Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Subarul peaks juba originaalis metallist tihendid olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Seda on ka enne ette tulnud, et kolvid täiesti kutupiilud omadega, aga tagant ei suitse, vaid loobib karterituulutusest õli. Ask me how I know :roll:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Äkki õhtuks saab kompressioonid teada, kui Marko ennast liigutama hakkab.
Huupi pole mõtet oletada.

Kui nüüd mootor ka vigane, siis on tore kvaliteet auto küll see Subaru.
Datsunitel käivad igasugu ajugeeniused kallal ja ei juhtu suurt midagi, Subaruga on ka juba kogenud inimese käes tuuga.
Tundub, et Subaru puhul kannatabki vaid kõvatada PPP ja jumal teab mis pack-idega ja raua kallale ei tohi minna.
Siis oleks vähemalt turvalised 250IKW olemas, millega 13.9s aegasid sõita :lol:
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
pr8
Postitusi: 168
Liitunud: 06.01.2008 19:21
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas pr8 »

Noh, silindrirõhku näitab mitte võimsus, vaid pöördemomendikõver ja seegi on ju "neto" - s.t. igast sisekadude ületamiseks kuluvat ei ole ju näha.

Muidugi boost=silindrirõhk=moment ei ole 1:1, aga konkreetse mootorisetupi kohta vast midagi sinnakanti on.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

1 silinder - 9,9bari
3 silinder - 9,9bari
2 silinder - 4,5bari (piisav mootori remondiks)
4 silinder - ei pääsenud ligi ja ei omanud ka enam suurt tähtsust.

Ehk siis õigus oli neil kes pakkusid, et mootor laiali. Vähemalt nüüd teada mis selle õli jama põhjustas.
Subaru ideaalne masin autoehitajale - kõigega saab tegemist teha. Kui kastiga oled lõpetanud siis võid mootorit remontima hakata :lol:

Mis seal ikka, mootor maha ja kolvid välja. Õnneks subarul suht suurt rem mõõtu kolbe saada... Mihkel arvas, et kui juba laiali siis ka korralikud kepsud sisse. Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast. Kõik see selgub siis kui näha kas kolvid ja sein ka rikutud või ainult rõngad läbi.

PS. Üks positiivseid asju mis mina Subaru juures olen täheldanud - igav ei hakka
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja raha ei jää kunagi üle Subarut omades :-D
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
turbo diisel
Postitusi: 55
Liitunud: 25.03.2005 15:01

Postitus Postitas turbo diisel »

rahameeste värk :-D
b0neb0y
Postitusi: 31
Liitunud: 20.03.2009 23:07
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas b0neb0y »

loen õudusega.. olid suured plaanid, nüüd peab vist hoiupõrsasse raha koguma, kes teab, mis saab peale homset või ülehomset MY06'ga :shock:
Subaru Impreza 2006
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Kindlasti foto seeriat paluks kaubapeale.

peaks ka subaru ostma kui niipalju remontida saab, mulle see meeldib.

oskad sa midagi muidu kommenteerida subarude originaal kütuse lattide kohta, et kas neil oli see ridamisi ?
george16v
Postitusi: 147
Liitunud: 26.01.2008 0:27
Asukoht: L-Virumaa

Postitus Postitas george16v »

Tahaks juba ka detailidest pilte näha , ehk siis saab ka selgeks miks laiali läks. Krt jama et niimodi asi lõppes :?
1/4 mile 178.5kmh 13.8 sec , who needs traction :P
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Enda nahal kogetust pakun, et TIP läks liiga kõrgeks 1.6bar boostiga ja põhjustas mootori komponentidele suuremat stressi.
Antud turbol on samasugune kuumaosa nagu RS-il aga kompressor on tunudvalt suurem.

Subaru mootor on selles suhtes veidi imelik, et spool-upiks tahab asi saada 2x väiksemat kuumakoda kui tava R4 mootor aga siis kui boost juba üleval on moondub asi tavaliseks R4 mootoriks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

Marko kirjutas: Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast.
ATP pakub bolt on lahendust.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=SUB
Samas, kui nad ise kiidavad seda turbot 600+hp, siis miks dünograafikutel vaid 447 on?
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Maailmas kõige usaldatavamad asjad üldse on USA saitidel kirjutatavad HP numbrid :-D

Kui sa nüüd tärni alt loed siis see HP number on RATTAST, seega mootorist võibki ~550hp olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

Täna tegin algust mootori remondiks, vaja veel kast eemaldada ja mootor maha tõsta. Kapotialust puhastades tekkis mõte ja soov segusiibri klapp teisele poole meisterdada. Selleks pean loobuma konditsioneerist ja generaatori asukohta muutma. Ega elu ei peagi lihtne olema - mulle meeldib ajusid kasutada ning asju ringi paigutada, eesmärgil saada parem tulemus. Mootori sisu poolest lähevad vahetusse kolvid (Wiseco), kepsud (Eagle) ja raamsaaled (ACL Racing). Plokk puuritakse stress plaadiga, vänt lihvitakse-tasakaalustatakse ja vändaliin tehakse otseks - seda kõike siis Soomes. Turbo vahetab välja, dünos tahan 500hp ratta tulemust näha. Tuleb ka uus vahejahuti mis rändab stange taha.
Midagi analoogset peaks välja kujunema

Pilt
Viimati muutis Marko, 18.03.2010 1:16, muudetud 3 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Kasutaja avatar
parm
Postitusi: 711
Liitunud: 02.12.2005 11:21
Kontakt:

Postitus Postitas parm »

tore teema küll marko aga ma olen sulle mitu korda helistanud tead küll mis asjus...

olavi
tel 5282031
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
Vasta