K:Karterituulutus
Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.
Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.
Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mihkel kirjutas:Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.
Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.
Originaal tuulutus tuleb mootoriplokist
Püüduril 3 otsa. Mis selle alumisega siis saab? Sealt tagasivool mootorisse?
Või sinna mingi sulgur ette, kust vajaduse korral püüdurit tühjendada saaksin?
Näiteks tühjendamise otsa võid alla jätta jah.
Mina ei ole siiani veel ühelgi autol viitsinud viia eraldi toru karterisse tagasi.
Pole ühelgi autol sealt veel otseselt õli välja peksnud, ainult kondentsi ja gaase.
Mina ei ole siiani veel ühelgi autol viitsinud viia eraldi toru karterisse tagasi.
Pole ühelgi autol sealt veel otseselt õli välja peksnud, ainult kondentsi ja gaase.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Üldine rusikareegel on, et mida rohkem jõudu seda suurem karterituulutus.
Mina olen in case kõik vähemalt 12mm teinud. Kui tuulutus liiga peenike, siis võib suurema blow by korral karterisse rõhk tekkida või õli kiiremini saastata.
Hiinlased kes enamus eestis saada olevatest oil catchidest on valmistanud sellest kahjuks aru saada ei taha.
Mina olen in case kõik vähemalt 12mm teinud. Kui tuulutus liiga peenike, siis võib suurema blow by korral karterisse rõhk tekkida või õli kiiremini saastata.
Hiinlased kes enamus eestis saada olevatest oil catchidest on valmistanud sellest kahjuks aru saada ei taha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
G60 mootoril peaks juba kaanest suht piisav ava tulema.
Samas kui tühi auk saadaval on, siis ega ta ilmselt halba ei tee.
Samas kui tühi auk saadaval on, siis ega ta ilmselt halba ei tee.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Näiteks mul on originaalis üldse kahesüsteemne tuulutus- üks ahel toimib alarõhul, teine ülerõhul. Alarõhu oma suht peenike, pole mõõtnud, aga mingi 8...10 ehk. Ülerõhu oma aga tõsine voolik, mingi 25...30mm. Suundub siis püüdurisse ja sealt õhufiltri väljundisse. Alarõhu oma aga otse sisselaskekollesse ilma püüdurita.jans kirjutas:Kas see peenem voolik (8mm, mis mulle püüduri jaoks sobiks) ei suuda siis nii palju gaase läbi lasta, et tarvis 12mm või jämedam?
Kohe mitte ei viitsi uut püüdurit ostma või tegema hakata
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D