Saalede analüüsimine.

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Saalede analüüsimine.

Postitus Postitas jeff01 »

Ma ei tea kas kellelgi on viitsimist ja huvi selle vastu aga viskan siia lingi (Kasvõi enda jaoks) ....et se kuhugi ära ei kaoks http://www.vsihp.com/library/CleviteEng ... sGuide.pdf
Häirivad küll tollmõõdud aga saab hakkama.
Viimati muutis jeff01, 14.06.2009 11:53, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
no1
Postitusi: 31
Liitunud: 08.06.2009 23:01
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas no1 »

Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:
Molotov51
Postitusi: 176
Liitunud: 05.01.2007 21:06

Postitus Postitas Molotov51 »

no1 kirjutas:Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:
Madal kloppimine mootori altotsast. Eriti gaasiga mängides, kiirendades. See on muidugi juba see juht, kui asi päris p****s on.
Kasutaja avatar
jeff01
Postitusi: 2829
Liitunud: 29.11.2004 21:48
Asukoht: tartu

Postitus Postitas jeff01 »

no1 kirjutas:Täitsa OK lehet ju! Aga kuidas mootori töös aru saada saalte kulumisest(vajadus vahetada) ja palju selline töö maksta võiks. Ise pole mootoritega väga sinapeal.. :oops:
Ka liialt madal õlisurve viitab saaleprobleemile kuigi pole alati põhjuseks. Kui on kahtlus lõika õlifilter lahti ja otsi metallipuru elemendi vahelt.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

uzzac kirjutas:kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve
Siit tuleb kindlasti välja lugeda, et õli rõhk võib ka järsku langeda ja saale võib ka järsku ka kuluda, kui ebanormaalselt sõita :)
Peale selle võib õlisurve langus viidata muudele asjadele nagu näiteks kulunud õli pump, või õli temperatuuri kasv, millel võib omakorda 10 põhjust olla.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
uzzac
Postitusi: 168
Liitunud: 30.10.2008 15:29
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas uzzac »

Astrona kirjutas:
uzzac kirjutas:kui normaalselt kone sõitunud siis jah õlisurve langus viitab kulunud saalele. mitte nüüd järsk langus aga sujuv ajapikku langev surve
Siit tuleb kindlasti välja lugeda, et õli rõhk võib ka järsku langeda ja saale võib ka järsku ka kuluda, kui ebanormaalselt sõita :)
Peale selle võib õlisurve langus viidata muudele asjadele nagu näiteks kulunud õli pump, või õli temperatuuri kasv, millel võib omakorda 10 põhjust olla.
seda kindlasti...see peaks juht obvious olema :) eriti CA meestele (ise ka 3 korda saale rem teinud)
Vasta