K:Karterituulutus

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.

Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Mihkel kirjutas:Kui sul originaal karterituulutus tuleb kaanest, siis normaalsel mootoril ei tohiks seal väga suure õlikoguse tekkimisega probleemi olla.

Too originaal kohast catch tank-i ja pane teise otsa külge filter ning kogu moos.
Vooliku sisemõõt võiks alates 12mm olla.

Originaal tuulutus tuleb mootoriplokist
Püüduril 3 otsa. Mis selle alumisega siis saab? Sealt tagasivool mootorisse?
Või sinna mingi sulgur ette, kust vajaduse korral püüdurit tühjendada saaksin?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Näiteks tühjendamise otsa võid alla jätta jah.
Mina ei ole siiani veel ühelgi autol viitsinud viia eraldi toru karterisse tagasi.
Pole ühelgi autol sealt veel otseselt õli välja peksnud, ainult kondentsi ja gaase.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

Kas see peenem voolik (8mm, mis mulle püüduri jaoks sobiks) ei suuda siis nii palju gaase läbi lasta, et tarvis 12mm või jämedam?

Kohe mitte ei viitsi uut püüdurit ostma või tegema hakata :?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Üldine rusikareegel on, et mida rohkem jõudu seda suurem karterituulutus.
Mina olen in case kõik vähemalt 12mm teinud. Kui tuulutus liiga peenike, siis võib suurema blow by korral karterisse rõhk tekkida või õli kiiremini saastata.

Hiinlased kes enamus eestis saada olevatest oil catchidest on valmistanud sellest kahjuks aru saada ei taha.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

Olavi käest saadud püüduril olid ka väiksed stutsid, Hydroscand aitas suurtematega.
Servemet OÜ
Puurid, keermepuurid, freesid, laagrid jne
www.serve.ee

Looduslikud, keskkonna sõbralikud ja tõhusad puhastusvahendid www.chrisal.ee
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

nimelt küsimus on vw g60 mootori karteri tuulutuses, kas alumine ploki osa vajab ka tuulutust ? (nagu uuematel, mingi positiivne ja negatiivne karterituulutus vms)
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

RKsilver kirjutas:nimelt küsimus on vw g60 mootori karteri tuulutuses, kas alumine ploki osa vajab ka tuulutust ? (nagu uuematel, mingi positiivne ja negatiivne karterituulutus vms)
Alumise osa küljes originaal tuulutus ju ongi.
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

G60 mootoril peaks juba kaanest suht piisav ava tulema.
Samas kui tühi auk saadaval on, siis ega ta ilmselt halba ei tee.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
jans
Postitusi: 256
Liitunud: 25.08.2008 12:44
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jans »

RKsilver kirjutas:minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.
Kust sinul see tuulutus siis tuleb?
Mul ju 16v kaas, seal küll kohta tuulutuse jaoks ei näinud
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

jans kirjutas:Kas see peenem voolik (8mm, mis mulle püüduri jaoks sobiks) ei suuda siis nii palju gaase läbi lasta, et tarvis 12mm või jämedam?

Kohe mitte ei viitsi uut püüdurit ostma või tegema hakata :?
Näiteks mul on originaalis üldse kahesüsteemne tuulutus- üks ahel toimib alarõhul, teine ülerõhul. Alarõhu oma suht peenike, pole mõõtnud, aga mingi 8...10 ehk. Ülerõhu oma aga tõsine voolik, mingi 25...30mm. Suundub siis püüdurisse ja sealt õhufiltri väljundisse. Alarõhu oma aga otse sisselaskekollesse ilma püüdurita.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

jans kirjutas:
RKsilver kirjutas:minu omal ei ole, seal istub pime ees ning kuhu kinnitub kompressorit kinnihoidev kronsa.
Kust sinul see tuulutus siis tuleb?
Mul ju 16v kaas, seal küll kohta tuulutuse jaoks ei näinud
mul on endal 8V kaas ning seal on see tuulutus.
Vasta