VEMS-i WB ja EGT kell+kontroller

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Samuti piniseb kell ka minu autos ning mitme sõbra autos kuhu asja installinud olen. Ühes sõbra autos on aga selle pinisemisega nii, et kui maki sisse lülitad kaob pinisemine ära, teistes autodes sellist asja täheldanud ei ole, pinisevad nad kõik, mõni tiba vaiksemalt, mõni tiba valjemalt...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Säästa oma närve ja osta AFreshTiny-ga sobiv WB andur endale.
Üldiselt WB juhtmeid jätkata ei soovita kuna tegu ikkagi täppismõõteriistaga mitte NB lambdaga.
Lisaks on anduri korpuses ka kalibreerimistakisti mida VEMS kasutab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Andur sobib kindlasti, aga kella küljes olev juhe on lühike, kui just põhja auku ei puuri, sel masinal käib anduri põhja all. Mõtlesin et ei hakka igale autole eraldi andurit ostma, eriti kui jootekolb seisab tühjalt :). Muidugi lihtsam oleks osta. Mul kellal polnud juhtme pistiku kah otsas. Tagantjärgi mõeldes võiks jah uue osta, eriti kui siit vastust kah ei tule :) 1 variant oleks ka kasutada toimivat PLX kontrollerit ja osta mingi lambda kell, siis peaks vedama ainult toite taha ja signaali kella + ajju, ja vemsi-kella võiks turgu lükata :)

Nagu kirjutasin on mul olemas juhtmete värvide tähendused nii vemsi juhtmele kui ka anduri juhtmele. Lihtsalt terminid on erinevad.

IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Astrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"

EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.

M.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Miq kirjutas:mul ka piniseb/sisiseb, aga ma mõtlesin et sellepärast, et EGT andurit küljes pole.

M.
Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

ranz kirjutas:Mul ka EGT küljes, ikka piniseb, see pigem milleski muus kinni, et miski pinin sealt seest tuleb.
Äkki see pinin on vastavalt segule :), et ei peaks koguaeg kella vaatama :lol:
Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Astrona kirjutas:Kas ta siis kah piniseb kui toide on sees ja mootor seisab?
Piniseb ka siis jah.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
valdz
Postitusi: 218
Liitunud: 19.01.2005 15:16
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Postitus Postitas valdz »

Tartsu masinatel need Vemsid küljes, pinisevad samamoodi. Tema kopikal segas veel telekasse sisse, kui uus soft sai peale lasta läks pinin ja ka triibud telekal väiksemaks (soft muutis Lambda kütte sagedust).
[url=http://www.kopikasracing.ee/]Kopikas Racing[/url]
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

see pinin tuleb vist jah lambda kütte-pulsarist (kui nii või öelda). Selle vastu vist ravi ei ole.
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Pole viitsinud tuhandeid lehekülgi lambda teemat uurida... milleks sel WB isendil küttel üldse mingi sagedus on? Kas PWM'iga juhitakse, et suurel koormusel, kui sisemist kütete pole vaja, voolu kokku hoida :) ??? Mõlema 2 viimase põhjuse puhul peaks kondekas võnkumise vähe sujuvamaks tegema, kusjuures ilma et vähem kütte võimsus väheneks. Võibolla seal kütte ahelas on üldse mingi kala, olen kuulnud, et 30sek peale käivitamist näitu veel ei saa.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Pakun et kasutatakse lihtsalt signaali täiteteguriga juhtimist, seetõttu kandesageduse pinin on see häiriv asi. Võiks ju muidugi analoogsignaaliga ka reguleerida, aga see vajab paremat jahutust reguleerivale elemendile.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
SharkRider
Postitusi: 45
Liitunud: 25.01.2007 19:59

Postitus Postitas SharkRider »

Bosch-i andurile lubatud max. pidev pinge on 12 V ja andurit on vaja hoida täpseks mõõtmiseks 750 kraadi juures. Startup ei ole nii, et 12 V laksust peale vaid pinget tuleb anduri keraamilise elemendi terveks jäämise huvides tõsta aegamisi. Elemendi kütet on mootori töötamisel ka pidevalt vaja reguleerida, et andurit õigel temperatuuril hoida. Kõige lihtsam ongi siis PWM-iga kütet lülitada aga ei tea küll, mis seal piniseda võib, sest FET-i lülitamisel küll midagi ei pinise.
Kasutaja avatar
taxu
Postitusi: 437
Liitunud: 20.01.2008 22:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas taxu »

Häälitseda võivad näiteks mingid mähised, kui neid on trosseliks ahelasse jadamisi pandud. Selle näeks plaati vaadates ära. Ja aitaks siis pinisejale mingi väikse lisakesta tegemine, või ta lihtsalt eposse/kuumliimisse uputamine vmt. Plekist lisakest aitaks ka välja kiirgavaid elektromagnethäireid summutada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Kasutaja avatar
Astrona
Postitusi: 3428
Liitunud: 21.04.2007 18:43
Asukoht: tln

Postitus Postitas Astrona »

Astrona kirjutas:
Astrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwo
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"

EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.
Töötabki :) Ja tõesti piniseb kütmisel, aga seda kuuleb ainult siis kui mootor seisab ja siis kah ainult ilma kiivrita :lol:

Kas see 40cm egt juhet ongi nii ilma pistikuta? Mis andurit ja juhet sinna soovitate?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Vasta