Tere
On kellegil mingeid andmeid palju võiks olla tavalisel linna kiirusel sõites temperatuur tosoolil kohe peale mootorist väljumist suunaga radika poole. Endal sai pandud temp andur kohe peale plokist välja tulekut kolmiku külge ning nüüd kellalt vaatan natuke suuri numbreid kui linnas sõidan vaikselt, sinna 100-120C juurde. Ventikas ees tööle ei hakka kuna tema signaal on võetud radika andurist ju siis radikas on temp madalam. Kohapeal olles hakkab vent tööle, kui temp jõuab sinna ~87C juurde. Mootoriks siis 1.8t audilt.
Tosooli temperatuur mootorist väljumisel?
jah, aga ma kardan, et mul käib vesi natuke aeglaselt ringi. Saan aru, et linna sõidul saab radikas eest piisavalt jahutust, et vendikat mitte käima panna kuid samas mootor saab sõidul pidevat koormust, mis tähendab ka mootori sees oleva tosooli temperatuuri tõusu, kuigi radikas on tosool tublisti jahedam. Kas 100-120C on normaalne temperatuur mootori ploki sees oleva tosooli jaoks?