Tosooli temperatuur mootorist väljumisel?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Tosooli temperatuur mootorist väljumisel?

Postitus Postitas tommy99 »

Tere


On kellegil mingeid andmeid palju võiks olla tavalisel linna kiirusel sõites temperatuur tosoolil kohe peale mootorist väljumist suunaga radika poole. Endal sai pandud temp andur kohe peale plokist välja tulekut kolmiku külge ning nüüd kellalt vaatan natuke suuri numbreid kui linnas sõidan vaikselt, sinna 100-120C juurde. Ventikas ees tööle ei hakka kuna tema signaal on võetud radika andurist ju siis radikas on temp madalam. Kohapeal olles hakkab vent tööle, kui temp jõuab sinna ~87C juurde. Mootoriks siis 1.8t audilt.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

No too väluva jahutusvedeluku temp. peakski olema.
Kuna radikas toimub tavaline füüsika, ülevalt läheb soojem kaup sisse ja alrpoolt tuleb jahedm välja. Radjaator juba ise jahutab vedelikku ja vii käibki, et ülevalt soojem sisse ja alt jahedam välja.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

jah, aga ma kardan, et mul käib vesi natuke aeglaselt ringi. Saan aru, et linna sõidul saab radikas eest piisavalt jahutust, et vendikat mitte käima panna kuid samas mootor saab sõidul pidevat koormust, mis tähendab ka mootori sees oleva tosooli temperatuuri tõusu, kuigi radikas on tosool tublisti jahedam. Kas 100-120C on normaalne temperatuur mootori ploki sees oleva tosooli jaoks?
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Mina küll arvan, et on norm temp. Kui keema ei kipu ei juhtu midagi.
Mida mõtled koormuse all?
Kui mootoril pööre tõuseb, siis ka veepumb hakkab ju kõvemini lööma!
Vasta