K Jetronicu asendamine aftermarket EMS-iga
K Jetronicu asendamine aftermarket EMS-iga
Tekkis küsimus,kas on võimalik K jet-iasendada mõne aftermarket Ems-iga .. ntx tatech ,vms
Suurim küsimärk on pihustid.......
Suurim küsimärk on pihustid.......
On küll võimalik, põhimure on, nagu sa juba mainisid, pihustid, täpsemalt nende pesad, mis on vaja lasta teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole
Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..
Tegemist on jutu järgi sinu uue 450 SEL 6.9-gainc13 kirjutas:Tegemis on V8 mootoriga .. kogu see pritse kola asub keset moototit...Raceboy kirjutas:No kui pihustid on kollektori sees ja kollektor ise mitte just väga hea disainiga, siis igal juhul.
Mootor on tehasepoolt sätitud aeglasepöördeliseks ,ning suunatud rohkem väändemomendi poole
Seega mingit head kollektorit asjast ei ole loota..

Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.
Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
750 on selline lahendus seetõttu,et tehniliselt on tegemist 2xR6 mootoriga ... Mootorijuhtimise pool on: 2x bensiinipump ,2x Ecu ,2x Maf,2x jagaja.. siibreid keeratakse mootoritega (Eml),gaasipedaal potensiomeetriga ,jnerookie kirjutas: Eks ta keerukas ole, kuid mitte võimatu. Tuleks lahendada hoopis kahe eraldi kollektoriga kummalegi silindrireale (nagu 750i). Lihtsam teha.
Selle mootoril tuleks muidugi alustada hoopis kaantest ja nukkvõllidest. Seda mehhaanilist pritset saab teatud maani järgi ka aidata.
Sellest tingituna ongi 2 eraldi kollektorit
--------------------------------------------------------------------------------------
Kõigepealt on tarvis asi pritsepoolelt toimima saada ,siis vaatab mis rauaga tegema hakkab
K jet ei ole üldse mõtekas pritse minu silmis,puudub igasugune tulevik selle mootori peal arendamise mõttes
Vihjeks niipalju,et mootoril on sepistatud kolvid ,kepsud,vänt ,surveaste on 8,8:1

Sellest ka teema ...Raceboy kirjutas:Isiklikult ei hakkaks üldse jampsima selle meh. pritsega, parem kohe EFI peale ringi teha. Kui vähegi rohkemat tahad kunagi saada.
eeem, rookie. Mehaaniline pritse (MFI) ja K-Jetronic (CIS) on kaks eri asja. MFI on diislisarnaselt rihma või hammasratastega ringiaetav pritsepump, mida saab jah seadistada hästi. Seda kasutatakse praegugi racing autode peal. Originaalis olid sellised peal nt Porsche 911-l kuni 1974.a. (k.a. Carrera RS). Üks versioone on nt Bosch Kugelfischer.
CIS on aga väga piiratud võimalustega, pluss on tegemist ilgelt kohmaka õhulugejaga, mis ei liiguta mingit potentsiomeetrit, vaid pritsepea kütuseklobe! Sealt ka metsik takistus õhuvoolule ja kehv throttle response, rääkimata kolahunnikust kapoti all.
CIS on aga väga piiratud võimalustega, pluss on tegemist ilgelt kohmaka õhulugejaga, mis ei liiguta mingit potentsiomeetrit, vaid pritsepea kütuseklobe! Sealt ka metsik takistus õhuvoolule ja kehv throttle response, rääkimata kolahunnikust kapoti all.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Tirin ügrse teema üles jälle ... Teema Täpselt sama.
Leidsin huvitava lingi kus on MS peale pandud 4,5 mersule
http://www.hitechengineering.net/DNN/Me ... fault.aspx
Kuna minu autol pole originaalis TPS-i ja olemasoleva TB külge ei mahu eriti aretama,siis tekkis idee kasutada spacerit.Tegemist oleks 90 kraadise põlvega.
Kui palju ja mida mõjutab TB kaugus sisselaskest?
Kui palju kannatab throttle response?
Leidsin huvitava lingi kus on MS peale pandud 4,5 mersule
http://www.hitechengineering.net/DNN/Me ... fault.aspx
Kuna minu autol pole originaalis TPS-i ja olemasoleva TB külge ei mahu eriti aretama,siis tekkis idee kasutada spacerit.Tegemist oleks 90 kraadise põlvega.
Kui palju ja mida mõjutab TB kaugus sisselaskest?
Kui palju kannatab throttle response?