Kõik muu mis mujale ei sobi !
Moderaatorid: Mihkel, Ringo
-
soikonen
- Postitusi: 31
- Liitunud: 04.02.2009 21:48
- Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas soikonen »
Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
-
Rizto05
- Postitusi: 106
- Liitunud: 01.12.2007 11:05
- Asukoht: Vaida/Tallinn
Postitus
Postitas Rizto05 »
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
PEab vist selle pildi sealt maha võtma..
Tagasivool käib ikka õlivanni.
2.0T Lada.
-
ca18det
- Postitusi: 64
- Liitunud: 25.07.2008 22:25
- Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas ca18det »
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.
-
Maik
- Postitusi: 725
- Liitunud: 19.06.2008 12:23
- Asukoht: Viljandi
-
Kontakt:
Postitus
Postitas Maik »
ca18det kirjutas:soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.
Aga ega tegelt ju vahet pole,sest survega käib ju läbi nii-või naa

Kuigi mul endal on ka otsejoones karterisse ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
-
_siim_
- Postitusi: 415
- Liitunud: 21.01.2008 15:16
- Asukoht: Helsinki
Postitus
Postitas _siim_ »
on ikka vahe,muidu hakkab õli võtma kuna tekib ju rõhk turbo võlli ümber...
-
soikonen
- Postitusi: 31
- Liitunud: 04.02.2009 21:48
- Asukoht: tallinn
Postitus
Postitas soikonen »
Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...
-
ca18det
- Postitusi: 64
- Liitunud: 25.07.2008 22:25
- Asukoht: Pärnu
Postitus
Postitas ca18det »
soikonen kirjutas:Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...
Kui sul turbo on kõrgemal klapikambrikaanest, ja niiväga õlivoolu sinna tahad viia, siis ei tohiks miski sind takistada
