Widebandi näit jamab?
Widebandi näit jamab?
Tegemist on AEM Wideband lamdaga.
Mure siis selline, et kui auto käima panna, siis mõned sekundid näitab ja siis viskab 3 kriipsu ette nagu oleks segu lahja, seda igasuguse sõiduga. Aegajalt hakkab korralikult näitama mingiteks sekunditeks, seda tavaliselt peale käiguga pidurdamist, kuid siis kaob jälle ära.
Kaks küsimust ka:
Kui palju peab andur ulatuma torusse sisse. Ise keevitasin kaasas olnud mutri paika ja seda õhemaks ei teinud, anduri ots on u. 0,5 cm torus sees.
Kas võib olla viga turbo ja õhulugeja vahelises ühenduses ja sealt saab aegajalt lisaõhku mis näidu peeti keerab?
Mure siis selline, et kui auto käima panna, siis mõned sekundid näitab ja siis viskab 3 kriipsu ette nagu oleks segu lahja, seda igasuguse sõiduga. Aegajalt hakkab korralikult näitama mingiteks sekunditeks, seda tavaliselt peale käiguga pidurdamist, kuid siis kaob jälle ära.
Kaks küsimust ka:
Kui palju peab andur ulatuma torusse sisse. Ise keevitasin kaasas olnud mutri paika ja seda õhemaks ei teinud, anduri ots on u. 0,5 cm torus sees.
Kas võib olla viga turbo ja õhulugeja vahelises ühenduses ja sealt saab aegajalt lisaõhku mis näidu peeti keerab?
Kas mingil ajal näitas normaalset näitu ka ja alles siis läks imelikuks või kogu aeg on sellist näitu visanud?
Oskad ehk täpsustada, palju õhu ja kütuse suhe peaks olema nende kolme kriipsuga?
Oskad ehk täpsustada, palju õhu ja kütuse suhe peaks olema nende kolme kriipsuga?
Ei! kui seal oleks viga, oleks segu ju tegelikult ka lahja, mistõttu ei töötaks mootor normaalselt (töötab ikka ju?). Pakun, et lisaõhku saab lamda hoopis lekkest väljalaskes.Kas võib olla viga turbo ja õhulugeja vahelises ühenduses ja sealt saab aegajalt lisaõhku mis näidu peeti keerab?
Lauda nitro
Just sai peale keeratud kogu kompott.
Kui töötab, siis tühikäigul ja rahulikult sõites on segu 13 ja 15 vahel ja siis vajub 17,... midagi ja siis on kolm kriipsu ees.
Sisselaske leket kahtlustan ise sellepärast, et turbosse minev lõdvik on turbo juures vähe ära "nätsutatud" ja äkki sealt saab lisaõhku, samas mootor nagu töötaks normaalselt.
Kui töötab, siis tühikäigul ja rahulikult sõites on segu 13 ja 15 vahel ja siis vajub 17,... midagi ja siis on kolm kriipsu ees.
Sisselaske leket kahtlustan ise sellepärast, et turbosse minev lõdvik on turbo juures vähe ära "nätsutatud" ja äkki sealt saab lisaõhku, samas mootor nagu töötaks normaalselt.
No mingit kindlat aega nagu ei olekski, lihtsalt suvaliselt.
Näiteks maantee sõidul kui on pilt kadunud tarvitseb vähe gaasi maha lasta ja uuesti juurde anda viskab pildi ette, siis võib pikalt lasta ühtlaselt nii, et töötab, andes siis aga järsemalt gaasi juurde või maha lastes viskab jälle pildi eest. Linnasõidul ka kuidas kunagi, kord on pilt ees kord mitte.
Voolud peaks ka olema korralikud, pluss otse akult ja miinus mootori küljest ja mõlemad 4mm2 juhtmed. Klemmid on ka ilusti kinni.
Näiteks maantee sõidul kui on pilt kadunud tarvitseb vähe gaasi maha lasta ja uuesti juurde anda viskab pildi ette, siis võib pikalt lasta ühtlaselt nii, et töötab, andes siis aga järsemalt gaasi juurde või maha lastes viskab jälle pildi eest. Linnasõidul ka kuidas kunagi, kord on pilt ees kord mitte.
Voolud peaks ka olema korralikud, pluss otse akult ja miinus mootori küljest ja mõlemad 4mm2 juhtmed. Klemmid on ka ilusti kinni.
nii ei hakanud uut teemat tegema,aga mul on sarnane jama ja arvan, et mul põhjus selles, et liiga turbo lähedal ehk siis maanteel kruisides ja linnas rahulikult sõites korras, aga boosti all lööb kohe 7,4 ette ja kontroll tuli hakkab error koodi vilkuma,et temp tõusis kõrgele.Tegu siis innovate widebandiga.Kumb oleks parem lahendus kas panna andur kaugemale või kasutada nagu manual ütleb (copper heat sink)see siis mingist materialist vahetükk.Arvamused teretulnud.
Kas sa anduri ikka õigesti ära kalibreerisid?torque kirjutas:nii ei hakanud uut teemat tegema,aga mul on sarnane jama ja arvan, et mul põhjus selles, et liiga turbo lähedal ehk siis maanteel kruisides ja linnas rahulikult sõites korras, aga boosti all lööb kohe 7,4 ette ja kontroll tuli hakkab error koodi vilkuma,et temp tõusis kõrgele.Tegu siis innovate widebandiga.Kumb oleks parem lahendus kas panna andur kaugemale või kasutada nagu manual ütleb (copper heat sink)see siis mingist materialist vahetükk.Arvamused teretulnud.
Ise vähemalt kümmekond Innovate komplekti paigaldanud ja siiani kõik täiesti probleemivabad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kalibreerisin juhendi järgi,see peaks kõik õige olema,panen siis pildi ka ja widebandi auk on vasakpoolne http://lh5.ggpht.com/_KV91qtn3L0E/SkSYF ... 009221.jpg
manuali järgi tule vilkumiste arvu poolest ütleb, et liiga kuumaks läheb
Sensor overheating.
(The Bosch LSU4.2 is rated
to operate at a sensor
housing temperature of < 900
degrees (measured at the
bung) for maximum accuracy
and control. When this
operating temperature range
is exceeded, the sensor can
no longer be accurately
controlled. )
1. a. Perform sensor heater
recalibration; b. Move your
sensor bung as far
downstream as possible. Right
before the cat, or 2-3 feet from
the end of the tailpipe are good
locations; c. Add a heatsink to
isolate the sensor from the
pipe. The HBX-1 is an
available accessory.
2. Replace sensor.
Sensor overheating.
(The Bosch LSU4.2 is rated
to operate at a sensor
housing temperature of < 900
degrees (measured at the
bung) for maximum accuracy
and control. When this
operating temperature range
is exceeded, the sensor can
no longer be accurately
controlled. )
1. a. Perform sensor heater
recalibration; b. Move your
sensor bung as far
downstream as possible. Right
before the cat, or 2-3 feet from
the end of the tailpipe are good
locations; c. Add a heatsink to
isolate the sensor from the
pipe. The HBX-1 is an
available accessory.
2. Replace sensor.
No sel juhul on teil EGT ilmselt suht kõrge ja andur tõesti kuumeneb üle.
Viige siis andur turbost kaugemale. Mul on ~1 meetri kaugusel põhjaall ja toimib normaalselt.
Võimalik, et teil turbo taga puudub piisav jahutus õhuvoolu näol.
Samas Subarul Vems-i kellaga ei ole streikinud 20-30cm peale turbot. Andurid on neil 100% identsed, selles suhtes vahet pole.
Viige siis andur turbost kaugemale. Mul on ~1 meetri kaugusel põhjaall ja toimib normaalselt.
Võimalik, et teil turbo taga puudub piisav jahutus õhuvoolu näol.
Samas Subarul Vems-i kellaga ei ole streikinud 20-30cm peale turbot. Andurid on neil 100% identsed, selles suhtes vahet pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
No siis on see 10cm WB jaoks ilmselt liiga lähedal.
On sul ruumi, et enne katalüsaatorit turbost kaugemale uus lambda auk teha?
Innovate pakub muidugi ka mingit spets lambda anduri jahutusjuppi.
On sul ruumi, et enne katalüsaatorit turbost kaugemale uus lambda auk teha?
Innovate pakub muidugi ka mingit spets lambda anduri jahutusjuppi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.