Subaru Impreza GT-RS ::: 1998 ::: Mihkel

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
marauder
Postitusi: 155
Liitunud: 06.07.2006 10:37
Asukoht: Kuressaare

Postitus Postitas marauder »

Evo ei meeldi? :roll:
Aitan Ebay'st asjade tellimisega või maksmisega.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Auto ilus,nüüd tuli meelde et mainisin juba eelmisel lehel midagi :-D
Aga kahju küll et jälle nii läks :(
tann15 kirjutas:Et varsti siis pane kalendrisse käigukasti vahetus jälle :lol:
Järgnevalt vaja siis veidi mootori tööd analüüsida ja vaadata, kust saaks selle turboga veel veidi jõulisa näpistada.
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

EVO raip ju raske ja ei käi stockis eriti hästi edasi.
Vähemalt Reno ex Evo IX küll mingi ulme püss polnud, liikus küll aga alati võiks paremini liikuda :-D
Samas muidugi tuunides on resurss tunduvalt rohkem.
Hinnaskaala oli ka toona Evo-l umbes 2 korda kõrgem kui Imprezal.

Tegelikult oleks kunagi algul teadnud milliseks kolgatateeks see auto kujuneb siis oleks ükskõik mida muud ostnud.
Samas kogemuste kohapealt ehitamises ja teoorias on asi hindamatu ;)

Ega suurt muud üle ei jäägi, kui 6-ene kast, uus turbo ja uus mootori sisu.

Sai täna Assakult Mustakale kruisitud ~20km ja 20-25km/h.
Jumal tänatud, et auto nii vara ära lagunes, ei kujuta ette kuidas oleks 100km maha sõitnud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

50 tuhat raha ja on evo meeldivalt üle 400hj. Juhitavuses ei jõua subaru nii pea järgi
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Maik
Postitusi: 725
Liitunud: 19.06.2008 12:23
Asukoht: Viljandi
Kontakt:

Postitus Postitas Maik »

tuttaval on evo9 ja 400hp ca (dynos mõõdetud ja käis ka haapsalus miilisõidul - musta värvi). Täiesti stock ja ainult softi muutmine. Mitu mitu kuud juba ringi sõitnud probleemivabalt. 1,4 maad oli vist 12,6 sec tänavarehviga.

tehtud soomes ja minuarust see summa jäi ikka alla 50 000 kindlasti.
EDIT: Täpsustan, summa oli ca 30 000 olnud.

A sa Mihkel tõesti müü parem see ilus aga mitteliikuv auto maha.... ;) Mul oleks ammu kass peal selliste teemadega.
Viimati muutis Maik, 26.06.2009 13:32, muudetud 1 kord kokku.
ex V8 umbes 374kw/622nm @ 0,4 bar - aga uus on 318kw :( NA
Jõuvanker
Postitusi: 186
Liitunud: 15.12.2004 21:49
Asukoht: Harjumaa
Kontakt:

Postitus Postitas Jõuvanker »

Mihkel kirjutas:No ega seal muud suurt olla ei saa nagu. :)


Jutu lõpuks jääb vaid vanduda, et TRA oleks pidanud ikka kohe S4 Audi ostma :(
Kahju, et alles nüüd jõuab kohale :)
Kui mõtled S4/B5 2.7 biturbot, siis 500HJ on väga nobedasti tulemas sellest mootorist, mis põhiline ,asi kestab sellise jõu juures ja väga hästi, nõrk koht on ainult sidur ja hooratas.
Ülelaaderõhu müstiline mõju. . .
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Noh samas Subaru on Subaru, boksermootori müdinat EVO kahjuks ei anna.
Auto mulle iseenesest meeldib ja tõesti ei viitsi hakata järgmist autot uuesti nullist tegema.
Rääkimata summadest mis selleks kulub.
Õnneks enamus inimesi kasutavad Subarut lõhkumiseks ralliradadel mitte ilusaks ehitamiseks, jääb ka mingi unikaalsus erinevalt näiteks Opel Calibrast :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
silvwer
Postitusi: 18
Liitunud: 23.11.2008 5:45
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas silvwer »

Mis seal ikka,saab taaskord üritada kasti demoteerimise rekordit,mõnel vähem-ilusal reedeõhtul

Viskan ka omaklõpsitud..
Pilt Pilt
tmac
Postitusi: 175
Liitunud: 07.02.2006 2:22
Asukoht: Erinevad Eesti Lennuväljad

Postitus Postitas tmac »

mihkel mis on kastilahendus jõle nukker on iga kvartal kasti vahetada.
https://www.facebook.com/TeamIlmsMotorsport
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Mihkel kirjutas:Tuleb 6-esele kastile üle minna ja loota, et see on nii tugev nagu räägitakse.
Mul on garaazikaaslasel 2003a STI millel on 6ne kast. Rõhku on tõstetud ja natukene ka mujalt järgi aidatud. On sõitnud nüüd mitu aastat rahvasprinti või rahvarallit (ei ole süvenenud täpsemalt) ning tal pole kastiga probleeme olnud siiani.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
IvarR
Postitusi: 402
Liitunud: 26.07.2005 11:09

Postitus Postitas IvarR »

Mihkel kirjutas:No pole ka mina väga palju nurinat 6-ese kasti kohta kuulnud, pigem seda, kui normaalselt vastu pidanud on eri jõudude juures.
Mhmh seda minagi.
Samas naljakas on see et mul vennal olnud kaks GT-d. MY97 sai rämedalt vatti. Mootorit oli ehitatud igast võimalikust otsast ja rõhku oli üle 2bari ning 3a jooksul ei olnud ühtegi probleemi ning müües oli läbisõiduks 380K ning sõidab siiani ilma probleemideta. MY00 samas oli stock ning alla 120K sõitnud. Venna käes küll pidas vastu aga järgmine omanik lasi hetkega kasti laiali.

IvarR
Mootori juhtajude müük/paigaldus/seadistamine.
Võistlusautode ehitus.
tann15
Postitusi: 210
Liitunud: 02.11.2008 21:27
Asukoht: Soome/Eesti

Postitus Postitas tann15 »

Ilmselt viga selles et mihkel ei kasuta "sidurit" see siiski manuaal kast mitte automaat :lol:
2.9 V6 RWD
2.0 Turbo RWD
1.8T 4WD
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Kas ei saa olla midagi mootori flantsiga, mille otsa käigukast halvasti istub ja sellest kohe sisepinged kastis? Kastivõllid väntvõlliga nurga all vms? Ainult "nõrk kast" ei saa enam kuidagi ainus põhjus olla.

P.S. tann15-suvi on puhkuste aeg, lase oma klaviatuuril ka vähemalt suve lõpuni puhata.
Vasta