
Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel
Auto ilus,nüüd tuli meelde et mainisin juba eelmisel lehel midagi 
Aga kahju küll et jälle nii läks

Aga kahju küll et jälle nii läks

tann15 kirjutas:Et varsti siis pane kalendrisse käigukasti vahetus jälle![]()
Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
EVO raip ju raske ja ei käi stockis eriti hästi edasi.
Vähemalt Reno ex Evo IX küll mingi ulme püss polnud, liikus küll aga alati võiks paremini liikuda
Samas muidugi tuunides on resurss tunduvalt rohkem.
Hinnaskaala oli ka toona Evo-l umbes 2 korda kõrgem kui Imprezal.
Tegelikult oleks kunagi algul teadnud milliseks kolgatateeks see auto kujuneb siis oleks ükskõik mida muud ostnud.
Samas kogemuste kohapealt ehitamises ja teoorias on asi hindamatu
Ega suurt muud üle ei jäägi, kui 6-ene kast, uus turbo ja uus mootori sisu.
Sai täna Assakult Mustakale kruisitud ~20km ja 20-25km/h.
Jumal tänatud, et auto nii vara ära lagunes, ei kujuta ette kuidas oleks 100km maha sõitnud.
Vähemalt Reno ex Evo IX küll mingi ulme püss polnud, liikus küll aga alati võiks paremini liikuda

Samas muidugi tuunides on resurss tunduvalt rohkem.
Hinnaskaala oli ka toona Evo-l umbes 2 korda kõrgem kui Imprezal.
Tegelikult oleks kunagi algul teadnud milliseks kolgatateeks see auto kujuneb siis oleks ükskõik mida muud ostnud.
Samas kogemuste kohapealt ehitamises ja teoorias on asi hindamatu

Ega suurt muud üle ei jäägi, kui 6-ene kast, uus turbo ja uus mootori sisu.
Sai täna Assakult Mustakale kruisitud ~20km ja 20-25km/h.
Jumal tänatud, et auto nii vara ära lagunes, ei kujuta ette kuidas oleks 100km maha sõitnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tuttaval on evo9 ja 400hp ca (dynos mõõdetud ja käis ka haapsalus miilisõidul - musta värvi). Täiesti stock ja ainult softi muutmine. Mitu mitu kuud juba ringi sõitnud probleemivabalt. 1,4 maad oli vist 12,6 sec tänavarehviga.
tehtud soomes ja minuarust see summa jäi ikka alla 50 000 kindlasti.
EDIT: Täpsustan, summa oli ca 30 000 olnud.
A sa Mihkel tõesti müü parem see ilus aga mitteliikuv auto maha....
Mul oleks ammu kass peal selliste teemadega.
tehtud soomes ja minuarust see summa jäi ikka alla 50 000 kindlasti.
EDIT: Täpsustan, summa oli ca 30 000 olnud.
A sa Mihkel tõesti müü parem see ilus aga mitteliikuv auto maha....

Viimati muutis Maik, 26.06.2009 13:32, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Kahju, et alles nüüd jõuab kohaleMihkel kirjutas:No ega seal muud suurt olla ei saa nagu.
Jutu lõpuks jääb vaid vanduda, et TRA oleks pidanud ikka kohe S4 Audi ostma

Kui mõtled S4/B5 2.7 biturbot, siis 500HJ on väga nobedasti tulemas sellest mootorist, mis põhiline ,asi kestab sellise jõu juures ja väga hästi, nõrk koht on ainult sidur ja hooratas.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Noh samas Subaru on Subaru, boksermootori müdinat EVO kahjuks ei anna.
Auto mulle iseenesest meeldib ja tõesti ei viitsi hakata järgmist autot uuesti nullist tegema.
Rääkimata summadest mis selleks kulub.
Õnneks enamus inimesi kasutavad Subarut lõhkumiseks ralliradadel mitte ilusaks ehitamiseks, jääb ka mingi unikaalsus erinevalt näiteks Opel Calibrast
Auto mulle iseenesest meeldib ja tõesti ei viitsi hakata järgmist autot uuesti nullist tegema.
Rääkimata summadest mis selleks kulub.
Õnneks enamus inimesi kasutavad Subarut lõhkumiseks ralliradadel mitte ilusaks ehitamiseks, jääb ka mingi unikaalsus erinevalt näiteks Opel Calibrast

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mul on garaazikaaslasel 2003a STI millel on 6ne kast. Rõhku on tõstetud ja natukene ka mujalt järgi aidatud. On sõitnud nüüd mitu aastat rahvasprinti või rahvarallit (ei ole süvenenud täpsemalt) ning tal pole kastiga probleeme olnud siiani.Mihkel kirjutas:Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.
No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mhmh seda minagi.Mihkel kirjutas:No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.
Samas naljakas on see et mul vennal olnud kaks GT-d. MY97 sai rämedalt vatti. Mootorit oli ehitatud igast võimalikust otsast ja rõhku oli üle 2bari ning 3a jooksul ei olnud ühtegi probleemi ning müües oli läbisõiduks 380K ning sõidab siiani ilma probleemideta. MY00 samas oli stock ning alla 120K sõitnud. Venna käes küll pidas vastu aga järgmine omanik lasi hetkega kasti laiali.
IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Võistlusautode ehitus.