K: pihustid- kõrge ja madala takistusega
K: pihustid- kõrge ja madala takistusega
ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
siis veel see asi ka et nt. toode Bosch 0280150676 593cc 1.3oom
käib peal vw POLO 1.3 40kw mootoril
samas aga toode Bosch 0280155759 315cc 16.0oom
käib peal volvo 2.3 166kw turbokal.
Mõte siis selles, et kuna otsin oma säästu projektile pihusteid saaks ehk kasutada. 593cc on ju päris hea. kas neid pihusteid saaks kasutada või mitte?
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
siis veel see asi ka et nt. toode Bosch 0280150676 593cc 1.3oom
käib peal vw POLO 1.3 40kw mootoril
samas aga toode Bosch 0280155759 315cc 16.0oom
käib peal volvo 2.3 166kw turbokal.
Mõte siis selles, et kuna otsin oma säästu projektile pihusteid saaks ehk kasutada. 593cc on ju päris hea. kas neid pihusteid saaks kasutada või mitte?
Viimati muutis xTc, 09.10.2008 16:13, muudetud 1 kord kokku.
VW Puntodel ongi tehasest 593cc pihustid 1.3 motole arvestamaks hilisemat potensiaalset tuunimist kasutajate poolt ja sellega üritab VAG grupp hoida kokku tuunijate raha
Samuti on vl kolle juba tehasest õige flatsiga GT2871R jaoks ja lambda socketit ei ole vaja ringi teha wb jaoks

Samuti on vl kolle juba tehasest õige flatsiga GT2871R jaoks ja lambda socketit ei ole vaja ringi teha wb jaoks

[color=#0000BF]V6 AWD[/color]
punto oli kirjaviga :D aga ok panen selle tabeli lingi ka siia et kui kellegil tekib veel isu ajalehte närida siis saab teematr ammutada!!
http://injectorcleaning.co.uk/flow.htm
http://injectorcleaning.co.uk/flow.htm
Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: K: pihustid- kõrge ja madala takistusega
Suure- ja väiksetakistuseliste pihustite juhtimine käib erinevalt, selles on vahe. Suuretakistuslikele antakse lihtsalt pinge et avada ja võetakse ära et sulgeda. Väiksetakistuslikel antakse täispinge ainult algusel korraks mis tõmbab suure vooluga pihusti kiiresti lahti. Seejärel jäädakse oluliselt väiksema pingega pihustit lahti hoidma. Suletakse jällegi pinge täieliku kaotamisega.xTc kirjutas:ehk keegi seletab millest tuleb selline asi.
vaadates boschi pihustite tabelit kus on toote tootlikus ja takistus siis suurema takistusega pihustid on väiksema tootlikusega kui samas väiksema takistusega pihustid on suurema tootlikusega.
See takistuse ja juhtimise erinevus iseenesest mingit läbilaske vahet muidugi ei anna. Põhimõttelisellt saab ka suure läbilaskega pihustit teha suuretakistuslikku ja vastupidi. Väiksetakistuslik värk lihtsalt vähe arenenum. Aga ka keerulisem.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
kui sul on nende pihustite peal see number 0280150676 või vw 030133025B siis ostan 25.-tk 5tk ära.Mihkel kirjutas:Selle polo 593cc pihusti võid küll ära unustada.
Polol on originaalis 93cc!!! pihustid. Soovid, võin sulle 593cc peale maha ärida.
Selle asemel et mingit lambi juttu ajada võiks siis uurida kust viga tekkis.
Aga no pärast seda pastat mis siia tekkis siis järeldan et kataloog paneb segast.
Ja tänud taxu'le informatiivse jutu eest!!

Tuleb veidi reaalselt mõelda.
Oled sa kunagi proovinud 1.3 liitrit mootori pea 600cc pihustitega tööle saada vabalthingavana?
Ma mõtlen nii, et asi vastaks ilusti saastenormidele (võtmesõnaks pihustamise täpsus versus silindri suurus).
Üldiselt ära usu kinnisilmi neid tabeleid mis netis antud olen ise vähemalt 1x nii orki astunud.
Oled sa kunagi proovinud 1.3 liitrit mootori pea 600cc pihustitega tööle saada vabalthingavana?
Ma mõtlen nii, et asi vastaks ilusti saastenormidele (võtmesõnaks pihustamise täpsus versus silindri suurus).
Üldiselt ära usu kinnisilmi neid tabeleid mis netis antud olen ise vähemalt 1x nii orki astunud.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Vaadates siin erinevaid tabeleid ja tekste siis tekkis selline küsimus ,et kui momendil on masinal kasutusel Boschi 12 oomised pihustid (0280150464, 258cc/min @3bar) ja paigaldan näiteks 16 oomised a´la 350-380cc/min. siis milliseid anomaaliad võivad tekkida?
Arvestades ,et ajus on juba praegu teine soft.
Arvestades ,et ajus on juba praegu teine soft.
Ei teki mingeid anomaaliaid, üle 12ohm on kõik kõrge oomised.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Tere
Küsimus pihustite kohta.
Eelpool tabeli järgi:
"yellow top"
nr: 0280150205
0280150205 200 cc/min@3bar 16.2ohm
Red top
nr: 5WK 90761
GM 90501588
ja peal veel selline märge 299H.Kas sellest võib oletada, et 299cc ja kõrgeoomised.Oskab keegi öelda pihustite"red top"ide kohta täpsemalt, millega tegu on.
Eelpool tabeli järgi:
"yellow top"
nr: 0280150205
0280150205 200 cc/min@3bar 16.2ohm
Red top
nr: 5WK 90761
GM 90501588
ja peal veel selline märge 299H.Kas sellest võib oletada, et 299cc ja kõrgeoomised.Oskab keegi öelda pihustite"red top"ide kohta täpsemalt, millega tegu on.