Widebandi näit jamab?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

junx
Postitusi: 41
Liitunud: 13.09.2005 18:14
Asukoht: Tartu

Widebandi näit jamab?

Postitus Postitas junx »

Tegemist on AEM Wideband lamdaga.
Mure siis selline, et kui auto käima panna, siis mõned sekundid näitab ja siis viskab 3 kriipsu ette nagu oleks segu lahja, seda igasuguse sõiduga. Aegajalt hakkab korralikult näitama mingiteks sekunditeks, seda tavaliselt peale käiguga pidurdamist, kuid siis kaob jälle ära.
Kaks küsimust ka:
Kui palju peab andur ulatuma torusse sisse. Ise keevitasin kaasas olnud mutri paika ja seda õhemaks ei teinud, anduri ots on u. 0,5 cm torus sees.
Kas võib olla viga turbo ja õhulugeja vahelises ühenduses ja sealt saab aegajalt lisaõhku mis näidu peeti keerab?
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas murjam »

Kas mingil ajal näitas normaalset näitu ka ja alles siis läks imelikuks või kogu aeg on sellist näitu visanud?
Oskad ehk täpsustada, palju õhu ja kütuse suhe peaks olema nende kolme kriipsuga?
Kas võib olla viga turbo ja õhulugeja vahelises ühenduses ja sealt saab aegajalt lisaõhku mis näidu peeti keerab?
Ei! kui seal oleks viga, oleks segu ju tegelikult ka lahja, mistõttu ei töötaks mootor normaalselt (töötab ikka ju?). Pakun, et lisaõhku saab lamda hoopis lekkest väljalaskes.
Lauda nitro
junx
Postitusi: 41
Liitunud: 13.09.2005 18:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas junx »

Just sai peale keeratud kogu kompott.
Kui töötab, siis tühikäigul ja rahulikult sõites on segu 13 ja 15 vahel ja siis vajub 17,... midagi ja siis on kolm kriipsu ees.
Sisselaske leket kahtlustan ise sellepärast, et turbosse minev lõdvik on turbo juures vähe ära "nätsutatud" ja äkki sealt saab lisaõhku, samas mootor nagu töötaks normaalselt.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kas on mingi kindel aeg peale käivitamist, peale mida ta ära sureb?
Kas pistikute ühendused on head?
junx
Postitusi: 41
Liitunud: 13.09.2005 18:14
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas junx »

No mingit kindlat aega nagu ei olekski, lihtsalt suvaliselt.
Näiteks maantee sõidul kui on pilt kadunud tarvitseb vähe gaasi maha lasta ja uuesti juurde anda viskab pildi ette, siis võib pikalt lasta ühtlaselt nii, et töötab, andes siis aga järsemalt gaasi juurde või maha lastes viskab jälle pildi eest. Linnasõidul ka kuidas kunagi, kord on pilt ees kord mitte.
Voolud peaks ka olema korralikud, pluss otse akult ja miinus mootori küljest ja mõlemad 4mm2 juhtmed. Klemmid on ka ilusti kinni.
torque
Postitusi: 62
Liitunud: 02.04.2007 21:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas torque »

nii ei hakanud uut teemat tegema,aga mul on sarnane jama ja arvan, et mul põhjus selles, et liiga turbo lähedal ehk siis maanteel kruisides ja linnas rahulikult sõites korras, aga boosti all lööb kohe 7,4 ette ja kontroll tuli hakkab error koodi vilkuma,et temp tõusis kõrgele.Tegu siis innovate widebandiga.Kumb oleks parem lahendus kas panna andur kaugemale või kasutada nagu manual ütleb (copper heat sink)see siis mingist materialist vahetükk.Arvamused teretulnud.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kui lähedal ta sul turbole on siis? Mul endal on VEMSi lairiba lambda audi S2 originaal lambda augus ehk siis miski 10cm turbost vast ning ei ole näiduga mitte mingisuguseid jamasid.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

torque kirjutas:nii ei hakanud uut teemat tegema,aga mul on sarnane jama ja arvan, et mul põhjus selles, et liiga turbo lähedal ehk siis maanteel kruisides ja linnas rahulikult sõites korras, aga boosti all lööb kohe 7,4 ette ja kontroll tuli hakkab error koodi vilkuma,et temp tõusis kõrgele.Tegu siis innovate widebandiga.Kumb oleks parem lahendus kas panna andur kaugemale või kasutada nagu manual ütleb (copper heat sink)see siis mingist materialist vahetükk.Arvamused teretulnud.
Kas sa anduri ikka õigesti ära kalibreerisid?

Ise vähemalt kümmekond Innovate komplekti paigaldanud ja siiani kõik täiesti probleemivabad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
torque
Postitusi: 62
Liitunud: 02.04.2007 21:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas torque »

kalibreerisin juhendi järgi,see peaks kõik õige olema,panen siis pildi ka ja widebandi auk on vasakpoolne http://lh5.ggpht.com/_KV91qtn3L0E/SkSYF ... 009221.jpg
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Mull teeb innovate sama moodi,mudu töötab normaalselt ja kõrge buustiga lööb 7.4 ette vilkuma ja enne tööle ei hakka kui korra süüde välja keerata ja siis sisse tagasi.....
torque
Postitusi: 62
Liitunud: 02.04.2007 21:48
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas torque »

manuali järgi tule vilkumiste arvu poolest ütleb, et liiga kuumaks läheb

Sensor overheating.
(The Bosch LSU4.2 is rated
to operate at a sensor
housing temperature of < 900
degrees (measured at the
bung) for maximum accuracy
and control. When this
operating temperature range
is exceeded, the sensor can
no longer be accurately
controlled. )

1. a. Perform sensor heater
recalibration; b. Move your
sensor bung as far
downstream as possible. Right
before the cat, or 2-3 feet from
the end of the tailpipe are good
locations; c. Add a heatsink to
isolate the sensor from the
pipe. The HBX-1 is an
available accessory.
2. Replace sensor.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No sel juhul on teil EGT ilmselt suht kõrge ja andur tõesti kuumeneb üle.
Viige siis andur turbost kaugemale. Mul on ~1 meetri kaugusel põhjaall ja toimib normaalselt.
Võimalik, et teil turbo taga puudub piisav jahutus õhuvoolu näol.
Samas Subarul Vems-i kellaga ei ole streikinud 20-30cm peale turbot. Andurid on neil 100% identsed, selles suhtes vahet pole.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ahto10
Postitusi: 461
Liitunud: 17.02.2008 1:28
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas ahto10 »

Mull andur orig anduri augus ja max 10cm turbost....
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

No siis on see 10cm WB jaoks ilmselt liiga lähedal.
On sul ruumi, et enne katalüsaatorit turbost kaugemale uus lambda auk teha?
Innovate pakub muidugi ka mingit spets lambda anduri jahutusjuppi.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

Mul on lambda sama kaugel nagu pildid. pole probleeme esinenud - vems'i näidik siis.
Vasta