Honda Integra Type R `2000 - Kummitus
Miks sa C klassi sõidsid aga mitte B?
http://www.mazdasgarage.com/foorum/" onclick="window.open(this.href);return false; Mazda autofoorum
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.db-hp.ee" onclick="window.open(this.href);return false;
2.5, 2.1, 2.0, lõppkiirused 195, 197, 195Ragnar kirjutas:Millised sul 60ft ajad tulid ?Kummitus kirjutas:Eks tuleb leida võimalus dyno külastuseks ja mõtlema 1. ja 2. käigul peab vist rõhku piirama, sest pidama ei saa kuidagi, kuigi rõhku ainult 1.2 bar i.
Viimati muutis Kummitus, 22.06.2009 10:34, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
Väga kõva tulemus!
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.
Näitab päris ilmekalt kui palju loeb hea voolavusega kaas nagu Hondal on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nimekiri mis hetkel meelde tuli:
ACT Xtreme siduri komplekt
Fidanza 4kg hooratas
Hondata s300 aju + boosti juhtimine
Hondata sisselaskekollektori tihend
ARP plokikaanepoldid
Innovate XD-16 lamda
Ramhorn väljalaskekollektor
Tial 44mm Wastegate
Wiseco kolvid ja kolvirõngad
Eagle kepsud
Kütuserõhu regulaator
Walbro kütusepump
AEM Kütuserelss
Clevite77 Saaled
Apexi Electronic Boosti näidik
AEM Electronic boost controller
Õlirõhu näidik
Õli temp näidik
4bar Hondata map sensor
Blockguard
Turbo Precision SC6152SP
Intercooler Precision (750hp)
750 RC Saturated pihustid
2x slim fan
Custom Oil Catch
HKS blow off
Custom 3“Intercooleri torustik
Autobahn88 lõdvikud ja vaakumvoolikud
Skunk2 PRO SERIES titaan klapid, klapivedrud, klapivedru taldrikud
Custom 3“ väljalase
ACT Xtreme siduri komplekt
Fidanza 4kg hooratas
Hondata s300 aju + boosti juhtimine
Hondata sisselaskekollektori tihend
ARP plokikaanepoldid
Innovate XD-16 lamda
Ramhorn väljalaskekollektor
Tial 44mm Wastegate
Wiseco kolvid ja kolvirõngad
Eagle kepsud
Kütuserõhu regulaator
Walbro kütusepump
AEM Kütuserelss
Clevite77 Saaled
Apexi Electronic Boosti näidik
AEM Electronic boost controller
Õlirõhu näidik
Õli temp näidik
4bar Hondata map sensor
Blockguard
Turbo Precision SC6152SP
Intercooler Precision (750hp)
750 RC Saturated pihustid
2x slim fan
Custom Oil Catch
HKS blow off
Custom 3“Intercooleri torustik
Autobahn88 lõdvikud ja vaakumvoolikud
Skunk2 PRO SERIES titaan klapid, klapivedrud, klapivedru taldrikud
Custom 3“ väljalase
Viimati muutis Kummitus, 20.07.2009 13:40, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm
No kaane voolavus loebki, see määrab ju kui palju õhku silindrisse mahub. Hondal on tehasest alati head kaaned olnud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Jah 12.3-12.5 koguaegRFL kirjutas:Kas segu oli korras erinevate rõhkudega?Kummitus kirjutas:Sai siis retk Tallinnasse tehtud, et vaadata kuidas kütus põleb...tulemus oli järgmine
esimene 1.4 bar
teine 1.2 bar
kolmas 1.3 bar
Tulemuseks jõud rattast, kui lisada sinna umbes 15-17% juurde peaks olema numbrid mootorist.
550hp/493Nm
Kas vahe rattaste läbilibisemisest ei võinud tulla?
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Haapsalu 2009 http://www.youtube.com/watch?v=xxYsQYWz3P8
kolm sõitu olid siis enne pingis seadistamist
Dyno http://www.youtube.com/watch?v=xjwL1mwVlfo
kolm sõitu olid siis enne pingis seadistamist
Dyno http://www.youtube.com/watch?v=xjwL1mwVlfo
Viimati muutis Kummitus, 22.10.2009 20:56, muudetud 1 kord kokku.
550hp/493Nm