K: turbo audi b4 2,0i-le

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

K: turbo audi b4 2,0i-le

Postitus Postitas pahadeplaneet »

TERE :!: On ilge tahtmine see asi ära teha,aga uuriks natuke ka seda värki enne kui kapoti all kolistama hakkan.
Töömaht cm3 1984 85kw
Mis summadega peaks arvestama.
Milline turbo sinna sobib(plaan on sealt kätte saada 0,5 bar)
Mis mootori juures peab muutma(kolvid,kepsud?)
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

need on nagu musterküsimused nüüd :D järjest võetakse autosid läbi et mis sobib jne

0.5bar on ni väike rõhk et ära hakka kolbe vahetama.
summa on täpselt selline kui hästi sa tahad teha ja mida sa lõpuks saada tahad.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

0.5 Bar pärast veel kolbe-kepse vahetama pole vaja hakata, eeldusel, et mootor üldiselt on ikka korras.
Turbo? Kõige lihtsam valik on Audi K26/6, mille kuum osa sobib selle mootoriga täpselt.
Turbo enda installist tähtsam asi on hoopis pärastine seadistamine, see puudutab eelkõige just kütuse poolt.
Summa? Kõik sõltub sellest, kui ehitaja sa ise oled. Aga vähemalt 10 000 krooniga pead sa arvestama, tõenäoliselt rohkemgi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

Postitus Postitas pahadeplaneet »

Raceboy kirjutas:0.5 Bar pärast veel kolbe-kepse vahetama pole vaja hakata, eeldusel, et mootor üldiselt on ikka korras.
Turbo? Kõige lihtsam valik on Audi K26/6, mille kuum osa sobib selle mootoriga täpselt.
Turbo enda installist tähtsam asi on hoopis pärastine seadistamine, see puudutab eelkõige just kütuse poolt.
Summa? Kõik sõltub sellest, kui ehitaja sa ise oled. Aga vähemalt 10 000 krooniga pead sa arvestama, tõenäoliselt rohkemgi.
Ise arvestasin kah 10-12 k. :)

Seletage palun mulle kõik ilusti ära. midagi ma sellest tean aga midagi teadmata kohe kindlasti.

Kõige parem oleks kui oleks mõni nimene tartus kes mulle ilusti ära seletab näitab jne..

Kuidas sidur sellisele 0,5bar vastu peab siis plokkikaanetihend,ega orig küttepihustid nõrgaks ei jää. need küsimused kõik vaevavad.

Üks assjapult väitis et 0,5 juures sulavad kolvid nagu naksti ära?????

Palju sellest rõhust nagu reaalselt võimust tuleb?

KANGE TAHTMINE ON SEE ASI ÄRA TEHA,SAAKS ÖÖSE RAHULIKULT MAGADA. :-D
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Alustuseks võiksid selle raamatuga tutvuda:

Link: http://gallery.gt-club.com/albums/userp ... _boost.pdf
Suurus 25mb

Arvan, et nii mõnelegi tekkida võivale küsimusele on seal vastused olemas.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

tulevikus hakkavad sellised teemad siit foorumist lihtsalt kaduma. kas tõesti inimesed ei oska siis veidikene foorumit sirvida ? miks peab iga nädal keegi uue teema tegema, et ma ei tea autodest ja turbotest mitte midagi, aga ilgelt tahan turbo peale panna. foorumis on piisavalt materjali, et enamvähem enda jaoks pilt kokku panna, kui tekkivad spetsiifiliselt küsimused siis jah küsi, aga mitte, et kui palju mul raha läheb. see küsimus juba näitab, et inimene pole üldse mitte midagi uurinud. kas sa siis juppide hinda ei oska kalkulaatoriga kokku lüüa ? enda võimeid peaksid ka teadma...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

Postitus Postitas pahadeplaneet »

ragz kirjutas:tulevikus hakkavad sellised teemad siit foorumist lihtsalt kaduma. kas tõesti inimesed ei oska siis veidikene foorumit sirvida ? miks peab iga nädal keegi uue teema tegema, et ma ei tea autodest ja turbotest mitte midagi, aga ilgelt tahan turbo peale panna. foorumis on piisavalt materjali, et enamvähem enda jaoks pilt kokku panna, kui tekkivad spetsiifiliselt küsimused siis jah küsi, aga mitte, et kui palju mul raha läheb. see küsimus juba näitab, et inimene pole üldse mitte midagi uurinud. kas sa siis juppide hinda ei oska kalkulaatoriga kokku lüüa ? enda võimeid peaksid ka teadma...
hr ragz kui teil nii hullult poleb selle kustutamisega siis anna minna.

Ega ma ara ei sure :)

Selle asemel et nii pikalt kirjutada ja raisata oma aega sellise imeliku teksti peale oleks voinud lihtsalt ara kustutada :badgrin:

muidugi sa voiksid ka enna korralikult lugeda ja siis tanitama hakkata.

minu meelest ma mainisin et umbes 10/12k

igat asja tuleb oppida pole sina meil kah sundind tark nii et ara...

lugupidamisega p.p
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

pahadeplaneet, ragz andis sulle hea soovituse, kuidas vältida selliseid stampküsimusi ja veidigi eelteadmisi omandada. Ei ole mõtet nii väljakutsuvalt käituda.
See on igas foorumis nii, et enne vaata veidi ringi ja kasuta otsingut: äkki on selline teema juba jutuks olnud? ja Maximum Boost'i lugemine ei jookse mitte kellegil mööda külgi maha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

Postitus Postitas pahadeplaneet »

mida kuratit ma tast loen :?: kui ma ei oska keelt :( mul on see raamat välja printitud üle 200 lehe siis on veel cd peal mis kasu mul sellest on kui ma ei saa aru mis sinna sokertatud on vahin pilte ja ongi kogu musu.

ragz-i juttust jääb küll siuke mulje et kui sa tatt turbodest halligi ei tea siis pole see koht küll sulle.

ma tean ainult turbo tööpõhimõttet kuidas ta töötab mis mootoriga juhtub kui palju rõhku anda.

Aitäh neile kes suutsid vastata,ilma lisa kommentaarita.

SELLE LÄBU Ragnar alias Ranz võid sa oma rahustuseks ära kustutada.
Viimati muutis pahadeplaneet, 23.08.2005 12:36, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ma ei mõelnud absoluutselt seda, et kui inimene midagi ei tea siis ta siia ei kuulu. absoluutselt mitte. see post polnud otseselt sinu vastu suunatud, aga viimasel ajal on lihtsalt uutest kasutajatest mulje jäänud, et foorumit ei loeta korralikult läbi. selles point ongi, et kui inimene absoluutselt ei jaga asja siis pole ka tolku juhtnööridest ja õpetustest.

uute kasutajate üle on alati rõõm. igatahes teretulemast foorumisse ja püüame kõik mõistlikult läbi saada ! :)
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

Postitus Postitas pahadeplaneet »

Ei ole minu isu siin kellegiga tülitseda ;)
Aga kuskilt peab ju seda õppima :?
pahadeplaneet
Postitusi: 15
Liitunud: 22.08.2005 12:05

Postitus Postitas pahadeplaneet »

Nii nüüd on üks küsimus.

mulle pakkuti audi 2,2t 20v mootorit koos aju bensupumba ja kõige muuga.
Kui raske oleks see b4le peale tõsta?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ei oska öelda, aga võimatu see pole kuna selliseid autosid ikka on tehtud küll. üks tohutult ilus variant on ka eestis...
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

See on igatahes mõistlikum (loe odavam ja parema tulemusega) variant, kui ise aretada.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

pahadeplaneet kirjutas:Nii nüüd on üks küsimus.

mulle pakkuti audi 2,2t 20v mootorit koos aju bensupumba ja kõige muuga.
Kui raske oleks see b4le peale tõsta?
Seda oleks kõige lihtsam panna autole millel juba on 5-e pütine mootor.
Ja soovitavalt peaks doonor olema täisveoline, muidu käivad rattad enamiku ajast lihtsalt tühja.

Ja tegelikult on veel üks lihtsam ja suure tõenäosusega ka odavam võimalus - müü praegune auto maha ja osta endale Audi S2... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Vasta