VEMS-i WB ja EGT kell+kontroller
Samuti piniseb kell ka minu autos ning mitme sõbra autos kuhu asja installinud olen. Ühes sõbra autos on aga selle pinisemisega nii, et kui maki sisse lülitad kaob pinisemine ära, teistes autodes sellist asja täheldanud ei ole, pinisevad nad kõik, mõni tiba vaiksemalt, mõni tiba valjemalt...
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Säästa oma närve ja osta AFreshTiny-ga sobiv WB andur endale.
Üldiselt WB juhtmeid jätkata ei soovita kuna tegu ikkagi täppismõõteriistaga mitte NB lambdaga.
Lisaks on anduri korpuses ka kalibreerimistakisti mida VEMS kasutab.
Üldiselt WB juhtmeid jätkata ei soovita kuna tegu ikkagi täppismõõteriistaga mitte NB lambdaga.
Lisaks on anduri korpuses ka kalibreerimistakisti mida VEMS kasutab.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Andur sobib kindlasti, aga kella küljes olev juhe on lühike, kui just põhja auku ei puuri, sel masinal käib anduri põhja all. Mõtlesin et ei hakka igale autole eraldi andurit ostma, eriti kui jootekolb seisab tühjalt
. Muidugi lihtsam oleks osta. Mul kellal polnud juhtme pistiku kah otsas. Tagantjärgi mõeldes võiks jah uue osta, eriti kui siit vastust kah ei tule
1 variant oleks ka kasutada toimivat PLX kontrollerit ja osta mingi lambda kell, siis peaks vedama ainult toite taha ja signaali kella + ajju, ja vemsi-kella võiks turgu lükata 
Nagu kirjutasin on mul olemas juhtmete värvide tähendused nii vemsi juhtmele kui ka anduri juhtmele. Lihtsalt terminid on erinevad.
IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?



Nagu kirjutasin on mul olemas juhtmete värvide tähendused nii vemsi juhtmele kui ka anduri juhtmele. Lihtsalt terminid on erinevad.
IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwoAstrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"
EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
Pole viitsinud tuhandeid lehekülgi lambda teemat uurida... milleks sel WB isendil küttel üldse mingi sagedus on? Kas PWM'iga juhitakse, et suurel koormusel, kui sisemist kütete pole vaja, voolu kokku hoida
??? Mõlema 2 viimase põhjuse puhul peaks kondekas võnkumise vähe sujuvamaks tegema, kusjuures ilma et vähem kütte võimsus väheneks. Võibolla seal kütte ahelas on üldse mingi kala, olen kuulnud, et 30sek peale käivitamist näitu veel ei saa.

slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
-
- Postitusi: 45
- Liitunud: 25.01.2007 19:59
Bosch-i andurile lubatud max. pidev pinge on 12 V ja andurit on vaja hoida täpseks mõõtmiseks 750 kraadi juures. Startup ei ole nii, et 12 V laksust peale vaid pinget tuleb anduri keraamilise elemendi terveks jäämise huvides tõsta aegamisi. Elemendi kütet on mootori töötamisel ka pidevalt vaja reguleerida, et andurit õigel temperatuuril hoida. Kõige lihtsam ongi siis PWM-iga kütet lülitada aga ei tea küll, mis seal piniseda võib, sest FET-i lülitamisel küll midagi ei pinise.
Häälitseda võivad näiteks mingid mähised, kui neid on trosseliks ahelasse jadamisi pandud. Selle näeks plaati vaadates ära. Ja aitaks siis pinisejale mingi väikse lisakesta tegemine, või ta lihtsalt eposse/kuumliimisse uputamine vmt. Plekist lisakest aitaks ka välja kiirgavaid elektromagnethäireid summutada.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
TöötabkiAstrona kirjutas:http://www.vems.hu/wiki/index.php?page= ... otesWboTwoAstrona kirjutas:IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VS/IP = PUMP- või PUMP+ või nerst?
VEMS versus ANDUR.
sinine > roheline : RCal = RCal
must > must : nerst = Vs
läbipaistev > kollane : "PUMP-" = Vs/Ip
peene-punane > punane : "PUMP+" = Ip
jäme-punane > hall : 12V = "heater+"
pruun > valge : "heater" = "heater-"
EDIT: Ehk täpselt sama mis eile õhtul oletasin. Nüüd aga kindel.


Kas see 40cm egt juhet ongi nii ilma pistikuta? Mis andurit ja juhet sinna soovitate?
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET