K: pihustid- kõrge ja madala takistusega

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

K: pihustid- kõrge ja madala takistusega

Postitus Postitas xTc »

ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
siis veel see asi ka et nt. toode Bosch 0280150676 593cc 1.3oom
käib peal vw POLO 1.3 40kw mootoril
samas aga toode Bosch 0280155759 315cc 16.0oom
käib peal volvo 2.3 166kw turbokal.

Mõte siis selles, et kuna otsin oma säästu projektile pihusteid saaks ehk kasutada. 593cc on ju päris hea. kas neid pihusteid saaks kasutada või mitte?
Viimati muutis xTc, 09.10.2008 16:13, muudetud 1 kord kokku.
mart154
Postitusi: 735
Liitunud: 01.02.2005 20:48
Asukoht: Western Australia

Postitus Postitas mart154 »

1. VW pole puntot veel tootnud :) Imho teeb seda Fiat või keegi..

2. See ei ole kusagilt otsast loogiline, pigem on seal komakohaga mööda pandud :) 59.3cc vms
sada1000
Postitusi: 173
Liitunud: 10.11.2006 10:42
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas sada1000 »

VW Puntodel ongi tehasest 593cc pihustid 1.3 motole arvestamaks hilisemat potensiaalset tuunimist kasutajate poolt ja sellega üritab VAG grupp hoida kokku tuunijate raha :burn
Samuti on vl kolle juba tehasest õige flatsiga GT2871R jaoks ja lambda socketit ei ole vaja ringi teha wb jaoks :idea:
[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

punto oli kirjaviga :D aga ok panen selle tabeli lingi ka siia et kui kellegil tekib veel isu ajalehte närida siis saab teematr ammutada!!
http://injectorcleaning.co.uk/flow.htm
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Re: K: pihustid- kõrge ja madala takistusega

Postitus Postitas taxu »

xTc kirjutas:ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
Suure- ja väiksetakistuseliste pihustite juhtimine käib erinevalt, selles on vahe. Suuretakistuslikele antakse lihtsalt pinge et avada ja võetakse ära et sulgeda. Väiksetakistuslikel antakse täispinge ainult algusel korraks mis tõmbab suure vooluga pihusti kiiresti lahti. Seejärel jäädakse oluliselt väiksema pingega pihustit lahti hoidma. Suletakse jällegi pinge täieliku kaotamisega.
See takistuse ja juhtimise erinevus iseenesest mingit läbilaske vahet muidugi ei anna. Põhimõttelisellt saab ka suure läbilaskega pihustit teha suuretakistuslikku ja vastupidi. Väiksetakistuslik värk lihtsalt vähe arenenum. Aga ka keerulisem.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

Mihkel kirjutas:Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
kui sul on nende pihustite peal see number 0280150676 või vw 030133025B siis ostan 25.-tk 5tk ära.
Selle asemel et mingit lambi juttu ajada võiks siis uurida kust viga tekkis.
Aga no pärast seda pastat mis siia tekkis siis järeldan et kataloog paneb segast.


Ja tänud taxu'le informatiivse jutu eest!! :)
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Tuleb veidi reaalselt mõelda.

Oled sa kunagi proovinud 1.3 liitrit mootori pea 600cc pihustitega tööle saada vabalthingavana?
Ma mõtlen nii, et asi vastaks ilusti saastenormidele (võtmesõnaks pihustamise täpsus versus silindri suurus).

Üldiselt ära usu kinnisilmi neid tabeleid mis netis antud olen ise vähemalt 1x nii orki astunud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Derik
Postitusi: 56
Liitunud: 28.10.2006 15:08
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Derik »

Autol on peal praegu 12 ohmised pihustid, aga kavas panna võimekamad 2 ohmised pihustid. Mis probleeme võib tekkida? Kas aju saab hakkama väikese takistusega pihustitega?
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Suure tõenäosusega lased lihtsalt aju väljundkanalid õhtale niimoodi. Igatahes midagi töötavat sealt ei tule.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Tan
Postitusi: 48
Liitunud: 18.05.2007 20:48
Asukoht: EST - GER
Kontakt:

Postitus Postitas Tan »

Vaadates siin erinevaid tabeleid ja tekste siis tekkis selline küsimus ,et kui momendil on masinal kasutusel Boschi 12 oomised pihustid (0280150464, 258cc/min @3bar) ja paigaldan näiteks 16 oomised a´la 350-380cc/min. siis milliseid anomaaliad võivad tekkida?
Arvestades ,et ajus on juba praegu teine soft.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ei teki mingeid anomaaliaid, üle 12ohm on kõik kõrge oomised.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Tere

Postitus Postitas Sportlane »

Küsimus pihustite kohta.
Eelpool tabeli järgi:

"yellow top"
nr: 0280150205

0280150205 200 cc/min@3bar 16.2ohm

Red top

nr: 5WK 90761
GM 90501588

ja peal veel selline märge 299H.Kas sellest võib oletada, et 299cc ja kõrgeoomised.Oskab keegi öelda pihustite"red top"ide kohta täpsemalt, millega tegu on.
rst
Postitusi: 128
Liitunud: 30.09.2008 8:50
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas rst »

Part No's on injector 5KW90761 / 90501588
Vectra 1.8 2.0 Flowing around 250cc@3bar pressure. 14.2 Ohm
Sportlane
Postitusi: 78
Liitunud: 09.04.2009 20:16
Asukoht: Pärnu

Tänud

Postitus Postitas Sportlane »

Need red topid on tõesti vectra 2.0 pealt pärit.Tegu ecoteci x20xev mootoriga.
Vasta