K Jetronicu asendamine aftermarket EMS-iga

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Külaline

K Jetronicu asendamine aftermarket EMS-iga

Postitus Postitas Külaline »

Tekkis küsimus,kas on võimalik K jet-iasendada mõne aftermarket Ems-iga .. ntx tatech ,vms

Suurim küsimärk on pihustid.......
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

On küll võimalik, põhimure on, nagu sa juba mainisid, pihustid, täpsemalt nende pesad, mis on vaja lasta teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

Raceboy kirjutas:On küll võimalik, põhimure on, nagu sa juba mainisid, pihustid, täpsemalt nende pesad, mis on vaja lasta teha.
Mõtekam vist teha uus sisselaske kollektor?
Kuna fuel distributor jätab ka haigutava tühjuse.....?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...

Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole

Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

inc13 kirjutas:
Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...

Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole

Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..
Tegemist on jutu järgi sinu uue 450 SEL 6.9-ga :?:

Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.

Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Külaline

Postitus Postitas Külaline »

rookie kirjutas: Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.

Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
750 on selline lahendus seetõttu,et tehniliselt on tegemist 2xR6 mootoriga ... Mootorijuhtimise pool on: 2x bensiinipump ,2x Ecu ,2x Maf,2x jagaja.. siibreid keeratakse mootoritega (Eml),gaasipedaal potensiomeetriga ,jne

Sellest tingituna ongi 2 eraldi kollektorit
--------------------------------------------------------------------------------------

Kõigepealt on tarvis asi pritsepoolelt toimima saada ,siis vaatab mis rauaga tegema hakkab

K jet ei ole üldse mõtekas pritse minu silmis,puudub igasugune tulevik selle mootori peal arendamise mõttes

Vihjeks niipalju,et mootoril on sepistatud kolvid ,kepsud,vänt ,surveaste on 8,8:1 ;)


Raceboy kirjutas:Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
Sellest ka teema ...
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

inc13 kirjutas:Vihjeks niipalju,et mootoril on sepistatud kolvid, kepsud, vänt, surveaste on 8,8:1 ;)
:evil: :badgrin:
potensiaali on..!!
rookie
Postitusi: 105
Liitunud: 10.05.2005 12:17

Postitus Postitas rookie »

Mehhaaniline pritse on võidusõiduautol isegi parem kui elektrooniline. Lihtsalt selle läbilaskevõime on hõpsalt suurendatav. Meil siinsed tjuunijad lihtsalt ei oska sellist asja seadistada. Sellest edasi tuleb jutt, et ei kõlba ja nii edasi.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

eeem, rookie. Mehaaniline pritse (MFI) ja K-Jetronic (CIS) on kaks eri asja. MFI on diislisarnaselt rihma või hammasratastega ringiaetav pritsepump, mida saab jah seadistada hästi. Seda kasutatakse praegugi racing autode peal. Originaalis olid sellised peal nt Porsche 911-l kuni 1974.a. (k.a. Carrera RS). Üks versioone on nt Bosch Kugelfischer.
CIS on aga väga piiratud võimalustega, pluss on tegemist ilgelt kohmaka õhulugejaga, mis ei liiguta mingit potentsiomeetrit, vaid pritsepea kütuseklobe! Sealt ka metsik takistus õhuvoolule ja kehv throttle response, rääkimata kolahunnikust kapoti all.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
tilkur
Postitusi: 121
Liitunud: 25.08.2007 22:36

Postitus Postitas tilkur »

Tirin ügrse teema üles jälle ... Teema Täpselt sama.
Leidsin huvitava lingi kus on MS peale pandud 4,5 mersule

http://www.hitechengineering.net/DNN/Me ... fault.aspx

Kuna minu autol pole originaalis TPS-i ja olemasoleva TB külge ei mahu eriti aretama,siis tekkis idee kasutada spacerit.Tegemist oleks 90 kraadise põlvega.
Kui palju ja mida mõjutab TB kaugus sisselaskest?
Kui palju kannatab throttle response?
Vasta