O: Turbo (eelistatud Garrett Gt28/Gt30 seeria)

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

O: Turbo (eelistatud Garrett Gt28/Gt30 seeria)

Postitus Postitas gena »

Kuna lihtsalt muud rida pidi pole võimalik nimetatud varuosi leida, siis prooviks siin õnne, tehke oma pakkumised. Pakkuda võib nii stock kui performance osi, tingimusel muidugi et tegu on uute asjadega.

Auto: Fiat Coupe 20vt 162kW, 1997 a, vin: ZFA175000P0044702.

Vajaminevad osad siis:

Plokikaane tihend.
Sisselaske kollektrori tihend.
Väljalaske kollektori tihend (2-osaline).
Plokikaane poltide komplekt.
Klapikambri kaane tihend.
Kõik muud võimalikud mootori tihendid mida kataloog tellida võimaldab.
Pakkumised siis paluks postkasti koos hindadega ja kogu komplekti hinnaga, parim pakkumine läheb loosi.

PS. Huvitatud olen ka GT28-st, mis võib olla kasutatud, ka need soodsad pakkumised on postkasti oodatud. Hinnas umbes 7-8k.

Tänan tähelepanu eest...

Ette tänades, Martin.
Viimati muutis gena, 13.07.2009 22:52, muudetud 2 korda kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Ja otsin ikka veel...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Nii, kõik üles nimetatud asjad siis olemas, tänu tutvustele saksamaal:D Salatsema ei hakka, kogu komplekti hind siis kõigest 2500.- eek ja postikulu tasuta...

Aga puudu on veel turbo... Niiet olen avatud pakkumistele Gt28 seeriast (eelistatud nn. "discopotato", kuna tegu on igapäevase linnaautoga tulevikus, siis võimalikult varajast spooli vaja), mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega, olenemata kas uus või kasutatud, ikkagi surutise aeg ju... Äärmisel juhul ka Gt30...

Ühesõnaga üle vaatan kõik pakkumised ja parim võidab... Ostuks läheb igal juhul...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Miks äärimisel juhul GT30.. Kui gt30-ga vähe vaeva näha siis saab spoolupi suht varaseks! Muidugi mitte nii varaseks kui gt28-ga, kuid siiski! Mul oli varem Gt3076r-iga spoolup 5600rpmi, siis peale väikest näppimist saime spoolupi 4200rpmi juba! :-D
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Pilt
SR20DET Dyno Comparison of Full-Race Twinscroll GT3071R .78 A/R (Blue Line) vs. Single Scroll GT2871R .64 A/R (Red Line). AFR was 11.5 and dyno was done in 4th gear. 84 degrees with about 50 percent humidity. Both runs were about 19 PSI. Rom tuning by RS Enthalpy

The blue line shows the twinscroll system spooling faster, building boost earlier and producing more power than the smaller, bottom mounted 2871R. Additionally the new setup feels much faster and more responsive without making any compromises
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

RFL kirjutas: SR20DET Dyno Comparison of Full-Race Twinscroll GT3071R .78 A/R (Blue Line) vs. Single Scroll GT2871R .64 A/R (Red Line). AFR was 11.5 and dyno was done in 4th gear. 84 degrees with about 50 percent humidity. Both runs were about 19 PSI. Rom tuning by RS Enthalpy

The blue line shows the twinscroll system spooling faster, building boost earlier and producing more power than the smaller, bottom mounted 2871R. Additionally the new setup feels much faster and more responsive without making any compromises
Hmm, thank you, mõtlemisainet jälle... tänu sellele olengi kõigile pakkumistele avatud... "disco potato" eelitatud selle pärast, et selle järgi kunagi ES racingus sisse väljalase tehtud... et siis oleks asi bolt-on. Aga kuna ümber tuleb kogu torustik niikuinii teha, tänu ES-i poiste teadmatusele... Siis pole vahet mis turbo kasutusele tuleb...

Mis on valesti tehtud? Seda ei avalda...
Viimati muutis gena, 13.07.2009 22:51, muudetud 2 korda kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

arne13 kirjutas:Miks äärimisel juhul GT30.. Kui gt30-ga vähe vaeva näha siis saab spoolupi suht varaseks! Muidugi mitte nii varaseks kui gt28-ga, kuid siiski! Mul oli varem Gt3076r-iga spoolup 5600rpmi, siis peale väikest näppimist saime spoolupi 4200rpmi juba! :-D
Just just, tegu on tänavaautoga, palju sa ikka igapäevaselt 5000 rpm sõidad:P spool võiks siiski olla 3000 rpm kanti juba...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Spoolima hakkab ta juba varem! Pidasin silmas, et enne oli 1,6bar@5600rpmi , siis nüüd 1,6bar@4200rpmi :)
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Selge selge... aga sul mõnda sellist isendit üle ei ole?:D
arne13 kirjutas:Spoolima hakkab ta juba varem! Pidasin silmas, et enne oli 1,6bar@5600rpmi , siis nüüd 1,6bar@4200rpmi :)
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Carshop.ee
Postitusi: 101
Liitunud: 11.06.2009 12:52

Postitus Postitas Carshop.ee »

gena kirjutas:Selge selge... aga sul mõnda sellist isendit üle ei ole?:D
arne13 kirjutas:Spoolima hakkab ta juba varem! Pidasin silmas, et enne oli 1,6bar@5600rpmi , siis nüüd 1,6bar@4200rpmi :)
Üle peaks olema ainult kõvera võlliga GT3076R :)
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Pole üle midagi, see juba müüdud! :-D Aga muidu uue GT3076ri hind oli kuskil 16500 eeki! Muidugi võin Maksimilt uurida, et mis hinnaga tema enda oma maha müüks :)
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

See kõver võll ja kõverad/näritud labad on täpselt see põhjus miks uus turbo on parem kui kasutatud :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

Ragnar kirjutas:See kõver võll ja kõverad/näritud labad on täpselt see põhjus miks uus turbo on parem kui kasutatud :)
Just just... Endiselt ootan pakkumisi, siiamaani midagi konkreetset nagu tulnud pole, masu aeg ju, pole kellegil raha vaja?:D nv saan jupid kätte siis vaja kollet tegema hakata, aga seda ainult siis kui turbo olemas on...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
arne13
Postitusi: 220
Liitunud: 28.04.2009 15:26
Asukoht: Rakvere

Postitus Postitas arne13 »

Maksim küsis 16 000 oma turbo eest! Midagi rääkis, et lätis moditud 650 hp peale, aga kuidas kestab ei oska öelda! See ka muidugi kasutatud turbo ja garantiid vaevalt et keegi annab!
gena
Postitusi: 135
Liitunud: 03.05.2005 10:46
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas gena »

arne13 kirjutas:Maksim küsis 16 000 oma turbo eest! Midagi rääkis, et lätis moditud 650 hp peale, aga kuidas kestab ei oska öelda! See ka muidugi kasutatud turbo ja garantiid vaevalt et keegi annab!
Võtan arvesse, AGA, nii hulluks ei taha minna esialgu, piirdux max 400 hp. kuna süda on originaal ja teatavasti ei ole soovitav 350+ hp originaalkolviga keerata 20vT coupel, keps ja vänt kannavad ka kõrgemat valu aga just kolb... aga eks me näe kui kaugele kestavad:D
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Vasta