Subaru Impreza 2.5 WRX 06a -Marko-
Subarul peaks juba originaalis metallist tihendid olema.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Seda on ka enne ette tulnud, et kolvid täiesti kutupiilud omadega, aga tagant ei suitse, vaid loobib karterituulutusest õli. Ask me how I know 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Äkki õhtuks saab kompressioonid teada, kui Marko ennast liigutama hakkab.
Huupi pole mõtet oletada.
Kui nüüd mootor ka vigane, siis on tore kvaliteet auto küll see Subaru.
Datsunitel käivad igasugu ajugeeniused kallal ja ei juhtu suurt midagi, Subaruga on ka juba kogenud inimese käes tuuga.
Tundub, et Subaru puhul kannatabki vaid kõvatada PPP ja jumal teab mis pack-idega ja raua kallale ei tohi minna.
Siis oleks vähemalt turvalised 250IKW olemas, millega 13.9s aegasid sõita
Huupi pole mõtet oletada.
Kui nüüd mootor ka vigane, siis on tore kvaliteet auto küll see Subaru.
Datsunitel käivad igasugu ajugeeniused kallal ja ei juhtu suurt midagi, Subaruga on ka juba kogenud inimese käes tuuga.
Tundub, et Subaru puhul kannatabki vaid kõvatada PPP ja jumal teab mis pack-idega ja raua kallale ei tohi minna.
Siis oleks vähemalt turvalised 250IKW olemas, millega 13.9s aegasid sõita

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
1 silinder - 9,9bari
3 silinder - 9,9bari
2 silinder - 4,5bari (piisav mootori remondiks)
4 silinder - ei pääsenud ligi ja ei omanud ka enam suurt tähtsust.
Ehk siis õigus oli neil kes pakkusid, et mootor laiali. Vähemalt nüüd teada mis selle õli jama põhjustas.
Subaru ideaalne masin autoehitajale - kõigega saab tegemist teha. Kui kastiga oled lõpetanud siis võid mootorit remontima hakata
Mis seal ikka, mootor maha ja kolvid välja. Õnneks subarul suht suurt rem mõõtu kolbe saada... Mihkel arvas, et kui juba laiali siis ka korralikud kepsud sisse. Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast. Kõik see selgub siis kui näha kas kolvid ja sein ka rikutud või ainult rõngad läbi.
PS. Üks positiivseid asju mis mina Subaru juures olen täheldanud - igav ei hakka
3 silinder - 9,9bari
2 silinder - 4,5bari (piisav mootori remondiks)
4 silinder - ei pääsenud ligi ja ei omanud ka enam suurt tähtsust.
Ehk siis õigus oli neil kes pakkusid, et mootor laiali. Vähemalt nüüd teada mis selle õli jama põhjustas.
Subaru ideaalne masin autoehitajale - kõigega saab tegemist teha. Kui kastiga oled lõpetanud siis võid mootorit remontima hakata

Mis seal ikka, mootor maha ja kolvid välja. Õnneks subarul suht suurt rem mõõtu kolbe saada... Mihkel arvas, et kui juba laiali siis ka korralikud kepsud sisse. Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast. Kõik see selgub siis kui näha kas kolvid ja sein ka rikutud või ainult rõngad läbi.
PS. Üks positiivseid asju mis mina Subaru juures olen täheldanud - igav ei hakka
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Ja raha ei jää kunagi üle Subarut omades 

Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Enda nahal kogetust pakun, et TIP läks liiga kõrgeks 1.6bar boostiga ja põhjustas mootori komponentidele suuremat stressi.
Antud turbol on samasugune kuumaosa nagu RS-il aga kompressor on tunudvalt suurem.
Subaru mootor on selles suhtes veidi imelik, et spool-upiks tahab asi saada 2x väiksemat kuumakoda kui tava R4 mootor aga siis kui boost juba üleval on moondub asi tavaliseks R4 mootoriks.
Antud turbol on samasugune kuumaosa nagu RS-il aga kompressor on tunudvalt suurem.
Subaru mootor on selles suhtes veidi imelik, et spool-upiks tahab asi saada 2x väiksemat kuumakoda kui tava R4 mootor aga siis kui boost juba üleval on moondub asi tavaliseks R4 mootoriks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ATP pakub bolt on lahendust.Marko kirjutas: Mõtekas oleks müüa pärast kepsude vahetust ka hetkel toimetanud Garrett GT2876R turbo ja hankida sisule rohkem vastav föön, midagi GT3082R sarnast.
http://www.atpturbo.com/Merchant2/merch ... y_Code=SUB
Samas, kui nad ise kiidavad seda turbot 600+hp, siis miks dünograafikutel vaid 447 on?
Maailmas kõige usaldatavamad asjad üldse on USA saitidel kirjutatavad HP numbrid 
Kui sa nüüd tärni alt loed siis see HP number on RATTAST, seega mootorist võibki ~550hp olla.

Kui sa nüüd tärni alt loed siis see HP number on RATTAST, seega mootorist võibki ~550hp olla.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Täna tegin algust mootori remondiks, vaja veel kast eemaldada ja mootor maha tõsta. Kapotialust puhastades tekkis mõte ja soov segusiibri klapp teisele poole meisterdada. Selleks pean loobuma konditsioneerist ja generaatori asukohta muutma. Ega elu ei peagi lihtne olema - mulle meeldib ajusid kasutada ning asju ringi paigutada, eesmärgil saada parem tulemus. Mootori sisu poolest lähevad vahetusse kolvid (Wiseco), kepsud (Eagle) ja raamsaaled (ACL Racing). Plokk puuritakse stress plaadiga, vänt lihvitakse-tasakaalustatakse ja vändaliin tehakse otseks - seda kõike siis Soomes. Turbo vahetab välja, dünos tahan 500hp ratta tulemust näha. Tuleb ka uus vahejahuti mis rändab stange taha.
Midagi analoogset peaks välja kujunema

Midagi analoogset peaks välja kujunema
Viimati muutis Marko, 18.03.2010 1:16, muudetud 3 korda kokku.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
tore teema küll marko aga ma olen sulle mitu korda helistanud tead küll mis asjus...
olavi
tel 5282031
olavi
tel 5282031
(Varuosad & Tuuning) CARSHOP.EE - KÕIGE SOODSAMAD VARUOSAD !
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee
telefon 6701222 www.carshop.ee 24H | päringud ja hinnasoovid info@carshop.ee