O: Turbo (eelistatud Garrett Gt28/Gt30 seeria)
O: Turbo (eelistatud Garrett Gt28/Gt30 seeria)
Kuna lihtsalt muud rida pidi pole võimalik nimetatud varuosi leida, siis prooviks siin õnne, tehke oma pakkumised. Pakkuda võib nii stock kui performance osi, tingimusel muidugi et tegu on uute asjadega.
Auto: Fiat Coupe 20vt 162kW, 1997 a, vin: ZFA175000P0044702.
Vajaminevad osad siis:
Plokikaane tihend.
Sisselaske kollektrori tihend.
Väljalaske kollektori tihend (2-osaline).
Plokikaane poltide komplekt.
Klapikambri kaane tihend.
Kõik muud võimalikud mootori tihendid mida kataloog tellida võimaldab.
Pakkumised siis paluks postkasti koos hindadega ja kogu komplekti hinnaga, parim pakkumine läheb loosi.
PS. Huvitatud olen ka GT28-st, mis võib olla kasutatud, ka need soodsad pakkumised on postkasti oodatud. Hinnas umbes 7-8k.
Tänan tähelepanu eest...
Ette tänades, Martin.
Auto: Fiat Coupe 20vt 162kW, 1997 a, vin: ZFA175000P0044702.
Vajaminevad osad siis:
Plokikaane tihend.
Sisselaske kollektrori tihend.
Väljalaske kollektori tihend (2-osaline).
Plokikaane poltide komplekt.
Klapikambri kaane tihend.
Kõik muud võimalikud mootori tihendid mida kataloog tellida võimaldab.
Pakkumised siis paluks postkasti koos hindadega ja kogu komplekti hinnaga, parim pakkumine läheb loosi.
PS. Huvitatud olen ka GT28-st, mis võib olla kasutatud, ka need soodsad pakkumised on postkasti oodatud. Hinnas umbes 7-8k.
Tänan tähelepanu eest...
Ette tänades, Martin.
Viimati muutis gena, 13.07.2009 22:52, muudetud 2 korda kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Nii, kõik üles nimetatud asjad siis olemas, tänu tutvustele saksamaal:D Salatsema ei hakka, kogu komplekti hind siis kõigest 2500.- eek ja postikulu tasuta...
Aga puudu on veel turbo... Niiet olen avatud pakkumistele Gt28 seeriast (eelistatud nn. "discopotato", kuna tegu on igapäevase linnaautoga tulevikus, siis võimalikult varajast spooli vaja), mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega, olenemata kas uus või kasutatud, ikkagi surutise aeg ju... Äärmisel juhul ka Gt30...
Ühesõnaga üle vaatan kõik pakkumised ja parim võidab... Ostuks läheb igal juhul...
Aga puudu on veel turbo... Niiet olen avatud pakkumistele Gt28 seeriast (eelistatud nn. "discopotato", kuna tegu on igapäevase linnaautoga tulevikus, siis võimalikult varajast spooli vaja), mõistliku hinna ja kvaliteedi suhtega, olenemata kas uus või kasutatud, ikkagi surutise aeg ju... Äärmisel juhul ka Gt30...
Ühesõnaga üle vaatan kõik pakkumised ja parim võidab... Ostuks läheb igal juhul...
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...

SR20DET Dyno Comparison of Full-Race Twinscroll GT3071R .78 A/R (Blue Line) vs. Single Scroll GT2871R .64 A/R (Red Line). AFR was 11.5 and dyno was done in 4th gear. 84 degrees with about 50 percent humidity. Both runs were about 19 PSI. Rom tuning by RS Enthalpy
The blue line shows the twinscroll system spooling faster, building boost earlier and producing more power than the smaller, bottom mounted 2871R. Additionally the new setup feels much faster and more responsive without making any compromises
Hmm, thank you, mõtlemisainet jälle... tänu sellele olengi kõigile pakkumistele avatud... "disco potato" eelitatud selle pärast, et selle järgi kunagi ES racingus sisse väljalase tehtud... et siis oleks asi bolt-on. Aga kuna ümber tuleb kogu torustik niikuinii teha, tänu ES-i poiste teadmatusele... Siis pole vahet mis turbo kasutusele tuleb...RFL kirjutas: SR20DET Dyno Comparison of Full-Race Twinscroll GT3071R .78 A/R (Blue Line) vs. Single Scroll GT2871R .64 A/R (Red Line). AFR was 11.5 and dyno was done in 4th gear. 84 degrees with about 50 percent humidity. Both runs were about 19 PSI. Rom tuning by RS Enthalpy
The blue line shows the twinscroll system spooling faster, building boost earlier and producing more power than the smaller, bottom mounted 2871R. Additionally the new setup feels much faster and more responsive without making any compromises
Mis on valesti tehtud? Seda ei avalda...
Viimati muutis gena, 13.07.2009 22:51, muudetud 2 korda kokku.
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Just just, tegu on tänavaautoga, palju sa ikka igapäevaselt 5000 rpm sõidad:P spool võiks siiski olla 3000 rpm kanti juba...arne13 kirjutas:Miks äärimisel juhul GT30.. Kui gt30-ga vähe vaeva näha siis saab spoolupi suht varaseks! Muidugi mitte nii varaseks kui gt28-ga, kuid siiski! Mul oli varem Gt3076r-iga spoolup 5600rpmi, siis peale väikest näppimist saime spoolupi 4200rpmi juba!
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
-
- Postitusi: 101
- Liitunud: 11.06.2009 12:52
Üle peaks olema ainult kõvera võlliga GT3076Rgena kirjutas:Selge selge... aga sul mõnda sellist isendit üle ei ole?:D
arne13 kirjutas:Spoolima hakkab ta juba varem! Pidasin silmas, et enne oli 1,6bar@5600rpmi , siis nüüd 1,6bar@4200rpmi

(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Just just... Endiselt ootan pakkumisi, siiamaani midagi konkreetset nagu tulnud pole, masu aeg ju, pole kellegil raha vaja?:D nv saan jupid kätte siis vaja kollet tegema hakata, aga seda ainult siis kui turbo olemas on...Ragnar kirjutas:See kõver võll ja kõverad/näritud labad on täpselt see põhjus miks uus turbo on parem kui kasutatud
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...
Võtan arvesse, AGA, nii hulluks ei taha minna esialgu, piirdux max 400 hp. kuna süda on originaal ja teatavasti ei ole soovitav 350+ hp originaalkolviga keerata 20vT coupel, keps ja vänt kannavad ka kõrgemat valu aga just kolb... aga eks me näe kui kaugele kestavad:Darne13 kirjutas:Maksim küsis 16 000 oma turbo eest! Midagi rääkis, et lätis moditud 650 hp peale, aga kuidas kestab ei oska öelda! See ka muidugi kasutatud turbo ja garantiid vaevalt et keegi annab!
...Fiat Coupè 2.0 20vT ´97...