Ei, kõik oli ilusti paigas !
550hp/493Nm
Kummitus
Postitusi: 205
Liitunud: 20.02.2008 16:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Kummitus »

Haapsalu 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xxYsQYWz3P8
kolm sõitu olid siis enne pingis seadistamist


Dyno http://www.youtube.com/watch?v=xjwL1mwVlfo
Viimati muutis Kummitus, 22.10.2009 20:56, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
stryk3r
Postitusi: 198
Liitunud: 30.09.2006 1:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas stryk3r »

samad lingid :S
Vasta