kuhu läheb?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

soikonen
Postitusi: 31
Liitunud: 04.02.2009 21:48
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas soikonen »

Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Rizto05
Postitusi: 106
Liitunud: 01.12.2007 11:05
Asukoht: Vaida/Tallinn

Postitus Postitas Rizto05 »

soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?

PEab vist selle pildi sealt maha võtma..
Tagasivool käib ikka õlivanni.
2.0T Lada.
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

ca18det kirjutas:
soikonen kirjutas:Küsiks siia otsa, kuidas suhtuda õliäravoolu klapikambrikaande?
Halvasti - tagasivoolu punkt peaks jääma madalamale kui turbo tsenter, kust õli läbi käib.
Aga ega tegelt ju vahet pole,sest survega käib ju läbi nii-või naa ;)
Kuigi mul endal on ka otsejoones karterisse ...
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
_siim_
Postitusi: 415
Liitunud: 21.01.2008 15:16
Asukoht: Helsinki

Postitus Postitas _siim_ »

on ikka vahe,muidu hakkab õli võtma kuna tekib ju rõhk turbo võlli ümber...
soikonen
Postitusi: 31
Liitunud: 04.02.2009 21:48
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas soikonen »

Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...
ca18det
Postitusi: 64
Liitunud: 25.07.2008 22:25
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas ca18det »

soikonen kirjutas:Seda kindlasti, et turbo peab kõrgemal olema et õli saaks voolata, kuid kui ta on kõrgemal ja äravool läheb klapikambrikaande...
Kui sul turbo on kõrgemal klapikambrikaanest, ja niiväga õlivoolu sinna tahad viia, siis ei tohiks miski sind takistada :roll:
Vasta